חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם להשקיע בדלת כניסה?

מאת: לינקשייקשיפוצים26/03/2012826 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדלת הינה החזית הייצוגית של הבית ממנה ניתן ללמוד רבות על יושביו. הדלת מהווה מעין כרטיס ביקור או הכנה למה שאנו עתידים לראות בפנים ולמעשה מעידה על דיירי הבית יותר משניתן לצפות. דלת יצירתית, או ייחודית ומקורית, "תספר" על הדיירים את מה שאינם מספרים בעצמם. האם הם טיפוסים ייחודיים ומקוריים? או שמא מתבודדים? אנשים חברתיים או דיפלומטיים? קרים ורשמיים או חמי לב ומארחים טובים? אין ספק כי לא ניתן לזלזל בחשיבותה של דלת הכניסה.

אולם – כמה להשקיע בעניין דלתות כניסה? ומתי נדע האם יש צורך בהחלפת הדלת? אם אנו מרוצים מהדלת הנוכחית – מדוע שנצטרף להחליפה? אילו דלתות כניסה קיימות בשוק? שאלות אלו ואחרות עולות בראשנו מספר פעמים במהלך החיים. בין אם בכניסה לבית חדש או בשיפוץ הבית הישן, מגוון רב של דלתות כניסה, עולם שלם ומלואו ובו מבחר עצום של סגנונות וחומרים, גדלים ושילובים שונים, עיצובים ייחודיים ותקנים שעל דלתות כניסה, רובן ככולן, לעמוד בהן. ואפילו אם איננו מתכוונים לעבור לדירה חדשה או לשפץ אץ הבית.

האם המיגון שבדלתנו הינו מספיק בכדי להגן עלינו? מנגנונים שונים בהתקנת דלתות כניסה דוגמת ארט לוק, שריונית מחוסמת ועוד הינם פיתוחים של השנים האחרונות המצריכים את כולנו לשאול את עצמנו פעמיים האם אנחנו מבוטחים כהלכה? בתקופה בה האיומים גוברים והביטחון נמצא בספק תמידי, ראוי לבטח את עצמנו בכל דרך אפשרית. למי מאיתנו אשר גר בבניין מאובטח 24 שעות על ידי מאבטח, יכול, אולי, להרשות לעצמו מיגון פחות. ואולם גם אז- ההתגוננות הטוטאלית מפני פריצה לעולם אינה מושגת במאת האחוזים.

אם כן, בהתחשבות בתקציב האפשרי ובטעמנו האישי- אין ספק כי השקעת משאבים למטרת שיפור דלתות כניסה הינה חיונית ומשמעותית לשמירה על ביטחון חיינו והשלווה שנחוש בתוך קירות ביתנו אנו. בין אם המדובר הוא בשיפור המיגון או בין אם אנו מודעים לחשיבות העיצוב של הדלת אותה נבחר – כמובן שיש להתחשב בשיקולים נוספים רבים. אם כן, מתן חשיבות לדלת הכניסה שלנו מלמד על עצמנו, ההרגלים שלנו והחשיבות שאנו מעניקים לביטחון האישי שלנו, כמו גם לערך האסתטיקה בחיינו. פורצים יודעים לאתר מקומות בהם המיגון הוא חלש, לעקוב אחר מקומות אלה ולהתפרץ בזמן המתאים. מנעול לבדו- כבר אין די בו לנעילה טוטאלית. ובעבור האורחים- לבישת "מעטה חגיגי" של הדלת תעיד על טעמנו האישי, החשיבות שאני מייחסים לאסתטיקה בחיינו והערכים שלנו.

 



תגיות המאמר: דלתות כניסה, דלתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128895 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121259 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121394 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121405 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121560 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121683 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121246 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica