חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנא זה נושא הכרחי

אחד הדברים אשר בלעדיהם לא ניתן לקחת משכנתא הוא נושא הביטוח, מלבד היות הבנק המלווה העיקרי של הכספים ובמרבית המקרים הוא זה שמספק את רוב הכסף באמצעות המשכנתא, עליו להבטיח את כספו והדרך היחידה היא באמצעות ביטוח חיים שנצמד להלוואת המשכנתא וביטוח כולל הנקרא כיום בשוק ביטוח משכנתא המכסה גם את המקרים הקשורים בחיים וגם באסונות טבע שיכולים לקרות.

הביטוח אותו הבנק למשכנאות חייב לקבל הוא ביטוח בסיס, מה שהרבה משקיעים בנדל"ן לא יודעים הוא שביטוח משכנתא זה לא הכל, בדירות ישנות למשל שסיכוי הנזקים הסביבתיים כתוצאה מהתפוצצות צינורות או דליפות הוא גבוה צריך גם לבטח את הדירה בביטוח צד שלישי או בביטוח נזקי צנרת אשר עליו הבנק כלל לא מדבר בזמן עריכת המשכנתא וגם כאשר מציגים לכם את פוליסת הביטוח הקשורה לרוב לחברת הביטוח הקשורה לבנק לא מציגים לכם את הביטוח צד ג', הסיבה לכך היא שהבנקים לא מאושרים לבטח צד ג' וזאת במטרה לספק תחרות הוגנת לחברות הביטוח שאינן שייכות לבנק או קשורות אליו, למעשה חברת הביטוח הקשורה בבנק למשכנתאות לא תוכל עפ"י חוק לספק לכם ביטוח מסוג זה.

מומלת לבדוק בחברות הביטוח האחרות את מחירי הביטוח, למעשה מחיר פוליסת ביטוח משכנתא בחברת הפניקס למשל מבדיקה שנערכה הכוללת בתוכה ביטוח צד ג' והורדה משמעותית של עלות ההשתתפות העצמית במקרה של אסון טבע, הייתה נמוכה בעשרות אחוזים למרות שהיא כללה את הביטוח צד ג'.
חברות הביטוח הקשורות לבנקים מקבלות באופן מיידי לקוחות שלוקחים משכנתא לראשונה ולא מבינים במחירי הביטוח, לכן מחירי הביטוח בחברות אלה לרוב גבוהים יותר מבחברות הפרטיות שאליהן מגיעים רק לקוחות שפונים לקבל הצעה מסוכנות ביטוח או מסוכן ביטוח שמנסה לפנות ללוקחי המשכנתאות בשנים האחרונות ולהציג את הצעות הנגד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult - קידום אתרים מקצועי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webresult - קידום אתרים

מאת: webresult - קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי01/01/131350 צפיות
אחד הרכיבים החשובים ביותר עבור כל רכב הנוסע כיום על כבישי הארץ הוא המצבר.

מאת: webresult - קידום אתריםביטוח - כללי01/01/13952 צפיות
בפרסומות רבות אנו שומעים את המידע על כך שסוכן ביטוח ועבודה מול סוכנות ביטוח זה נושא מאוד מיושן, בזבזני ועולה הרבה מאוד כסף לחינם.

מאת: webresult - קידום אתריםצימרים01/01/13952 צפיות
מה מייחד את הצימרים בצפון לזוגות צעירים? כל מה שחיפשת בצימרים לזוגות.

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121071 צפיות
אחד המוצרים המובילים בשוק האוטומטים הן המכונות האוטומטיות המאפשרות רכישה של סיגריות בצורה מהירה ופשוטה בכל שעה!

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121051 צפיות
המודרניזציה המובילה את תעשיית הפלסטיק אל המפעל וממנו אל הצרכנים, מידע מורחב בנושא מפעלי פלסטיק במאמר זה.

מאת: webresult - קידום אתריםרכב13/11/121339 צפיות
כיצד לבחור פירוקיה לקניית מראות לרכב, גם אם מדובר ברכבים ישנים וגם אם מדובר ברכבים חדשים, מומלץ ללמוד על קניית מראות בצורה נכונה.

מאת: webresult - קידום אתריםאופניים12/11/121536 צפיות
איך למצוא קופונים ודילים לקניית אופניים חשמליות כך שתוכלו לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר פשוט משתלם!

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223064 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162763 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142854 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147656 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148042 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138258 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131976 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica