חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחלת המאה כך נימנע מקונדילומה

מחלת המאה - כך נימנע מקונדילומה

'מחלת המאה' הוא השם שניתן לקונדילומה, ולא בכדי. מספר גדול של התפרצות המחלה בקרב נשים וגברים מהווה סכנה ממשית, כאשר בהיעדר טיפולים הולמים היא יכולה להגיע לכדי סרטן צוואר הרחם אצל נשים או באזור הקפל באבר המין של גברים. בעשור האחרון, עלתה שכיחותה של הקונדילומה בלא פחות מאלף (!) אחוזים, בשל שכיחות גבוהה של קיום יחסי מין לא מוגנים. בתחילה מופיעה הקונדילומה כיבלת באזור פי הטבעת או אבר המין ועשויה בהמשך להתפתח לכדי סרטן ממש.

290 אלף נשים מתות מקונדילומה מדי שנה, מספר לא קטן. אמצעי המניעה המוכרים עשויים לחסוך מהאדם את ההידבקות באיידס ובמחלות מין אחרות, אולם הקונדילומה מועברת גם במהלך קיום יחסי מין מוגנים. ישנם שלושה אפיקים עיקריים של טיפול בקונדילומה אצל נשים וגברים כאחד, והם טיפולים משחתיים. ישנם גם סוגים שונים של טיפולי לייזר בקונדילומה או ניתוח כירורגי חיתוכי מסורתי ומוכר, ותרופות ביולוגיות שונות המיועדות לתקוף את הנגיף האחראי למחלת הקונדילומה, הוא וירוס הפפילומה.

למעשה, מרבית מקרי הקונדילומה אינם מאובחנים בהסתכלות פשוטה ולכן זוכים בעיקר המקרים החמורים, בהם שלבי הקונדילומה מגיעים לכדי גירודים בלתי נסבלים או כאבים נוראיים- לאבחון מדויק וטיפול נאות. אף על פי שנהוג להאמין כי המחלה מתפשטת אצל נשים בלבד או בעיקר, התפרצות קונדילומה אצל גברים שכיחה לא פחות, כאשר בין 50% - 70% מהמקיימים יחסי מין עם נשים הלוקות בוירוס יגלו כי נדבקו במחלה.

בין השיטות השונות התגלתה עד כה שיטת הטיפול בלייזר בקונדילומה בתור השיטה המהירה ביותר ובעלת הפוטנציאל הנמוך ביותר לסיבוכים. יחד עם זאת, גם הטיפולים המסורתיים בהם מבוצע ניתוח חיתוכי יכול להוות פתרון איכותי. למעשה, טיפול לייזר בקונדילומה או ניתוח חיתוכי מתחייבים במקרים בהם אובחן מצב טרום סרטן צוואר הרחם, אולם בשלבים מוקדמים יותר, ניתן אף לטפל במחלה באמצעות משחות שונות. יש לשים לב כי משחות אלו אסורות ברובן על נשים בהריון, וכן הן נמצאות תחת מחלוקת בקרב רופאים מסויימים, בשל הסיכון הטמון בהן.

אמנם, עתיד להיכנס לשגרת החיסונים מונע זיהום שהתגלה לא מזמן ומונע את ההידבקות בנגיף, אולם עד שזה יקרה, חשוב מאד לא לקיים יחסי מין מזדמנים אם בני זוג לא מוכרים, לגשת לרופא אם יש חשד לתסמינים אפשריים ולהיבדק אצל גניקולוג בבדיקה שגרתית מדי עונה.

גלוש לאתר מומחים בתחום טיפול בקונדילומה בקישור הזה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15867 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151483 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14977 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131218 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13969 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131088 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131143 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181812 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181150 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181096 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152568 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152569 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152040 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica