חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אורן רשף - מה צריך לדעת לפני מסחר באופציות?

מאת: אורן רשףייעוץ עסקי08/04/20121139 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסחר באופציות בינאריות הוא אחד מהאפיקים המפתים ביותר בשוק ההוןמשום שבאופן יחסי לאפיקי המסחר האחרים – מדובר על חלופה שלא טומנת בחובההתמחות ארוכת טווח, ועל כן מדובר בנקודת פתיחה מצויינת בעבור הסוחר המתחיל.ואף על פי כן, בטרם תוציאו ולו שקל אחד על מסחר באופציות – ישנם כמהדברים שאתם צריכים לזכור:

רד עלה עלה ורד

הדבר החשוב ביותר במסחר האופציות הבינאריות טמון ביכולתו של הסוחר לחזותאת הכיוון אליו תנוע האופציה בפרק זמן נתון, וזאת ביחס למחירה ברגע בונרכשה האופציה. חשוב לזכור שישנם סוגים רבים של אופציות ובהםמט"ח\סחורות\מניות ומדדים. לשם המחשה, נניח שמחיר המניה של גוגל נכון לרגעהרכישה עומד על 50 ש"ח. סוחר האופציות יתבקש לחזות האם בעוד שעה או 24 שעות(תלוי בפרק הזמן בו יבחר) יירד מחיר המניה או שמא יעלה. מכאן, נובע שמן שלהאופציות – יש רק אפשרות אחת: טיפוס או נפילה, בדיוק כמו בשפה הבינאריתבמחשב – או 0 או 1.

שיעור הצמיחה או הצניחה כלל אינו משנה במסחר האופציות – מה שחשוב הואהכיוון. במידה והמשקיע סבור כי ערכה של המנייה יירד הוא יבחר באופצייתהמכירה -PUT. לחילופין, במידה, ולטעמו של המשקיע צפויה דווקא עליה במחירהמניה – הרי שהוא יבחר באופצית הרכישה – CALL.

תשואה קבועה וידועה מראש

הברוקרים המציעים ללקוחותיהם מסחר באופציות בינאריות מיידעים אותם מראשמהו שיעור התשואה לו יזכו במידה של הצלחה. זאת ועוד, מרביתם מותירים בידיושל הלקוח אחוז מסויים מסך ההשקעה גם במקרה בו הלקוח טעה. מרבית האופציותפוקעות תוך שעה כאשר ניתן גם לרכוש סוג מיוחד של אופציות שיפקעו בטווח ארוךיותר. התשלום מתבצע במועד פקיעת האופציה.

על מנת להצליח במסחר האופציות הבינארי חייב הסוחר ללמוד את יסודותהניתוח הטכני המהווה את הבסיס למסחר מסוג זה. בראש ובראשונה על הסוחר להביןמה פירושם של הסמלים והסימונים המופיעים על גבי גרף המסחר של ניירות הערךבהם הוא סוחר. מלבד ההתמצאות הטכנית חייב הסוחר להיות מעודכן כל העת בחדשותובהתפתחויות השוטפות הנוגעות למניה ו\או לסחורות או למט"ח בהם הוא סוחר.זוהי הדרך היחידה להצליח.

לסיכום, זכרו כי לא בכדי נחשב מסחר באופציות בינאריות כנקודת פתיחהמצוינת עבור סוחרים מתחילים. אתם בוחרים כמה לסכן ויודעים בדיוק כמהתרוויחו וכמה תפסידו. במילים אחרות, כל התמונה פרושה לפניכם – כל שנותר לכםהוא ללמוד את החומר ולהתחיל במסחר.

שיהיה בהצלחה!

אורן רשף, מנכ"ל מאיה יועצים. כאן תוכלו למצוא את כל המידע שתצטרכו על שוק ההון.

מאיה יועצים הוקמה ב-2001 בבעלות מלאה ובניהול שלאורן רשף, פעיל בשווקי ההון בארץ ובחו"ל החל משנת 1985.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הגעתם לאתר של אורן רשף, מנכ"ל מאיה יועצים. כאן תוכלו למצוא את כל המידע שתצטרכו על שוק ההון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן רשף

מאת: אורן רשףעסקים, מימון וכספים05/05/121491 צפיות
בעידן של אי-ודאות כלכלית, צמצומים מתמשכים ורצון גובר להתייעלות עסקית – בוחרות חברות רבות באופציית המיזוג המהווה הלכה למעשה רכישה של חברה אחת על ידי רעותה והפיכתם ליישות משפטית אחת על כל המשתמע מכך. ישנן דוגמאות למכביר לדפוס פעולות זה ובהן המיזוג של אסם ונסטלה, המיזוג בין AOL לטיים וורנר והמיזוג בין חברות הדלק Exxon ו-Mobile. במאמר שלפניכם נתייחס לשורה של היבטים, טכנים ומהותיים הנוגעים למיזוג חברות.

מאת: אורן רשףניהול21/04/121110 צפיות
אין ספק שכרטיס האשראי שינה את תפיסת העולם שלנו לגבי קניות והיה אחד הגורמים המשמעותיים להתקדמותה המואצת של הכלכלה העולמית. אך בה בעת, הוא מהווה את אחת הסיבות הגדולות לחובות והסתבכויות כלכליות של אנשים רבים. אז מה עדיף, להתנהל עם מזומן או עם אשראי ומתי?

מאת: אורן רשףאימון לכסף01/02/121379 צפיות
קופת הגמל היא למעשה מונח נרדף למסלול חיסכון ארוך טווח (ישנן גם קופות גמל לטווח קצר יותר) המאפשר לאזרחים המשתמשים בו להבטיח את עתידם הכלכלי בימים שלאחר הפרישה לגמלאות. ברבות השנים הפכו קופות גמל ליישויות משפטיות נפרדות הנתונות לפיקוחו של הממונה על שוק ההון במשרד האוצר. התחרות בין הגופים המנהלים את קופות הגמל השונות מאפשרת לצרכן לבחור את המוסד שיציע לו את התנאים הטובים ביותר.

מאת: אורן רשףנישואין29/01/121275 צפיות
לא מעט זוגות מגיעים לנקודה בה עולה השאלה הם לאחד חשבונות. חלק גדול מזוגות אלו מעדיף לשמור על הסדר בו מתנהל העולם ולא מעז להעלות את השאלה האם הדבר בכלל נכון להם. אורן רשף אסף בעבורכם מספר נקודות למחשבה לפני שמקבלים או דוחים את הצעד הגדול.

מאת: אורן רשףאימון עסקי16/01/121183 צפיות
בניגוד לתפיסה המקובלת, במשבר כלכלי טמונות גם לא מעט הזדמנויות עסקיות שאותם יכולים המשקיעים הוותיקים והמנוסים לנצל לטובתם. בדיוק מהסיבה הזו, חלק לא מבוטל מגופי ההשקעות המוסדיים מציעים ללקוחותיהם להרחיב את תיק ההשקעות שלהם דווקא באיבו של משבר כלכלי זה או אחר. במצב כזה יתלבט הלקוח הממוצע בין נטילת הסיכון הכרוך בהגדלתו של תיק ההשקעות לבין ויתור על ההצעה ושמירה על כספו בתוכניות חיסכון\פיקדון כאלה ואחרות בבנק. במאמר שלפניכם נתייחס ליתרונות ולחסרונות הנעוצים בכל אחד מהאפיקים הללו.

מאת: אורן רשףכלכלת משק בית23/11/111161 צפיות
מוקדם לקבוע האם המחאה החברתית אשר קרמה עור וגידים בקיץ האחרון בישראל אכן תניב תוצאות של ממש בכל הנוגע ליוקר המחייה בישראל. ועדת טרכטנברג אמנם כבר הגישה את המלצותיה אך עד אשר הממשלה תיישם אותן בפועל, אם בכלל – יעבור זמן רב. כך או כך, אל נא לכם להמתין לסיוע מגורם חיצוני כלשהו משום שאתם מסוגלים לעשות את השינוי כבר היום – באמצעות ניהול יעיל יותר של התקציב המשפחתי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222231 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211216 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica