חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיות זמר מקצועי

מאת: לוח דרושים אולפרישירה25/03/20121624 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת להיות זמר ישראלי טוב לא מספיק שאתה שר שירים במקלחת יחד עם המוזיקה המתנגנת ברדיו ,כיצד ללמוד ולשפר את הכישרון המוזקאלי בצורה מקצועית ?

 

לבחור או בחורה שיש להם קול שנשמע טוב זה לא אומר שאותו אדם יכול להיות זמר

בעצם  קול נעים לשמיעה הוא  רק  אחד הדרישות כאשר שרים שירים.

 


אלו הם הכישורים העיקרים הנדרשים מאדם שמעונין להפוך מזמר חובב לזמר מקצועי-

נשימה נכונה

נשימה נכונה בביצוע שיר דבר הנדרש מזמר מקצועי יאפשר גם לשיר טוב וגם להגן על מיתרי הקול

עלמנת להגיע לקול המתאים בזמן ששרים שיר זה דורש מהזמר להגיע לרמה נכונה של נשימה

מורים לפיתוח קול ילמדו טכניקות שונות על מנת להגיע לרמה נכונה

ישנם שיטות רבות לאמן את הקול  ולשמור על איכותו ככול שהשיר נמשך.

אם תצליח לשלוט בנשימה שלך זה יאפשר לך להפיק קולות חזקים ולהכיר טווח גדול יותר

של צלילים שתוכל להפיק אותם בעזרת מיתרי הקול שלך

אך במידה ולא תבצע בצורה נכונה אתה עלול לגרום נזק קשה למיתרי הקול שלך  לכול החיים .

דוגמא

כאשר מעשנים מיתרי הקול נשחקים והקול נהפך לקול צרוד יותר ממה שהכרת אותו.

 

דיקציה(הגהת מילים)

לחלקנו יש מבטאים או מילים שקשה לנו לבטא אותם דבר שעלול להוות קושי כאשר

מדובר בשירה מקצועית ,לכן במקרה של בעיות בהגה תצרך לעבוד על זה על מנת להשתפר.

ישנן צעדים רבים כדי להיות זמר טוב , פיתוח קול הוא  חשוב, אבל לא מספיק ללמוד טכניקות לשירה נכונה הקול הוא בדיוק כמו כלי נגינה כזמר עליו להיות מכוון בכול הגהה.

 

ביטחון עצמי

ביטחון עצמי זהו  יסוד חשוב בהרבה מובנים ביניהם גם ביכולת השירה  אל תדאג אם אין לך את זה , שירה היא דרך מצוינת לפתח את הביטחון העצמי שלך.

(חופשיות על הבר)

אפשר לצאת לקריוקי, ערבי מיקרופון פתוחים ותחרויות כישרונות על מנת להתגבר על הפחד שלך ואולי להשיג ספונסר,מעריצים.
כמו כן, עליך לקבוע את התחום שלך בתור מוזיקאי סגנונות נפוצים ים תיכוני,פופ ועוד ברגע שהחלטת על כיוון נסה דברים חדשים והחשוב מכול עליך למשוך את  הקהל בסגנונך.(שלמה ארצי)

 

להעביר רגש בשירה

היכולת להעביר רגשות בזמן  השיר היא מיומנות חשובה לעתים מיומנות  חשובה יותר מכול הבט טכניי בשירה .

 

 

הרכב ביצוע השיר

בביצוע שירים ישנם שתי קבוצות במסגרת להקה (כוורת) או כזמר סולו (גידי גוב).

ישנם זמרים מצליחים בשתי הקבוצות חשוב איזו מסגרת הכי טובה לך אשר תתרום להתקדמותך המקצועית בתחום המוזיקה.

 

כיצד לכתוב מילים לשיר?

האלמנט האחרון הוא מילות שיר  יוכל להיות לך קול גדול והצגה מעולה, ויכולת לנגן על כול כלי נגינה  אבל ללא ביצועים משלך לא תתקדם רחוק.

ישנן שלושה דרכים לעשות תקליט משלך -

גרסאות כיסוי - זהו שיר שבוצע במקור על ידי זמר מסוים וברצונך לתת לו שינוי או גרסה משלך .

שיר מקורי - לכתוב שירים בעצמך,חשוב היטב הכן שולחן עבודה בבית ונסה להוציא ממך מילים שהמטרה היא שלבסוף תצליח לבנות מהם שיר.

דרך נוספת למצוא שיר מקורי - לשכור פזמונאי ,מלחין שיכתוב שיר עבורך.

 

 

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים רבים מאפשרים אינטראקציה בין מחפשי עבודה למעסיקים חלק מהאתרים אלו  דורשים תשלום וחלקם כגון לוח דרושים אולפרי  מאפשר חיפוש עבודה חינם בזמן המתאים לך ביותר אם זה לאחר שסיימת  את העבודות הבית  או כול זמן אחר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוח דרושים אולפרי

מאת: לוח דרושים אולפריאימון לחינוך08/11/121316 צפיות
עובדים רבים מתכננים למצוא עבודה חדשה אם זה לאחר פרישה ,לימודים שיחרור מהצבא אלו מקצועות ממשיכים להיות מקצועות פרקטיים שאפשר להתפרנס מהם.

מאת: לוח דרושים אולפריעסקים מהבית12/10/128600 צפיות
כיום כשמדובר בעבודה מהבית ישנם הרבה רעיונות לעסקים מהבית ובהשקעה כספית סימלית ללא צורך בלקיחת תשלומים נוספים כגון שכירות,חשמל,דלק

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128707 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפרימשפחה וזוגיות - כללי02/07/121357 צפיות
לרבים מבני הנוער בייביסיטר היא עבודה הראשונה שאותה יעשו אם זה כדי להרוויח הכנסה בחופשת הקיץ או כעבודה בעת לימודים, מהם טכניקות המתאימות לשמירתם של הילדים על ידי בייביסיטר.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128510 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: לוח דרושים אולפרירשתות חברתיות09/06/1224221 צפיות
רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר חוללו מהפכה בדרך שבה אנשים מתקשרים. הם מספקים גישה מיידית לקבוצות ויחידים שונים, מה שמאפשר לאנשים לתקשר אחד עם השני ללא תלות בכסף,מיקום או זמן אך כמו כול דבר אחר גם לה יש חסרונות ויתרונות

מאת: לוח דרושים אולפריצבא וביטחון11/05/122071 צפיות
צבא הגנה לישראל (צה"ל) מציע מספר עצום של הצעות עבודה לאזרחים לשרות בקבע לבעלי דרגות צבאיות (קצינים,נגדים) ולבעלי תארים אקדמאים (מדעי המחשב ועוד), כיצד להתגייס לאחר שיחרור.

מאמרים נוספים בנושא שירה

מאת: עידן אברהמישירה06/06/183760 צפיות
עדי אברהמי ?! משהו שמע מכיר ?! רב האנשים לא שמעו אבל ממש עכשיו מתחת לאף של כולם מתבשלת לנו בתוך סיר בבשול איטי יצירת אומנות אחת גדולה תרתי משמע!? מרבית הזמרים כיום הם זמרים שיש להם קול יפה ואוהבים לשיר מהסיבה הפשוטה שהם פשוט מתים על הפידבק החיובי של הסיסבה שסובבת אותם, כלומר הם פשוט כל כך מסופקים מכך שהסובבים אותם מפרגנים להם באיזה קול יפה ומיוחד שזה בדיוק אחד הדברים שגורמים להם להמשיך לדרוש את המיקרופון ליד

מאת: מוטי ריקליןשירה31/10/172506 צפיות
לא לקנות את הספר. ספר אנמי, לא מעניין, לא מרגש, לא יפה. הספר כן יקלט אצל הקורא, כמתנשא ונפוח. חובבי שירה מובהקים ביותר, אולי ירצו להוסיף את הספר לספריה. לכאורה ספר לכולם, בעצם ספר למביני עניין.

מאת: הילה קומםשירה15/07/178009 צפיות
המאסטרקאלס הבינלאומי לשירה אומנותית ע"ש ז'מבוקי יתקיים זו הפעם השלישית בירושלים. את המאסטרקלאס יזם יוסף זמבוקי, מוזיקאי ואיש עסקים, שניצל בשואה בזכות המוזיקה (פרטים בהמשך). במטרה להעניק הכשרה אמנותית מעולה לזמרים צעירים, תוך מתן דגש על זמרים מוכשרים מהפריפריה. כמו גם שיתוף ניצולי שואה כאורחים בקונצרטים. בין המורים שיישתתפו השנה ב IMVAJ בכירת מורות גרמניה, פרופ' קלאודיה אדר מאקדמיית בארוק ווקאל שבאוניברסיטת מיינץ, פרופ' תמר רחום ראש המחלקה הווקאלית באקדמיית בוכמן-מהטה, מנהלת בית האופרה המלכותי לשעבר של סרביה, ילנה ולאכוביץ, המנצח הישראלי הפעיל באירופה עדי בר והמנצח הישראלי יונתן שפנדורף. כמו כן תערך כתת אמן מיוחדת עם נעמי פולני. כמו כן שותפים בהפקות הפסנתרן ברק טל, כנר, מנצח והמנהל המוזיקלי של אנסמבל סולני ת"א והסופראן הישראלית -בינלאומית גב' רונה ישראל קולת, המנהלת האמנותית של המיזם.

מאת: מוטי ריקליןשירה14/05/163157 צפיות
עונש חכם. אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? ב 2016 יצא ספר השירים. הספר מכיל בתוכו הרבה דברים טובים. באמת הישג. חוץ מבחינה אחת. לא לקנות. הספר לא דקיק, כבד מאוד, רציני, ולפעמים חמור סבר. נדרש מאמץ גדול של ריכוז כדי לצלוח אותו. ברובו המוחלט הספר משעמם ומתיש. במאמר אפרט ואדגים טענות אלו.

מאת: מוטי ריקליןשירה11/02/163680 צפיות
פואטרי סלאם, זו תחרות שירה בה משוררים מקריאים יצירה בסגנון הנקרא ספוקן וורד. ספוקן וורד. הוא סוג של הקראת שירה המבוצעת בד"כ בדגש על קצב, חריזה, משחקי מילים, וכדומה. אדגים מספר רב של שירים, גם מישראל, וגם מהעולם. אנתח אותם, בצורה שמראה, שפואטרי סלאם באנגלית ( ארה"ב...). שירה אדירה. פואטרי סלאם ישראל, לא שירה.

מאת: מוטי ריקליןשירה01/12/152830 צפיות
מירון ח. איזקסון, הוא משורר וסופר ישראלי בולט בעשרות השנים האחרונות. הספר "מעבר". יצא בדפוס, ב 2015. הספר בלתי קריא לחלוטין. עם טקסטים בלתי אפשריים לפענוח, אפילו בקריאה די משקיענית. במאמר, נבחן את הספר, ונציג את מגרעותיו. הספר ינותח בהקשר למצב הכללי של השירה בארץ.

מאת: מוטי ריקליןשירה22/10/152625 צפיות
אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? נסקור גם את הקשר למשורר מאיר ויזלטיר, בו נדון גם באופן כללי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica