חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי אחסון אתרים - כל העולם בכף היד

מאת: niceguyarticlesאחסון אתרים02/07/20121097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי אחסון אתרים - כל העולם בכף היד

מי שמעוניין לרכוש את המקום שלו בעולם העסקי כיום, מי שמוכר את המוצר שלו באתר אינטרנט מעוצב ומרשים ולא מבין מדוע עדיין מתמהמהים הלקוחות ומי שמעוניין לשווק את עצמו באפיקים המקוונים ולקבל טלפונים או לקוחות חדשים אבל מסתפק בפרסום חודשי באתר ואינו משקיע בעדכון מתמיד שלו, או רוכש מדי שנה את רישיון התוכנה מחדש, מזמין טכנאי מחשבים בכל פעם שצצה תקלה בחברה או נתקל בבעיות תחזוקה ושימוש אין ספור, ראוי כי יבדוק מהם הכלים המוצעים לו כיום לשיפור אופני השיווק של אתר האינטרנט מחד והאפשרויות הרבות העומדות לרשותו להוזלת ההוצאות השונות על תחזוקת האתר ותפעולו.

במקום להיתקל בבעיות הפעלה רבות מדי יום, ומי שאינו מיומן בהן עלול למצוא עצמו מתעסק עם אותה הבעיה משך שעות רבות, במקום להתקשר לטכנאי לתיקון תקלה ולהמתין לבואו - וכידוע - זמן עולה כסף רב, מוצעות היום לחברות ולעסקים שירותי אחסון אתרים מתקדמים הכוללים בתוכם חבילות מותאמות אישית לכל חברה, על פי קהל היעד שלה וסוג האתר, אופיו ועיצובו וכיו"ב. החברות המציעות שירותי אחסון אתרים כיום מעניקות לעובדי החברה שירותים מקיפים של תמיכה אונליין על תוכנת הפעלה הנרכשת עבור בית העסק, קונות עבור הלקוח את הדומיין המתאים לו ביותר, בוחרות את הליך השיווק המתאים לו ואת האפיקים בהם יוכל העסק או המוצר להגיע לכמה שיותר קהלי יעד רלוונטיים, ממוקדים ככל הניתן, מעניק שירותי אחסון אתר אינטרנט על גבי שרת מרוחק ועוד.

בין אם מדובר בשירותי אירוח אתרים או אחסון אתרים המותאמים כל אחד מהם לייעוד שונה, החברה המציעה את שירותי אירוח האתר תלווה את בית העסק לאורך תפעולו השוטף ותעניק תמיכה מלאה על הפעולות השונות הנגזרות ממנו. יהיה זה שרת VPS או שרת ייעודי, כל חברה מתאבזרת במגוון חבילות המאפשרות לה להציע לבעל העסק ולעובדיו את כלי העזר לתפעול השוטף הנדרש.

חשוב לבדוק את ניסיונה של כל חברה המציעה שירותי אחסון אתרים ויכולתה להעניק את התמיכה הדרושה לאורך כל התפעול, גם אם מדובר בשירות החורג מעבר לשעות העבודה המקובלות. במקום לקבל שירות נפרד מחברה המארחת את האתר, זו המקדמת אותו וזו שתעניק תמיכה בתפעולו השוטף, כאשר את התוכנות השונות ייאלץ מנהל העסק לרכוש בעצמו, ניתן כיום להגדיל את הרווחים תודות לשירותי מחשוב ענן ותמיכה מלאה סביב השעון בתשלום מרוכז ונח אחד ובהפניית המשאבים לניהול העסק עצמו כאשר החברה המספקת את השירותים מטפלת בכל המטלות האדמיניסטרטיביות.

פורסם על ידי silviodesign.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15867 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151481 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14976 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131216 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13968 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131087 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131143 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173519 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176214 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica