חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון כושר לילדים – בריאות והנאה בחבילה אחת.

מאת: אימון כושר אישיאימונים28/06/20121022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אימון כושר לילדים – פחות טלוויזיה יותר בריאות.

חשוב להבין כי אימון כושר לילדים אינו סתם טרנד לעשירים בלבד. כיום, כאשר הילדים כמעט ואינם משחקים בחוץ ומבלים חלק נכבד מזמנם בישיבה מול המחשב או הטלוויזיה ותוך כדי כך אף צורכים פאסט פוד מזיק, חובה על ההורים ליצור לילד שגרה הכוללת פעילות גופנית על בסיס קבוע. אימון כושר לילדים עושה זאת בצורה חווייתית המותאמת לילדים וזאת מבלי לוותר על עקרונות האימון והכושר. מחקרים אחרים מראים כי רוב הסיכויים שילד שאינו שומר על כושר גופני יגדל להיות מבוגר שאינו שומר על כושרו הגופני. אימון כושר לילדים גורם לילדים ליהנות במהלך האימון ולא להתייחס לתרגילים כמעמסה ובכך משתפרים הסיכויים שהילד יגדל וימשיך לשמור על כושרו הגופני.

מאמן כושר לילדים – למי זה טוב ?

מאמן כושר לילדים הוא מאמן שעבר הסמכה מתאימה והוכשר גם לאמן ילדים. לא כל מאמן אישי למבוגרים מתאים בהכרח גם לילדים. חשוב לבחור מאמן שיש לו ניסיון עם ילדים, בקשו לראות המלצות מהורים אחרים. דברו עם המאמן ושאלו אותו על פילוסופיית האימון שלו וודאו שהיא תואמת את שלכם. וודאו כי הוא משתמש בהומור ויש לו סבלנות לילדים. אם האימון לא יהיה חוויתי ומהנה הדבר יגרום לנזק בטווח הארוך. הילדים יקשרו כושר גופני עם חוויה שלילית וכך פוחת הסיכוי שהם ירצו לעשות זאת שוב בעתיד. אימון כושר לילדים מתאים גם לילדים עם בעיות בריאות וגם לילדים שאינם מתעניינים בספורט כלל. נוכחות מאמן שעבר הסמכה מבטיחה שלא יגרם נזק לילדים בעלי בעיות בריאות ואף מבטיחה חיזוק ושיפור נקודות חלשות. ההנאה שבאימון מבטיחה שגם ילדים שאינם מתעניינים בספורט כלל ילמדו ליהנות מהאימונים וירצו לבוא ולהתאמן שוב ושוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמן כושר איש אצלך בבית או אצלנו בסטודיו,
מאמן כושר אישי שיוביל אותך להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אימון כושר אישי

מאת: אימון כושר אישיספורט וכושר גופני - כללי29/05/121164 צפיות
כיצד יש להיערך לאימון כושר אישי מול ילדים ואיך מאמן כושר לילדים יכול לסייע לנו בהכנסת ילד לחיים בריאים יותר?

מאת: אימון כושר אישיאימונים15/05/12981 צפיות
האם אנו זקוקים באמת למאמן כושר לילדים או שמא מדובר בטרנד חולף? איך מאמן כושר לילדים יכול לסייע לנו?

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185629 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184598 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184017 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163578 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152663 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143021 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142851 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica