חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחשוב טוב יהיה טוב

מאת: ניצן כהןאימון לאיכות חיים30/06/20121422 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירים את זה שאתם חושבים על דבר כלשהו ואז הוא קורה...?

שאתם חושבים על אדם כלשהו ומיד הוא מתקשר?

ואז אתם אומרים אך "איזה חיים ארוכים יש לך", או שאתם חושבים על משהו מסוים ולפתע פתאום הוא מופיע לנגד עיניכם?

ובכן בחיים שלנו קורים דברים שקשה להסביר לפעמים אך שמתי לב לדבר מה.

אני טוען שהכל מושתת עפ"י התת מודע (מאמר בנפרד)שלנו, בעצם אנחנו אחראיים לגורלנו שלנו.

קחו דוגמא, כאשר אדם רוצה משהו והוא מאמין בעצמו באמונה שלמה שהוא ישיג אותו, הוא ישיג אותו בסופו של דבר ויהי מה,אם יהיו מכשולים בדרך הוא יתגבר עליהם, גם אם יקח זמן רב בסופו של דבר הוא ישיג את יעדו ואת מבוקשו.

הרעיון הוא בעצם שאם נחשוב טוב יהיה טוב.

זוכרים עצמכם כילדים קטנים וחסרי דאגות ופחד?, היתם עושים שטויות, מטפסים על גגות, רצים לכבישים וכו',אז לא ידעתם אם זה בסדר או נכון לעשות,לא חשבתם שיקרה משהו והנה לא קרה כלום,נהניתם וחזרתם הביתה לספר חוויות לאמא ואבא.

 אך כאשר הגעתם הביתה וסיפרתם לאבא או לאמא שטיפסתם על גג גבוה מיד עולה הפאניקה והחרדה,אמא ישר אומרת מה אתה משוגע אסור לטפס על גגות אסור לרוץ לכביש מה זה צריך להיות ,זה מסוכן זה לא בסדר.

באותו הרגע אתם לא מבינים מה רוצים מכם ולמה צעקו עליכם,הלא בסך הכל שיחקתם לטומכם ולהנאתכם,מה לא בסדר בזה???   

אתם רק זוכרים שצעקו עליכם.ובכן צעקות ואמרות אלו מנעו מחלק מכם לחזור על כך בעתיד, אך לסקרנים ולתחמנים מבנינו צעקות או אזהרות אלו לא מספיקות.

אתם הולכים שוב ומטפסים על גגות ורצים לכבישים.סביר להניח שבפעם הבאה שתעשו את זה עלול לקרות לכם משהו או שתהיו קרובים מאוד לסכנה כלשהי.אם אתם ברי מזל כנראה שזה יסתיים בהחלקה קלה ונחיתה בנקודה האחרונה בה עמדתם,לאלה שהם לא ברי מזל זה יגמר הרבה יותר גרוע.

למה זה קורה בעצם???

ובכן כל עוד היתם מרוכזים במשימה או באתגר לטפס על הגג לפני שסיפרתם להוריכם על מעללכם,תיעלתם את כל כולכם למען מטרה זו מעולם לא עלו המחשבות על כך או הסיכונים, אך לאחר שהוריכם התרו בכם והכניסו בכם קצת חומר למחשבה ואולי גם מעט פחדים, אתם נוטים לחשוב גם, על מה שהוריכם דיברו ולמה הם התכוונו באומרם את הדברים.

בשלב הזה שאתם חושבים על דברי הוריכם אתם יוצאים מריכוז ובדבקות במשימה ואז מתחילים לקרות דברים אתם מתחילים לא לשים לב למכשול מימין או מכשול משמאל.

ובכן כל עוד לא חשבתם שזה מסוכן ואתם עלולים ליפול או למעוד לא קרה כלום,אך מאותו רגע שאתם הופכים בדברי הוריכם אתם מתעלים את עצמכם לפעול למען כך וברגע שאתם חושבים על הסכנה אתם למעשה פוגשים בה.,זהו כוחו של התת מודע, ומכאן אנו למדים שלתת מודע יש כח לשנות את חיינו מקצה לקצה.

אם נרכז את כוחותינו ואת מחשבותינו באיך אנחנו צולחים את ההצלחה הזאת תמיד נצליח, ואם יהיו מכשולים בדרך נתגבר עליהם,אין צורך להמציא את מה שלא קיים,אין צורך לחשוב על רע כי אין מקום לשלילי בחיינו.

לסיכום חברים:

אם נחשוב על הצלחה אנחנו נכבוש אותה ביד רמה.

מכירים את זה שאתם חושבים על משהו מסוים והוא קורה?, ומיד לאחר מכן מגיע המשפט המתבקש "חבל שלא חשבתי על מליון דולר" או "איזה חיים ארוכים יש לך".

החיים שלנו מביאים אותנו לתוצאות כלשהם בין היתר בעזרת התת מודע שלנו, אם נחשוב טוב יהיה טוב, אם נכניס לנו לראש שהכל בסדר ואין סיבה לדאגה, אז כנראה שגם אם יקרה משהו רע אנחנו נדע להתמודד איתו באהבה ובשיקול דעת נכון,כנראה שנדע לתת לו את המשקל המתאים לפתרון הבעיה. וכמובן נוכל ללמוד ממנו להבא.

לכן הסוד להצלחה בחיים הוא בראש ובראשונה חשיבה חיובית,הרעיון הוא להציב יעדים ולהשיג אותם ואז להציב יעדים חדשים ולהשיג גם אותם,כאשר אנחנו משיגים את מבוקשנו אנחנו מתמלאים באנרגיות, ובכוחות חדשים שיעזרו לנו להתקדם לעבר היעד הבא,ואם יצוץ מכשול כלשהו נתגבר עליו מכיוון שאנחנו חדורי מוטיבציה ומצוידים בכוחות להתמודד איתו.

אז תחשבו טוב ויהיה טוב.

 

 

שלכם:

ניצן כהן

מנכ"ל אדוייזר

בקרו באתר שלנו

www.advisor-nc.co.il

nitzanadvisor@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן כהן

מאת: ניצן כהןאימון למערכות יחסים06/07/121125 צפיות
ברבות השנים אנחנו מתאהבים נשברים ומתאהבים מחדש. ולברי המזל מבנינו מוצאים אהבה ראשונה ואיתה הם מזקינים. אך מהי אהבה? האם אהבה היא הכח לתת מבלי הרצון לקבל חזרה? או אולי הכח לאהוב הוא הנתינה ההקרבה והתחושות המסחררות? אולי בדרך זו או אחרת האהבה היא נוסחת פלא? ובכן כל התשובות נכונות. במהלך חיי חוויתי הרבה תחושות, ניהלתי מספר מערכות יחסים בהן חוויתי שמחה, עצב, כעס, צחוק, אכזבה, אושר,סלחנות,טינה,שתלטנות, וותרנות,ועוד... בעצם התחושות שחוויתי על בשרי הוכיחו לי שכל בן/בת זוג הוא עולם בפני עצמו. אך מהי מערכת יחסים?, איך נדע שהבנאדם שהכרנו הוא בעצם האדם הנכון לבנות איתו מערכת יחסים כלשהי?

מאת: ניצן כהןאימון אישי17/06/121070 צפיות
הייתי בשבת בסופרלנד, עם אשתי ועוד זוג חברים נכנסנו והתחלנו ליהנות, החלטנו לחזור קצת לילדות, למתוח את הגבולות שלנו ואז החלטנו לעלות על המתקן הקרוי "קומבה". קומבה זהו מתקן למעשה שאתה יושב חגור ומאובטח אך כל מה שמחבר בינך לבין המתקן הוא רק בחלק העליון של הכסא, מתקן הנוסע במהירות של 130 קמ"ש מטלטל ומעיף אותך. למעשה אתה מרגיש כמו טייס, הריגוש עצום, פחד והנאה ביחד פשוט מדהים. אבל חברים יקרים שנינו יודעים שלא באמת באתי לספר לכם על איך היה לי בסופרלנד אלה אני רוצה להביא אתכם לנקודה מסוימת שאולי לא שמתם לב אליה בחיי היום יום שלכם.

מאת: ניצן כהןאימון לאיכות חיים09/06/121691 צפיות
האם אתה מוביל או מעדיף שיובילו אותך ולא משנה מהם התוצאות. בכל אחד ואחד מאיתנו מסתתר מנהל מסתתר מפקד, מסתתר אדם שיודע להוביל, אך איך נגלה אותו?, איך אני יודע? תחשוב על זה לרגע, הלא כל אחד ואחד מאיתנו עושה דברים ביום יום, מסדר לו את העבודה, מטלות ומחויבויות כאלה ואחרות וכמובן מבצע אותם ומסמן עליהם ווי (v) . אך למעשה אנחנו לא שמים לב בכלל שברגע זה ניהלנו, זה בא בטבעיות כדרך אגב וחלק מהיום יום שלנו, רובנו אף פעם לא עצרנו לרגע לחשוב בעצם מה לעזאזל עשינו כאן עכשיו, איזה תהליך עברנו.

מאת: ניצן כהןאימון למערכות יחסים01/06/121291 צפיות
חיינו מלאים בכל כך הרבה שינויים חידושים צעדים נועזים והחלטות גדולות וחשובות. אבל איך לעזאזל נדע שאנחנו מוכנים להם??? אי פעם עצרתם לרגע לשאול אם אתם מוכנים לכך? להלן מספר דוגמאות: איך אתם יודעים שאתם מוכנים לבנות מערכת יחסים? איך אתם יודעים שאתם מוכנים לשינוי בקריירה? איך אתם יודעים שאתם מוכנים לעשות שינוי בחייכם? אני טוען שבנאדם מוכן לצעד מהותי בחייו אך ורק כאשר הוא מרגיש שהוא מספיק חזק כדי לספוג פגיעה או לנחול אכזבה מתוצאות הצעד הנועז שעשה. האם אתה מוכן להכנס למערכת יחסים?

מאת: ניצן כהןאימון לאיכות חיים25/05/121124 צפיות
במהלך חיינו אנחנו נתקלים בכל מיני מיקרים בהם אנחנו חושבים שאנחנו מבינים את העולם טוב מאוד, מבינים את הסובבים אותנו, ואפילו את אהובינו יותר טוב מהם עצמם, רק התחילו משפט... וכבר אנחנו יודעים את ההמשך שלו ואת כל הסיפור, ממש מדיומים.

מאת: ניצן כהןאימון אישי19/05/121141 צפיות
תת מודע הוא מעין רב חובל קטן אבל חזק שמוביל את ספינת חיינו לאן שהרוח לוקחת אותנו,ספינת חיינו חווה כל מיני סוגי רוחות,חלשות וחזקות רוחות צד, וסופות, רב החובל "תת מודע" יודע להשיט את הספינה בכל מזג האוויר באשר יהיה, הוא ידע להביא את הספינה עם מטענה ליעדה ובבטחה.

מאת: ניצן כהןאימון אישי - כללי16/05/121240 צפיות
בואו נכיר תודה, כי קיבלנו המון היום, ואם לא קיבלנו המון – אז קיבלנו מעט, ואם לא קיבלנו מעט – אז לפחות אנחנו לא חולים, ואם אנחנו חולים – אז לפחות אנחנו בחיים. בואו נכיר תודה. בודהה

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213812 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193175 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173576 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163527 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica