חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי - כך תפיק ממנו את המרב

מאת: און יביןאימון אישי13/06/2012908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אימון אישי אצל מאמנת אישית יכול להיות נקודת הפתיחה לחיים טובים יותר עבורך, אך רבות ממה שיתרחש במהלך תהליך של אימון אישי אצל מאמנת  אישית תלוי ברצון ובבחירה שלך, להקשיב, לשמוע ולקבל כלים על מנת לשנות ולבחור.

כיצד מפיקים את המרב מתהליך אימון אישי אצל מאמנת אישית

מאמנת אישית מדריכה את המתאמן באופן צמוד ואינטנסיבי במהלך התהליך של אימון אישי, או במהלך אימון קבוצתי במסגרות כמו מעגל נשים. מאמנת אישת מסייעת לו לחשוף את תבניות החשיבה המוטעות השולטות במחשבתו ומונעות ממנו לממש את יכולותיו באופן מלא. מאמנת אישית מקדישה חלק ניכר מן התהליך של אימון אישי לניתוח סיטואציות שונות מחייו של המתאמן ולבחינת האופן בו נהג באותן סיטואציות. בזכות הבחינה המשותפת הזו יכולה מאמנת אישית להעביר את המתאמן תהליך של אימון אישי בו יגיע לתובנות עמוקות ביותר על חייו ועל האופן בו הוא מנווט את חייו בצורה לא-מודעת אל יעדים שונים משהתכוון. עם זאת, במהלך תהליך של אימון אישי אצל מאמנת אישית יכול המתאמן להפיק את המרב  מתהליך האימון בעזרת רצון כן ואמיתי להתבונן על חייו באופן יסודי, ולגייס את כוח הרצון שלו ליצור דינמיקה של תהליך שינוי שילווה אותו בחייו לאחר שיסתיים אימון אישי זה אצל מאמנת אישית.

אימון אישי אצל מאמנת אישית - נקודת זינוק לחיים מלאים יותר

תהליך אימון אישי אצל מאמנת אישית יכול להקנות למתאמן סט כלים רבי-עוצמה, שינחו אותו בחייו. במהלך אימון אישי אצל מאמנת אישית נוצרת דינמיקה של שינוי והמתאמן מקבל "כנפיים" בעזרתן ביכולתו להמריא אל חיים של מימוש מחודש ומלא יותר. אימון אישי אצל מאמנת אישית מאפשר למתאמן לזהות את האני האמיתי שלו, האני שאינו מעוכב ומעוצב על ידי דאגות, חששות ופחדים, ולזהות את נקודות העוצמה האמיתיות שלו ואת נקודות הכוח שהופכות אותו לאישיות ייחודית ומיוחדת. זיהוי הנקודות הללו הוא תחילתו של תהליך עיצוב יעדים ומטרות אותנטיות התואמות את האני האמיתי, ואשר על כן ביכולתו של האדם לממש אותן באופן שלם הרבה יותר, ובאופן שיהפוך אותו לאדם מאושר הרבה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת און יבין

מאת: און יביןיזמות עסקית10/12/13872 צפיות
"כל המציל נפש אחת", אמרו חז"ל, "כאילו הציל עולם ומלואו", וכשמדובר בילדים קטנים, על אחת כמה וכמה. במרכז הרפואי "וולפסון" שבחולון זכו למעלה מ- 3,000 ילדים מכל רחבי העולם בטיפולי לב מתקדמים שבחלק גדול מהמקרים היוו את ההבדל בין חיים לבין מוות, פשוטו כמשמעו. אל המרכז הרפואי חברה זה מכבר עמותת "הצל ליבו של ילד", וכעת הצטרפה למאמץ לספק לילדי כל העולם שירותים רפואיים מתקדמים גם אשת העסקים המוערכת ירדנה עובדיה.

מאת: און יביןיזמות עסקית21/10/131084 צפיות
עוד בהיותה נערה בת 14, שנאלצה לעזוב את ספסל הלימודים ולעבוד למחייתה, כמו גם על מנת לתמוך במשפחתה שעלתה לארץ מספר שנים קודם לכן והשתקעה בדימונה, ידעה ירדנה עובדיה שבעתיד תהיה אשת עסקים מצליחה. היא אכן צדקה, אולם אפילו היא לא שיערה עד כמה תשגשג האימפריה שתקים, ובוודאי שלא תיארה לעצמה שבמקביל להצלחה האישית שלה היא תתרום רבות לשיפור איכות הרפואה של תושבי מדינה אפריקאית.

מאת: און יביןחברה ומדינה - כללי03/07/131126 צפיות
משרד החקלאות ופיתוח הכפר (שמו הרשמי של מה שהיה בעבר רק משרד החקלאות, ושונה בשנת 1992) הוא הגוף האחראי על כל המרחב הכפרי בארץ ובכלל זה על המושבים הרבים הפזורים מצפון ועד דרום. מטרות המשרד הן לפתח את המרחב הכפרי בדגש על חיזוק הפריפריה, לפעול לשכלול החקלאות, לפקח על איכות התוצרת החקלאית, להבטיח שמחירה יאפשר לחקלאים להתפרנס בכבוד ולציבור ליהנות ממנה, ולהגן על עולם החי והצומח, מקורות המים, המרחבים הפתוחים, הקרקע והסביבה באופן כללי כך שגם בעתיד יוכלו ילדינו ונכדינו ליהנות מחקלאות איכותית. בחלק מהמקרים

מאת: און יביןריהוט 01/07/13852 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןרהיטים01/07/131082 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןרפואה סינית06/12/12963 צפיות
גם ההריון השני והשלישי והרביעי הוא רכבת הרים של רגשות ותחושות, אבל הריון ראשון הוא כבר ה- Kingda Ka, רכבת ההרים הנחשבת לאימתנית ביותר בעולם (עם מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש וצניחה מגובה של 140 מ' בזווית חדה במיוחד – אם כי בניגוד להריון, שם, בפארק השעשועים Six Flags בניו ג'רזי, החוויה המטלטלת מסתיימת תוך חצי דקה...).

מאת: און יביןדיאטה15/06/121030 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, שוכב בלילה במיטה ומתחיל בשיחות עם עצמו. 'ממחר אני מתחיל לרוץ. אני גם מתחיל לאכול בריא יותר. ובכלל אני הולך לחיות חיים בריאים ממחר'. ביום שלמחרת, אנו חוזרים לשגרת החיים, ובלילה ממשיכים לפנטז על החיים הבריאים. אז איך באמת ניתן להתחיל?

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213636 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205267 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174131 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173535 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica