חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין תאונות דרכים

מאת: נינה כהןנזיקין20/05/20121020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לצערנו, המצב בכבישי ישראל מסוכן וגורם לתאונות דרכים רבות, אשר רבים כבר חוו על בשרם. לעתים מדובר על פגיעות שטחיות או על נזק לרכב בלבד ואילו  במקרים רבים אחרים מדובר על תוצאה חמורה בהרבה. חלק מההתמודדות עם מצב זה הוא שכירת שירותיו של עורך דין תאונות דרכים – גורם מקצועי ומהימן אשר מתמחה בעולם התוכן הזה, בחוקיו, בבירוקרטיה הנדרשת ובעיקר – בהשגת תוצאות אפקטיביות עבור לקוחותיו.

חשיבותו של עורך דין מקצועי

לקוחותיו של עורך דין שכזה מתחלקים לשני סוגים עיקריים: הצד הנפגע מתאונת הדרכים והצד האחראי. לפעמים לא מדובר על שני צדדים מובהקים ואילו במקרים אחרים המצב ברור לחלוטין. כך או אחרת, זקוקות שתי האוכלוסיות להגנה ולייעוץ של עורך הדין ומומלץ כי לא יוותרו על שירותיו, אחרת יפסידו משמעותית, בין אם פיצויים ובין אם מבחינת העונש שייגזר. ההתנהלות הבירוקרטית והחוקית בארץ כוללת היבטים והסדרים רבים, אשר רק עו"ד מיומן יוכל להתמודד עמם בהצלחה.

הצד הפוגע זקוק לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים כיוון שבסיטואציות מסוימות תיתכן הפחתה משמעותית בענישה, כגון במקרים שבהם מדובר על עבירה ראשונה, עבירה מינורית, התנהלות בלתי חוקית של שוטר התנועה או של הרשויות מול הנהג, ועוד. רק עורך דין מקצועי ומנוסה ידע לנקוט בצעדים אשר יגנו בהצלחה על הנהג, אשר אם ינסה להגן על עצמו לבדו יגלה כי הוא מסב לעצמו נזק נוסף.

טיפול בנפגעי תאונות דרכים

הצד הנפגע זקוק לסיוע של עורך דין המתמחה בפגיעות גוף מתאונות כאלו או אחרות כיוון שלרוב  זהו חלק בלתי נפרד מההשלכות של התאונה. תוצאות אלו עשויות להביא לפגיעה משמעותית באיכות החיים, לחרדות ודכאון, ולצורך בטיפולים שונים לזמן מתמשך. כיוון שמדובר על לקוחות אשר נמצאים במצב של בלבול וקושי מן הראוי כי עורך הדין הנבחר ידע כיצד ללוותם באופן אמפאתי אשר יסייע להם בהתמודדות הקשה, מבלי להביא ל"סחבת" מיותרת של ההתנהלות המשפטית.

עורכת הדין מאירה זוהר הינה בעלת משרדי עורכי דין אשר מתמחה בתביעות נזיקין מסוגים שונים: תאונות עבודה, תאונות דרכים, תביעות מול ביטוח לאומי, תאונות תלמידים ועוד. בין השאר מתמודד המשרד עם תיקים מסובכים ועם דרישה לפיצויים בתאונות דרכים מורכבות. בהקשר זה חשוב לציין, כי גם נהגים אשר נהגו שיכורים לצורך העניין זכאים לפיצוי אם נפגעו בתאונה. עורך דין תאונות דרכים דוגמת עו"ד זוהר מעניק סיוע גם במקרים אלו, לרבות תביעות מול ביטוח לאומי.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187736 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181584 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187700 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185306 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183489 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181411 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181225 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא נזיקין

מאת: עידן שלומןנזיקין29/04/192394 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים לטובת הצרכן הישראלי הוא חוק שירותי תעופה שחוקק חבר הכנסת אחמד טיבי לפני מספר שנים. חוק זה הוא ללא ספק בשורה מרעננת במסגרת חוקי הגנת הצרכן בישראל ונוגע הן לטיסות מישראל לחוץ לארץ, טסים פנים ארציות בישראל וטיסות ממדינה זרה לישראל, בין אם מדובר בטיסה ישירה או כזאת הכוללת חניית ביניים.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192480 צפיות
אחד התחומים הפעילים ביותר בעולם המשפט הישראלי הוא זה של תביעות נזיקין ותאונות דרכים. הסיבה לכך די פשוטה, והיא כיוון שכולנו עלולים להיקלע לסיטואציה בה אנו נפגעים במזיד או בשוגג ויש מי שניתן לתבוע על מנת שייתן על כך את הדין.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192480 צפיות
שכירים רבים תופסים במחשבתם שהם רשאים לתבוע מקרה של תאונת עבודה או פגיעה מהעבודה רק כאשר מתרחש אירוע נקודתי ספציפי שברור (לפחות עבורם) שהוא זה שגרם להם לנזק גופני. לא כך הדבר וכדאי שתכירו מושג "חדש" יחסית בתביעות של תאונות עבודה – מיקרוטראומה.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192579 צפיות
ההגנה על זכויות העובדים מתרחבת כל הזמן ככל שאנו למדים יותר ויותר על גורמים הפוגעים בעובדים במהלך עבודתם. חלק מפגיעות אלו נחשבות בתור מחלת מקצוע על ידי מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית של משרד הכלכלה, ולעובד שנפגע באופן זה יש זכויות תביעה מול ביטוח לאומי.

מאת: עידן שלומןנזיקין18/02/192321 צפיות
אמצעי המדיה הרבים שזמינים לכל אחד ואחת מאיתנו הביאו בשנים האחרונות לעלייה משמעותית באלימות שעולה בטקסטים רבים שנכתבים בערוצי התקשורת השונים. חלק מאותם תכנים, בין אם במסגרת כתבה, מאמר, פוסט או מסרון הם בבחינת לשון הרע והוצאת דיבה מבחינה חוקית ונכנסים תחת הגדרות חוק לשון הרע במדינת ישראל.

מאת: עידן שלומןנזיקין19/01/193116 צפיות
מגיע לכם פיצוי! כך קובע חוק טיבי שעבר בכנסת לפני מספר שנים, ונועד לתת מענה לציבור הצרכנים שנפגע על ידי חברות תעופה שונות בין אם במקרים של עיכוב בטיסה או ביטול טיסה.

מאת: עידן שלומןנזיקין24/12/182210 צפיות
ביטוח סיעוד הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר לכל אחת ואחת במדינה. בין אם רוכשים זאת באמצעות קופת החולים או במסגרת ביטוח פרטי, הרי שביטוח סיעודי אמור לכסות אותנו (ובעיקר את בני ביתנו) במקרה ונקלע למצב סיעודי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica