חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים רומנטים.. בקתות רפאל ויעקב

מאת: סיגל עמרםנופש ותיירות26/09/20095375 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שנים אני מחפשת מקום משלי שאוכל לארח בו את כל הלקוחות בהם טיפלתי במהלך השנים בהן אני עוסקת ברפואה משלימה ב"נקודת ההשקה-המפגש בין הגוף לנפש".

את תחילת דרכי אני זוכרת כמטפלת הוליסטית חסרת ביטחון שמגיע לזוגות לצימרים ומנסה להעניק להם את הטיפול/עיסוי המקצועי הטוב ביותר שחוו. לאחר שנים של שרות לאורחים בצימרים ותגובות מדהימות שקיבלתי החלטתי למצוא מקום בו אוכל לארח מכל הלב וגם לשלב טיפולים ופינוקים נוספים כגון מטעמים מהמטבח הפרטי שלי.

מצאתי מקום מושלם ביישוב אבירים שנמצא בגליל המערבי, צימרים רומנטיים ומבודדים, שתי בקתות מדהימות עם שביל מיוחד לכל אחת מהבקתות. הבקתות ממוקמות בלב חורש טבעי אל מול נוף מרהים של פקיעין, מעלות והמון ירוק בעניים. הבקתות חמימות ובתוכן קמין עצים, ז'קוזי, מטבחון, פינת ישיבה וגלריה ובה חדר השינה.

בחדר השינה יש דלת למרפסת שבה אפשר לשבת עם כוס תה ביד ולהנות מהנוף והפסטורליות המדהימה.

האירוח הראשון שהתקיים בשתי הבקתות גרם לי לאושר עילאי. האורחים היו מאושרים, אהבו את החמימות, את היחס, את ארוחת הבוקר שהוגשה מכל הלב ושהכנתי עם נגיעות עמוקות מהנשמה.

ארוחת הבוקר כללה סלט חסה,סלט טונה, עלי גפן, סלט תירס, סלט ירקות, מבחר ממרחים, גבינות מכל הסוגים, אומלט לפי בחירה וכמובן מתוקים... פנקייק, ריבות ועוד....

בתוך הבקתות גם יין, סלסלת פירות, שוקולדים, פרחים ועוד.....

אנחנו בעד לתת את כל האהבה שקיימת בנו ....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בקתות רפאל ויעקב http://www.ttt.co.il/בקתות_רפאל_ויעקב.html

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל עמרם

מאת: סיגל עמרםבלוגים20/10/091638 צפיות
חופשה גלילית חלומית מהי?

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153203 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128407 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/129709 צפיות
בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011. דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם. בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/128901 צפיות
כתבה זאת מסבירה כיצד לבחור במלון חלומי במרכז העיר, ירושלים

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128709 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128754 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/1210457 צפיות
שביל ישראל מדן ועד אילת עובר בנופי ישראל המרהיבים ביותר ומשמש טרק אתגרי וארוך לאלו שזמנם בידם. אורך השביל הוא 900 ק"מ והטרק לאורכו נמשך מספר חודשים. אך רוב עם ישראל אינו יכול להרשות לעצמו להעלם מהבית והעבודה למספר חודשים על מנת להשלים את השביל. על כן חילקנו עבורכם את השביל ל 75 קטעי טיול סבירים, לא קשים ולא מצריכים לינת שטח. עמותת טיולים ואגדות תוציא טיולים מוזלים למסלולים אלו בליווי מורה דרך מוסמך ואוטובוס צמוד. לצועדים: חותמת בדרכון עם סיום המקטע וגביע למסיימי השביל כולו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica