חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של "גוגל מקומות" לעסקים

מאת: alek underשיווק באינטרנט10/04/20121095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שבועיים או שלושה התחיל גוגל ישראל לתת תוצאות חיפוש מעט שונות. חיפוש מקומי (המשלב תחום עיסוק ועיר באותה שאילתא), מציג מעכשיו תוצאות גם מתוך גוגל מפות (או בשמו הנוסף – גוגל מקומות / Places).

אומנם זה עדיין לא תקף לכל שאילתא מקומית, אלא יותר בתחומים מבוקשים כגון בתי אוכל, הסעות ועוד; אבל לאט לאט נתחיל לראות יותר תוצאות מתוך גוגל מפות, יחד עם התוצאות האורגניות בהן אנו מורגלים כיום. הדבר אומר שעסק שלא יימצא בתוצאות המפות עלול להידחק לגמרי מתוצאות החיפוש, בלי קשר לשאלה האם יש לו קידום אורגני בגוגל.

אגב - גם חיפוש של כתובת מלאה מוביל למפה בראש התוצאות, דבר שעד לפני כמה שבועות כלל לא היה קיים בגוגל ישראל (יש לזכור שגוגל מפות / מקומות עובד בגוגל.קום כבר לא מעט זמן, ובישראל השינויים מגיעים יותר מאוחר).

אז מה עושים?
מעבר לעובדה שגוגל מקומות מתחרה ישירות בכל אתרי האינדקס והמפות, זו הזדמנות מצוינת לעסקים קטנים ובינוניים, לקבל את דריסת הרגל הנחוצה להם באינטרנט. אומנם גוגל אוסף מידע בצורה עצמאית, ויוצר דף "מקומות" לכל עסק שהוא מכיר; אבל עדיפות תינתן לדפי עסק שנפתחו על ידי העסק עצמו, כולל אימות.

איך עושים את זה? הנה חמישה צעדים פשוטים:

1. נכנסים לגוגל מקומות לעסקים ונרשמים לשירות (אם כבר יש לכם חשבון גוגל תוכלו להירשם איתו; רק זיכרו שהחשבון הזה יזוהה מעתה והלאה עם העסק).

2. ממלאים כמה שיותר פרטים: שם העסק, כתובת מדויקת, מספר טלפון ראשי, פקס, דואר אלקטרוני, כתובת אתר אינטרנט, קטגוריות הפעילות של העסק, שעות פעילות, תמונות, סרטי וידיאו וכל מה שיש לכם להוסיף. בסוף התהליך תתבקשו לאמת את הפרופיל בטלפון (הודעה אוטומטית מגוגל), או באמצעות SMS או במשלוח גלויה בדואר (דבר שלוקח בין שבועיים לשלושה).

3. יש לוודא ששם העסק, הכתובת ופרטי ההתקשרות הם אלו שמופיעים גם באתרי אינדקס אחרים (דוגמת דפי זהב, בזק 144 ואחרים). הקורלציה בין כל האזכורים הללו באתרים אחרים, מסייעת לקבלת דירוג טוב עבור דף העסק ב"מקומות".

4. כדאי שיהיו לכם לפחות 5 חוות דעת בדף העסק ב"מקומות"; ככל שיש יותר ביקורות כך תקבלו דירוג טוב יותר (אבל אל תנסו לזייף כי זה עלול לעלות לכם ביוקר). הפיצו בקרב חברים ובני משפחה את הקישור לפרופיל העסק שלכם ב"מקומות", כדי שאחרים יוכלו לכתוב את דעתם על העסק שלכם.

5. אל תתנו לפרופיל ב"מקומות" להישאר סטטי ולדעוך. הכניסו איזו תמונה מדי פעם, עדכנו סטטוס פה ושם (כמו בפייסבוק) ושמרו על הפרופיל חי ורענן.


יש לזכור שהעצות שלהלן הן רק בגדר עצות. אין פה משום כל הבטחה שתקבלו דירוגים טובים, אבל אין זה אומר שצריך לוותר על נוכחות עסקית בגוגל מקומות. זה רק יוסיף לעסק ולהעצמת הנוכחות הווירטואלית שלו באינטרנט.

 



תגיות המאמר: גוגל מקומות, גוגל מפות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141741 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underבניית אתרים01/08/121091 צפיות
וורדפרס היא מערכת הניהול הטובה ביותר לאתר שלכם, והכול בחינם.

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/123185 צפיות
האינטרנט מציע מגוון רחב של שיטות להכנה ולשליחה של ברכות. הנה 3 מהן.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121290 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121377 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121149 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים15/04/121201 צפיות
הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שפונים לקבלת שירות ממנעולן

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213519 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184481 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172609 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162416 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153366 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica