חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת טבעות נישואים

מאת: מיכאל רומנסקינישואין29/05/20121036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם הגעת למאמר זה, קרוב לוודאי שאתה אחד מהגברים אשר הגיעו לרגע מאוד מרגש בחייהם, הרגע בו הם רוצים להציע נישואים לבחירת ליבם ולקנות לה טבעת נישואים. טבעות נישואים אפשר למצוא בהרבה מקומות, חלקן בחנויות המתמחות בטבעות נישואים ואילו אחרות בחנויות תכשיטים רגילות. אז אם גם אתה מעוניין להעניק לאשתך את התכשיט היקר והיפה ביותר, אך לא יודע מה בדיוק היא תאהב ומה כדאי לבחור...המאמר הזה יקל על כל ההתלבטויות.

מה לקנות?

גברים רבים עומדים בפני דילמות רבות בבואם לקנות טבעות נישואים:

  • מה הטעם של האישה?
  • מה היא אוהבת ומה לא?
  • האם היא תעדיף טבעת מזהב לבן או שמא זהב צהוב?
  • מהי המידה המדויקת?
  • האם כדאי ללכת על טבעת במראה קלאסי או על טבעת במראה מודרני ועדכני?
  • האם לבחור באבן יהלום או באבן חן?

אלו הן רק חלק מהשאלות אשר רצות במוחו של הגבר הישראלי הממוצע, בטרם בחירת טבעת הנישואים. אז נכון, כל גבר שעבר כבר את התהליך המייגע יאמר לך כי מציאת הטבעת המושלמת היא ללא ספק אתגר, אך כשתראה את פניה המאושרות של אהובתך בזמן שהיא תקבל את הטבעת, ללא ספק תשתנה הרגשתך.

טיפים

בעבר היה נהוג שהגבר המעוניין להציע נישואים לבחירת ליבו, בוחר את הטבעת לבד. זאת ללא ידיעתה של האישה ובניסיון רב לקלוע לטעמה האישי. למרות זאת, כיום, ככל שעוברות השנים ניתן לומר כי ישנם מקרים לא מעטים בהם האישה גם היא שותפה לבחירת הטבעת. אך אם אתה הולך לבחור את הטבעת בעצמך, להלן מספר טיפים שיסייעו לך במציאת הטבעת המבוקשת:

  • סוג המתכת: טבעות נישואים מורכבות מתרכובות שונות של מתכות ויש חשיבות לבחור אותן כהלכה. מרבית הזוגות בוחרים בטבעות זהב אך יש לזכור כי יש טבעות העשויות זהב לבן או זהב צהוב וכמובן בקראט משתנה.
  • מראה, גודל וסגנון: גברים אשר מחפשים אחר הטבעת המושלמת המושלמות, ישימו לב כי יש לא מעט סגנונות ייחודיים של טבעות. אם מצאת משהו שנראה מתאים אך המידה איננה מדויקת, זכור כי תמיד אפשר להתאים את מידת הטבעת לגודל האצבע. כמו כן, יש טבעות המשובצות יהלום ויש טבעות המשובצות באבני חן.
  • מחיר: זהו ללא ספק ההיבט הכי פחות רומנטי בעת קניית הטבעת. זוגות צעירים רבים אינם מבוססים כלכלית ולכן הם נדרשים לקנות טבעות נישואים בתקציב מוגבל. לפני קניית הטבעת כדאי להחליט מהו התקציב, כדי שתוכלו לעמוד בו אך יחד עם זאת לנצל אותו באופן מקסימאלי למציאת טבעת ראויה.

לסיכום, אם הגעת לרגע המאושר בו אתה עומד להציע נישואים לאהבת חייך, זכור כי לא משנה באיזו צורה תיבחר הטבעת המיוחלת, אם אתה תבחר אותה בעצמך, תיעזר בחברים או קרובי משפחה ובין אם תעשה זאת ביחד עם בת זוגתך, יש הרבה מאוד חנויות תכשיטים אשר מתמחות במכירת טבעות נישואים, שישמחו להנחות ולהוביל אותך אל הטבעת המושלמת. מזל- טוב!

 



תגיות המאמר: תכשיטים, טבעות נישואים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182078 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172030 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152390 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152398 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141903 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica