חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תראו איך באמת קונים בית בצורה נכונה

מאת: דניאל seoמשכנתא06/06/2012790 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכשת בית? מזל טוב! זה הזמן לקחת משכנתא. רבים מחשביםאת סכום המשכנתא באופן ישיר מול ההון העצמי העומד לרשותם, והפער אותו הםצריכים להשלים. אך לעיתים, כדאי להשקיע בצעד זה עוד קצת מחשבה, שיכולהלחסוך לקיחת הלוואות יקרות בעתיד לצורך ריהוט ואבזור הדירה.

הנההגיע הזמן לו ייחלתם - הצלחתם לחסוך את ההון העצמי הראשוני ולמצוא דירה אובית המתאימים למשפחתכם ולצרכים שלכם. עכשיו אתם מתחילים את סבב הבנקים,חוקרים ריביות ובעיקר מנסים להבין את עולם המשכנתאות על גווניו. אחתההחלטות הבסיסיות ביותר אליהם צריך להגיע הוא סכום המשכנתא הנלקחת. פעמיםרבות זוגות צעירים הלוקחים משכנתא בנקאית לרכישת דירה, אינם לוקחים בחשבוןשמשכנתא היא הלוואה לטווח ארוך, עם ריבית הנמוכה יחסית להלוואות אחרות -ואינם מנצלים יתרון זה. כך נוצר מצב שלוקחים את הסכום המדויק אותו צריכיםעל מנת לשלם את הבית, ומספר חודשים לאחר מכן כשמגיע זמן הכניסה המיוחל,מוצאים עצמם ללא כסף מיותר לקניית הריהוט, מוצרי החשמל והאביזרים לבית. כאןמתחילה הבעיה של הלוואות נוספות, ריביות מנופחות וכמובן - החזרים חודשייםגבוהים הכוללים גם את המשכנתא הבסיסית וגם את ההלוואה הנוספת.

ניתןלהימנע מכך, במידה וכבר בהתחלה, בפניה הראשונית לבנק, מבקשים לקחת סכוםמשכנתא שיכסה את מחיר הבית וכן יכלול סכום נוסף שישמש אתכם לקניית המוצריםהנלווים. הדבר הנכון ביותר הוא לשבת כבר בשלב זה, להכין רשימה של רהיטים,מוצרי חשמל, כלים סניטריים וכדומה, שתצטרכו לקנות כבר בשלב הראשון לכניסהלבית. ברשימה הכינו הערכת מחירים משוערת של כל פריט, כך תוכלו להעריך אתהסכום אותו תצטרכו על מנת להיכנס לבית בפועל. רשימה זו יכולה גם לכלול אתההובלה של הבית, שיפוץ ראשוני וכיו"ב. היתרון של רשימה מפורטת הוא היכולתשלכם מאוחר יותר, להישאר במסגרת התקציב שקבעתם. לכן, חשוב להיות מציאותייםברשימה, לערוך סקר מחירים קצר ולהחליט מהו הסכום שאתם רוצים להוציא בהערכהעל כל פריט. כמובן שסכום זה ישתנה, אך לפחות תהיה לכם אינדיקציה ראשונית עלהסכום הכולל, וכן יכולת לראות בעתיד במה חרגתם, או לחלופין במה חסכתם.

בהצלחה!

המידע באדיבות www.homewise.co.il

 



תגיות המאמר: משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222530 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222833 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica