חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב חלון ראווה

מאת: אסף שמעוןטיפים שיווקיים20/05/20121108 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב חלון ראווה הוא משימה מורכבת ומאתגרת, היא דורשת יכולת כמעט קסומה לחבר יחד מספר משימות בחלון אחד ספציפי. המשימות הן: שילוב בין הצגת מוצר לרעיון הקונספט של החברה יחד עם העברת השדר של הקולקציה הנוכחית ובנוסף הצהרה אופנתית ברורה וחדשנית.

איך מצליחים לשלב בין כל אלו יחד? התשובה לשאלה הזו נתונה בידיהם של כל מי שעיסוקו המרכזי הוא עיצוב חלון ראווה של חנויות, בוטיקים ורשתות מכל התחומים.

מידוף לחנויות ולצורכי עיצוב חלון ראווה

גם בעת עיצוב חלון ראווה יש צורך לשלב אמצעי מידוף לחנויות. מתקני תלייה מעץ מלא או שילוב של מדפי צד וכבלים עדינים ובלתי נראים. כל קונספט עיצובי ודרישותיו הוא.

בחברות המקצועיות למיתוג מאפשרים לצוות המופקד על עיצוב חלון הראווה להשתולל בדמיון ופשוט ללכת הכי רחוק שאפשר מפני שהחברות הללו יכולות לייצר בקלות כל מתקן או אמצעי מידוף חנויות שיידרש. לרשותם עומד מבחר גדול של חומרים כמו עץ, פלסטיק, זכוכית, ניילון או ברזל לפי הצורך ובהתאמה לצרכיו של הלקוח.

לא פעם בוחרים מעצבים להפציץ בעיצוב חלון ראווה מרשים וגרנדיוזי, מטרתו של חלון מהסוג הזה היא כמובן לגרום ללקוח הפוטנציאלי לחוש חלק ממשהו גדול, עדכני ודרמטי, תחושה שלא פעם גורמת לכניסה לאזור המרחב הקמעונאי. כל מי שמנהל עסק קמעונאי יודע כי מדובר באכילת הפיתיון לחלוטין. רגע לאחר כניסתו של האדם אל אזור המכירות הוא נתון לידיהם של אנשי המכירות במקום והם מצידם כבר ידאגו שהוא ימצא פריט שימצא חן בעיניו.

עיצובי חלון ראווה ייחודיים

המעצב, מנהל המותג ומנהל השיווק מקבלים החלטה משותפת אילו אלמנטים יהיו נוכחים בחלון הראווה ואיזה סיפור הם בוחרים לספר. האלמנטים הללו יהיו קשורים ישירות לנושא הקולקציה.

למשל, קולקציית קיץ עם דגש על בגדי מלחים מזמין בהחלט חלון ראווה עם אמצעי מידוף חנויות המשלבים מתכת ועץ, מראה מחויט אך ספורטיבי, צווארונים רחבים וגדולים, מכנסיים בגובה הברך, שימוש בגווני כחול לבן ועוד.

כל חברה והמוצר שלה כאשר החשיבות גם של חלון הראווה וגם של אמצעי המידוף הוא להדגיש את היופי, הפרקטיות, השיק והסיפור שמאחורי המוצר ולגרום ללקוח לרצות להיות בעליו גם כן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192944 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175554 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176081 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152468 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica