חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדון תת מודע

מאת: ניצן כהןאימון אישי19/05/20121141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תת-המודע הוא אותו רב חובל שמוביל ומשיט את ספינת חייכם..."אותן הרוחות נושבות על כולנו – רוחות של אסון,של הזדמנויות ושל שינוי. לא הרוח היא זו שקובעת את העתיד שלנו, אלה כיוון המפרשים שלנו..."

ג'ים רון- הוגה דעות ואחד המאמינים המשפיעים ביותר של המאה 20.

תת מודע הוא מעין רב חובל קטן אבל חזק שמוביל את ספינת חיינו לאן שהרוח לוקחת אותנו,ספינת חיינו חווה כל מיני סוגי רוחות,חלשות וחזקות רוחות צד, וסופות, רב החובל "תת מודע" יודע להשיט את הספינה בכל מזג האוויר באשר יהיה, הוא ידע להביא את הספינה עם מטענה ליעדה ובבטחה.

"אדון תת מודע" האם זו המצאה מציאות או בעצם תופעה?, נסתרים הם סודות החיים אך מאוד קלים לגילוי.

האם יצא לכם לחשוב אי פעם מה הנחה אתכם לעשות צעד כזה או אחר ועפ"י מה בכלל לקחתם החלטות בחיים?

כל חיינו בעצם אנו למדים להבדיל בין טוב לרע ובין העיקר לטפל, ומעצם דברים אלו אנחנו פועלים כבר באופן טיבעי עפ"י מה שלמדנו, דברים אלו נחרטו עמוק עמוק במוחנו,עד שהם יוצאים מאיתנו מבלי שנחשוב עליהם באופן מובהק בכלל.

כשהיינו קטנים לא ידענו שאש עושה כוויות, אז נגענו וקיבלנו כוויה, זה כאב לנו מאוד והבנו שאסור לגעת,ידענו שבאש לא ניגע יותר.ואנחנו הולכים עם הכוויה הזו עד סוף ימינו למרות שהיא כבר נעלמה ולא רואים אותה על ידנו.

מה שקרה לנו בעצם זה, שחל שינוי בהתנהגותנו עקב התנסות מוגברת. פירוש צמד המילים "התנסות מוגברת" אינו בהכרח לעשות דבר מספר רב של פעמים אלה מספיקה פעם אחת שתעזור לנו לחקוק אותו היטב בזיכרוננו לעד, קחו עוד דוגמא - פחד מכלבים., אם בילדותכם הותקפתם על-ידי כלב,סביר להניח שעד היום יש בכם את הפחד הזה.

מה זאת אומרת...?הלא רק פעם אחת קפץ עלי כלב ,ביג דיל בגלל זה אני אמור לפחד לעד???

ובכן אין צורך שהדברים יקרו יותר מפעם אחת, מספיק פעם אחת ממש מהותית וטראומטית על מנת שאותו פחד מאותו מקרה ייחקק בכם לעד.

למרות שתמיד קיימת האפשרות להתמודד עם חלק מהפחדים, הטראומות והצלקות האלה וזה למעשה להתייצב מולם. אם אני מפחד מכלב אני אגדל כלב, ברור שאש לא תהיה ידידותית לעולם ועלינו להשלים עם המצב הזה אך אין אנחנו יכולים בלעדיה ולכן עלינו לדעת להתמודד איתה (להשתמש בה), והדבר נכון גם לגבי כל-כך הרבה דברים אחרים., מה שמפחיד אותנו עלינו להתייצב מולו ועם מה שאין אפשרות להלחם בו עלינו לקבל אותו או פשוט לא להיות שם, או במילים אחרות לשנות כיוון.

קחו לדוגמא – קריירה, אנחנו חושבים שאת המקצוע הזה אנחנו הכי אוהבים והכי רוצים לעשות אך לאחר שהתנסינו בו פעם אחת אנחנו מתעבים אותו ורוצים לברוח ממנו כל עוד נפשנו בנו, נניח הוראה אנחנו כל כך רוצים לחולל שינוי בקרב הדור הצעיר וכל כך רוצים להעביר להם מהידע שצברנו ומהיכולות שפיתחנו,וכל עוד לא היתנסנו בזה אנחנו כמהים לעשות את זה, אך לאחר שהתנסינו לראשונה הבנו שזה ממש לא בשבילנו וממש לא עונה על דרישותינו שאנחנו אומרים לעצמנו לשם אני לא חוזר, פיתחנו סוג של טראומה כלפי העניין הזה כמו מאש כמו הפחד מכלבים ואנחנו הולכים לכיוון אחר, או שאנחנו מחליטים לנסות שוב אך בטקטיקה שונה זווית שונה, אנחנו מגבשים גישה חדשה ויצירתית כפי שעולה בדמיוננו, כל צעד כזה נחקק בתת המודע שלנו והולך איתנו לאורך חיינו ובעצם מכוון אותנו להמשך קבלת החלטות ונקיטת צעדים כאלה ואחרים.,אם הנסיון שלנו והגישה השונה שנקטנו הניבה פרי, הרי זה משובח כנראה שזה הדבר הנכון לעשות הלא כן?!

לתת מודע כוחות משלו בעזרתו אנחנו יכולים להזיז הרים כי ככל שנאמין יותר ברצון שלנו להגיע למקום מסויים התת מודע יכוונן אותנו ויווסת את כל כולנו על מנת להגיע לשם, הוא יגרום לנו לקחת את הצעדים הנכונים על מנת להגיע לשם. זאת אומרת שגילינו את הדברים שמניעים ומפעילים את התת מודע והם: החלום, הרצון, והאמונה בעצמינו.

"החלום"- לכולנו יש חלומות, אנחנו חולמים על כך שהיינו רוצים להיות אנשי עסקים ראש ממשלה בעלי עסק משלנו, להמציא משהו וכו'...

"הרצון"-  הוא המפה שלנו לעבר הגשמת חלומנו.

"האמונה"- האמונה היא מה שמשלים את הפאזל שלנו ומחבר את הכל כמו דבק מגע, האמונה היא בעצם הכוח שלנו לדחוף את עצמנו לנקודת ההתחלה והזין אותנו כל פעם באנרגיות חדשות על מנת להמשיך במסע לעבר הגשמת חלומנו ושאיפותינו.

אז כל מה שאנחנו צריכים זה חלום, רצון ואמונה כדי להשיג כל דבר שנחפוץ בו ולהגיע הכי רחוק שרק נרצה ולא חשוב כמה גבוה נכוון או נשאף, אם נרצה משהו אנחנו נשיג אותו, קשה ככל שיהיה.

כל מטרה המתגבשת מתחילה מחלום, מגרעין קטן של תשוקה לאותה מחשבה קטנה או גדולה שעלתה במוחנו, וככל שמתגבשת החלטה ללכת על כל הקופה אנחנו מאמינים בה יותר ויותר, דבר זה נחקק בתת מודע שלנו ומכוון אותנו לשם ועוזר לנו בכיבוש, גם אם לוקח לעיתים זמן.

בחלק מהמקרים שבהם תאמינו ברצון שלכם להגיע רחוק או להגשים את חלומכם, לזרוע את הגרעין הקטן, תתקלו במכשולים או אפילו באי הגעה אל היעד, כשזה יקרה אם יקרה תבינו שתי דברים או שלא האמנתם מספיק חזק שאתם מסוגלים, או שלא חשבתם עליו מספיק לעומק. יהיה אשר יהיה תנו לתת מודע לכוון אתכם הוא יודע את הדרך ואת הדבר הטוב עבורכם, אל תשימו לו מכשולים, מה שקולכם הפנימי אומר זוהי האמת שלכם בין אם תרצו ובין לאו.

אדם אשר הולך לרב או לקורא/ת בקפה, לקורא/ת בקלפים או בכוכבים, אתם יודעים מה!, תקראו לזה "אדם בר דעת אשר דעתו חשובה לכם מאוד".

אותו אדם אשר יגיד לכם שאם תלכו ימינה תתקלו בדרך ללא מוצא והוא ימליץ לכם לקחת שמאלה כי משם תבוא הישועה, או שמשם תמצאו את היציאה לכביש המהיר אתם תשמעו בקולו כי דעתו חשובה לכם, והוא אדם בעל המלצות וכו'. אבל!!! אם תחליטו שלא להקשיב לעצתו בחלוף הזמן אתם תגלו לפתע פתאום שמה שהוא אמר היה בעצם נכון ואתם מוצאים את עצמכם מצטערים שלא הקשבתם לו באותו זמן., ובכן אל תצטערו כי לא לקחתם החלטה שגויה אלה עשיתם מה שגרם לכם להרגיש טוב, אך מה שבעצם היטה את הסיפור הוא בעצם "העצה", העצה שקיבלתם מאותו אדם החשוב לכם נחקקה בזיכרונכם בגלל שלא האמנתם לה ובגלל שאמרתם לעצמכם איך יכול להיות שהוא אמר לי ככה, זה לא הגיוני, אתם תראו שהדבר השפיע באופן ישיר על התת מודע שלכם ולמרות הכל התוצאה היא שהגעתם לנקודה שהוא דיבר עליה אז., לכן כל מכשול או מהמורה הכי קטנה שתתקלו בה בדרך בה הלכתם יחשב לטראומה רצינית והתגובה עלולה להיות דרמתית וקיצונית, אך אל תשכחו שגם אם היתם מקשיבים לאותו אדם בר דעת כנראה שהייתם מוצאים את עצמכם באותו מקום בו אתם נמצאים היום, שימו לב זה לא שהוא צדק, פשוט מה שקרה זה שאותו "אדם בר דעת" השפיע על חייכם בצורה כזאת שמאחר ודעתו הייתה חשובה לכם כי למילותיו יש משקל עצום או שהוא אדם בעל המלצות וכו', הוא הביא אתכם למצב בו חקקתם בזיכרונכם את דעתו ובמשך הזמן פשוט כיוונתם את עצמכם או יותר נכון ה"תת-מודע" עשה זאת בעבורכם ומצאתם את עצמכם בנקודה אותה הוא ניבא עבורכם.

אז הבנו שהתת מודע הוא כח נסתר אך בעל עוצמה מרובה מאין כמוהו בכל היקום, אך איך נדע שהוא עובד ואיך נשתמש בו לטובתנו?

בואו ננסה משהו, תרגיל קטן:

החל מהשבוע הקרוב הקדישו רבע שעה עד עשרים דקות בכדי לכתוב את שאיפותכם. שימו לב אל תכתבו את שאיפותכם כראשי פרקים אלה השקיעו מחשבה וכתבו בפרטי פרטים מה אתם רוצים לעשות ולאן אתם רוצים להגיע ואיפה אתם רואים את עצמכם בעוד עשר שנים מהיום,חמש שנים מהיום ושנה אחת מהיום, זכרו להישאר ממוקדים בשאיפות  ותחוו אותם בדמיונכם ככל שניתן.

לאחר שיגמר השבוע הקדישו את אותו הזמן אך הפעם, אחת  עד פעמיים בשבוע לכתיבת המטרות שלכם במשך חודש.

לאחר מכן פשוט שימו את מה שכתבתם במקום זמין ונגלה לעין שתתקלו בו מידי פעם (ארנק,מגירה,על המקרר וכו').

אני בטוח שהחל מהשבוע הראשון כבר תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם ותתחילו לראות שינוי בהתנהלות היומיומית שלכם.

עכשיו דוגמא אמיתית: למי מכם קרה שמאז היותו ילד איחלו לו הוריו שימשיך את העסק המשפחתי וכל עוד היית ילד לא הייתה לזה שום משמעות בעיניך, אך בחלוף הזמן גדלת והפכת לגבר בעל דעה משל עצמך, והחלטת שאינך רוצה שום קשר לעסק של הוריך, ובכל פעם שהוריך אמרו לך נו מה קורה מתי אתה נכנס לעסק לעזור לנו וכו'..., אתה יודע שיבוא יום וכל זה יהיה שלך ודברים מהסוג הזה, ענית להם-"הורים יקרים, אני אוהב אתכם אך איני רוצה להיות בעסק אין לי עניין בו ומאז בכל פעם שהוריך מזכירים לך את זה אתה אומר להם לא...לא...ו...לא!

וגם כשאינם מדברים איתך על כך אתה נזכר בזה מדי פעם ואתה עדין אומר לעצמך אני לא אהיה בעסק שלהם שוב ושוב מכיוון שיש לך תוכניות אחרות לחיים, אך לבסוף אתה מוצא עצמך בעסק איתם ומתרץ את זה כברירת מחדל ואין מה לעשות כי לא צלחת את דרכך., ולמה לא הצלחת??? כי חרטת לעצמך בזיכרון שהפך לתת-מודע את המשפט "אני...לא...אהיה...בעסק " במקום לחרוט בזיכרונך את מה שבאמת רצית להיות, ובגלל זה הגעת לנקודה הלא רצויה הזו.

ובמקרה אחר בו הוריך תמיד אמרו לך שאתה לא תצליח ואתה לא יודע ואתה לא מסוגל, אתה מגיע למצב בו אתה משכנע את עצמך שאתה לא מוצלח ולא מסוגל ומאז אתה נכשל בכל דבר שאתה עושה ואתה מפתח פחדים לנסות דברים כי הכתובת כבר נכתבה על הקיר.

ולכן מכאן למדים אנו שלהצלחה או לכישלון אחראי לא אחר מאשר אתה ורק אתה תוכל לשנות את גורלך שלך וכל מה שצריך כמו שאמרנו זהו "חלום","רצון" ו"אמונה". אמץ לך את שלושת המילים הללו וראה תוצאות מטורפות בעתיד הקרוב.

מה בעצם קרה כאן?

מה שקרה זה בעצם שבגלל שדעתו של אותו אדם חשובה לכם היא הידהדה לכם בראש ללא הרף לאורך כל הדרך מרגע שלקחתם את ההחלטה באותו הנושא, ובעצם כל צעד שעשיתם מאז היה מלווה במחשבות והרהורים, אולי מתוך סקרנות על מה שהוא אמר לכם, והשאלות החלו להגיע: האם הוא באמת צודק?, האם ההחלטה שלקחתי היא נכונה או שגויה?, האם היה עלי להקשיב לו? ועם כל הלבטים האלה שנחקקו עם הזמן במוחכם ובמקביל בתת מודע שלכם, גרמו לכם להגיע בעצם לנקודה שבה המציאות היא בדיוק מה שנאמר לכם ע"י אותו אדם ואז אתם אומרים "אוי איזו טעות עשיתי, חבל שלא הקשבתי לו, מה אני אעשה עכשיו.

ובכן בשורה התחתונה לא באמת טעיתם אלה עשיתם לכאורה את הדבר הטוב בעינכם אך במקביל נכנסתם למערבולת מסחררת של התת מודע שלא במודע!, לא בהכרח הצעד שעשיתם הוא לא נכון, פשוט דעתו של האדם ההוא נחקקה בזיכרונכם והביאה אתכם לנקודה הזו, לעיתים זה פועל לטובתכם ולעיתים לרעתכם, מה שבטוח זה שבשני המיקרים עליכם ללמוד מכך ולקחת לדרך את החיובי ולהשאיר בצד את השלילי.

מה שקרה כאן בעצם זה ששוב התת מודע עשה את עבודתו והביא אתכם למקום הזה ומכאן אנו למדים שאם נתעסק ונחשוב על דברים טובים כל היום כנראה שיהיה לנו טוב, אך אם נתעסק ברע שבחיינו ונבכה עליו כל היום ונאמר לעצמנו כמה רע לנו משמע נשנן כמה רע לנו, אז כמובן שיהיה לנו רע, לכן הזניחו את הטפל וטפחו את העיקר. לא תאמינו איך זה משנה את החיים. חייכו גם כשקורה דבר שאינו בהכרח משמח, לימדו את הטעות והמשיכו הלאה, מכאן נובע שתמיד חייכו והכירו תודה לאדון תת מודע, הוא כבר יסדר לכם את החיים.

בהמשך לכך תמיד ישנם אנשים אשר יגידו וזה אולי אתה זה שקורא את הפרק הזה "מה פתאום זה לא נכון מה שכתוב כאן, אני גם אם אומרים לי זה בחיים לא קרה לי תמיד עשיתי מה שמצאתי לנכון בלא השפעתם של אחרים או עצותיהם".

אז שמע, אם הצלחת עד היום כנראה שעשית נכון ואתה יודע לנצל את משאבך לטובה ואת חכמתך בצורה נכונה, אבל!, אם תביט היטב היבט לתוך עצמך תבין שכל מה שקרה לך בחיים ולכל מקום שהגעת היה לתת מודע השפעה ישירה!... על תוצאות חייך.

מוסר ההשכל שלי אליכם הוא אל תזלזלו בתת מודע שלכם (הקול הפנימי שלכם היא באמת  האמת שלכם), תמיד תחלמו ואם תמצאו חלום אשר יחפוץ בו לבכם להגשימו תאמינו בו בכל  הכח ותתאזרו בסובלנות, התת מודע שלכם יכוון אתכם להגשימו בדרכו המקורית והיצירתית שלו, אך במקביל היו קשובים לאלה שאכפת להם מכם אולי מנקודת המבט שלהם תוכלו לראות את מה שפספסתם מנקודת המבט שלכם.

 

 

שלכם

ניצן כהן

מאמן אישי ועיסקי

מייל: nitzanadvisor@gmail.com

בקרו באתר שלי: www.advisor-nc.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן כהן

מאת: ניצן כהןאימון למערכות יחסים06/07/121125 צפיות
ברבות השנים אנחנו מתאהבים נשברים ומתאהבים מחדש. ולברי המזל מבנינו מוצאים אהבה ראשונה ואיתה הם מזקינים. אך מהי אהבה? האם אהבה היא הכח לתת מבלי הרצון לקבל חזרה? או אולי הכח לאהוב הוא הנתינה ההקרבה והתחושות המסחררות? אולי בדרך זו או אחרת האהבה היא נוסחת פלא? ובכן כל התשובות נכונות. במהלך חיי חוויתי הרבה תחושות, ניהלתי מספר מערכות יחסים בהן חוויתי שמחה, עצב, כעס, צחוק, אכזבה, אושר,סלחנות,טינה,שתלטנות, וותרנות,ועוד... בעצם התחושות שחוויתי על בשרי הוכיחו לי שכל בן/בת זוג הוא עולם בפני עצמו. אך מהי מערכת יחסים?, איך נדע שהבנאדם שהכרנו הוא בעצם האדם הנכון לבנות איתו מערכת יחסים כלשהי?

מאת: ניצן כהןאימון לאיכות חיים30/06/121423 צפיות
מכירים את זה שאתם חושבים על דבר כלשהו ואז הוא קורה...? שאתם חושבים על אדם כלשהו ומיד הוא מתקשר? ואז אתם אומרים אך "איזה חיים ארוכים יש לך", או שאתם חושבים על משהו מסוים ולפתע פתאום הוא מופיע לנגד עיניכם? ובכן בחיים שלנו קורים דברים שקשה להסביר לפעמים אך שמתי לב לדבר מה. אני טוען שהכל מושתת עפ"י התת מודע (מאמר בנפרד)שלנו, בעצם אנחנו אחראיים לגורלנו שלנו. קחו דוגמא, כאשר אדם רוצה משהו והוא מאמין בעצמו באמונה שלמה שהוא ישיג אותו, הוא ישיג אותו בסופו של דבר ויהי מה,אם יהיו מכשולים בדרך הוא יתגבר עליהם, גם אם יקח זמן רב בסופו של דבר הוא ישיג את יעדו ואת מבוקשו. הרעיון הוא בעצם שאם נחשוב טוב יהיה טוב.

מאת: ניצן כהןאימון אישי17/06/121070 צפיות
הייתי בשבת בסופרלנד, עם אשתי ועוד זוג חברים נכנסנו והתחלנו ליהנות, החלטנו לחזור קצת לילדות, למתוח את הגבולות שלנו ואז החלטנו לעלות על המתקן הקרוי "קומבה". קומבה זהו מתקן למעשה שאתה יושב חגור ומאובטח אך כל מה שמחבר בינך לבין המתקן הוא רק בחלק העליון של הכסא, מתקן הנוסע במהירות של 130 קמ"ש מטלטל ומעיף אותך. למעשה אתה מרגיש כמו טייס, הריגוש עצום, פחד והנאה ביחד פשוט מדהים. אבל חברים יקרים שנינו יודעים שלא באמת באתי לספר לכם על איך היה לי בסופרלנד אלה אני רוצה להביא אתכם לנקודה מסוימת שאולי לא שמתם לב אליה בחיי היום יום שלכם.

מאת: ניצן כהןאימון לאיכות חיים09/06/121692 צפיות
האם אתה מוביל או מעדיף שיובילו אותך ולא משנה מהם התוצאות. בכל אחד ואחד מאיתנו מסתתר מנהל מסתתר מפקד, מסתתר אדם שיודע להוביל, אך איך נגלה אותו?, איך אני יודע? תחשוב על זה לרגע, הלא כל אחד ואחד מאיתנו עושה דברים ביום יום, מסדר לו את העבודה, מטלות ומחויבויות כאלה ואחרות וכמובן מבצע אותם ומסמן עליהם ווי (v) . אך למעשה אנחנו לא שמים לב בכלל שברגע זה ניהלנו, זה בא בטבעיות כדרך אגב וחלק מהיום יום שלנו, רובנו אף פעם לא עצרנו לרגע לחשוב בעצם מה לעזאזל עשינו כאן עכשיו, איזה תהליך עברנו.

מאת: ניצן כהןאימון למערכות יחסים01/06/121292 צפיות
חיינו מלאים בכל כך הרבה שינויים חידושים צעדים נועזים והחלטות גדולות וחשובות. אבל איך לעזאזל נדע שאנחנו מוכנים להם??? אי פעם עצרתם לרגע לשאול אם אתם מוכנים לכך? להלן מספר דוגמאות: איך אתם יודעים שאתם מוכנים לבנות מערכת יחסים? איך אתם יודעים שאתם מוכנים לשינוי בקריירה? איך אתם יודעים שאתם מוכנים לעשות שינוי בחייכם? אני טוען שבנאדם מוכן לצעד מהותי בחייו אך ורק כאשר הוא מרגיש שהוא מספיק חזק כדי לספוג פגיעה או לנחול אכזבה מתוצאות הצעד הנועז שעשה. האם אתה מוכן להכנס למערכת יחסים?

מאת: ניצן כהןאימון לאיכות חיים25/05/121125 צפיות
במהלך חיינו אנחנו נתקלים בכל מיני מיקרים בהם אנחנו חושבים שאנחנו מבינים את העולם טוב מאוד, מבינים את הסובבים אותנו, ואפילו את אהובינו יותר טוב מהם עצמם, רק התחילו משפט... וכבר אנחנו יודעים את ההמשך שלו ואת כל הסיפור, ממש מדיומים.

מאת: ניצן כהןאימון אישי - כללי16/05/121240 צפיות
בואו נכיר תודה, כי קיבלנו המון היום, ואם לא קיבלנו המון – אז קיבלנו מעט, ואם לא קיבלנו מעט – אז לפחות אנחנו לא חולים, ואם אנחנו חולים – אז לפחות אנחנו בחיים. בואו נכיר תודה. בודהה

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213627 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205258 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173533 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica