חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצים ברמה אחרת

מאת: כתבותבאקדמיקסשיפוצים05/07/20121160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוצים ברמה אחרת

השירותים בהם אנו מורגלים בארץ עד כה מספקים לנו תוצאה ברמה מספקת המניחה את הדעת במקרים הטובים, וכאבי ראש בלתי נסבלים במקרים הפחות טובים. כאשר הדירה מתיישנת ויש צורך בעבודת שיפוצים מקיפה או עבודת שיפוצים קוסמטית בלבד, אנו נאלצים להתמודד עם אנשי מקצוע ברמות שונות, עם נהלי עבודה שונים מאדם לאדם, כאשר חלקם יבצעו עבודה איכותית אבל יאחרו בזמנים, אחרים יעמדו ביעדי התכנית אבל יגבו מחיר מופקע, ועוד כהנה וכהנה אי נעימויות.

ארצות הברית, הידועה במודעות הגבוהה שבה לרמת שירות המעמידה את הלקוח במרכז ועושה כל שביכולתה להעניק מענה רחב ועשיר ככל הניתן לצרכנים, מביאה אלינו קונספט חדש של שירותי שיפוץ בית פרטי או מבנים ציבוריים. אלו הם שירותי הhome improvement  המספקים כל מה שדרוש לעבודה היקפית של שיפוץ דירה על אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק, על נהלי עבודה מדויקים המוגדרים מראש ושמירה על תקנים מקצועיים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר בעולם כולו.

מעתה, איננו נדרשים עוד לתזז בין קבלן שיפוצים לאחר כאשר אחד מאנשי השירות אינם מבצעים את עבודתם כשורה, ואין צורך לרדוף אחרי הפתרון לביצוע קלוקל של עבודה פשוטה. השירותים המקיפים הניתנים על ידי חברת אוברול מעניקים לנו את האפשרות ליהנות משירות מושלם, מ-א' עד ת', בשיתוף פעולה מלא עם קבלן השיפוצים הממונה. כל שירות שנקבל במסגרת ההטבות שמעניקה חברת אוברול מגובה בידע מקצועי מהשטח מחד ומלימודים מקצועיים ארכטיטקוניים מאידך.

אוברול מביאה לעולם הנדל"ן הישראלי בשורה חדשה שתשנה את פני עולם השיפוצים בארץ. עמידה בזמנים, רמת גימור לא פחות ממושלמת, סטנדרטים גבוהים וביקורת לא מתפשרת לאורך כל העבודה, הם רק חלק מהמאפיינים שהופכים את אוברול למבשרת השינוי הבא בענף השיפוצים.

כאשר כל שיפוץ בית הופך לחוויה מהנה ומעשירה, כאשר אנשי המקצוע אמונים על מתן שירות אדיב, יעיל, זריז ויסודי, כל מה שחשבתם על שיפוץ דירה עד כה הולך לקבל תפנית ולהעניק לכם את הבית החדש והמשופץ ברמות הגבוהות ביותר בעולם כולו.

חברות אוברול מקפידות לרוב על שמירת קשר הדוק עם הלקוח לפני, במהלך ואחרי העבודה, כדי להקשיב לרצונות ולצרכים האישיים, לדקויות ההופכות כל אחד ואחד מאיתנו למיוחד בפני עצמו, ואת ביתו ליצירת אומנות ייחודית ומקורית. במהלך העבודה ישמח קבלן השיפוצים לעבוד ביחד עם בעלי הדירה תוך תקשורת מתמדת. עד לרגע בו הדירה תהיה מושלמת - חברות אוברול נמצאות כאן כדי לתקן, לייפות ולעצב את הבית בדרך המקצועית והאיכותית ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/121134 צפיות
מאז שהייתי ילדה אהבתי לפרק ולהרכיב מכשירים וכלים שונים, וידעתי שאמצא את עצמי עוסקת במקצוע טכני. בתחילה התמודדתי לא מעט עם סוגיית המגדר, כשעמדתי נוכח תגובות על בחירתי, ועל המוזרות שבבחירה שלי.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121303 צפיות
במאמר הבא, אנו נסביר לכם ונרחיב אודות תופעת הקונדילומה- מהי התופעה הזו, כיצד והיכן היא מתרחשת, כיצד מתבצע הטיפול בה ואופני הטיפול השונים שיש לתופעה הזו.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121420 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/121521 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחד הנושאים הכי מעניינים בשנים האחרונות- פנסיון כלבים. אנו נסביר לאלו מכם שלא יודעים מה זה פנסיון כלבים אודות הנושא, נסביר לכם מהם השירותים שמקבלים כלבים ובע"ח אחרים אשר נמצאים בפנסיון מסוג זה, וניתן לכם עוד מידע בנושא.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121370 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נערוך לכם הצצה למקצועו של הסקסולוג- מהו בעצם סקסולוג, איזה סוג רופא הוא, אילו טיפולים הוא מבצע, היכן חוץ מהמרפאה שלו אתם תוכלו לפגוש רופאים מהסוג הזה, ובכלליות רבה על העבודה עצמה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121415 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/121212 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם על אחד מהנושאים הכי חשובים ברשת האינטרנט, שאילו לא הנושא הזה היה קיים, רשת האינטרנט שלנו לא הייתה מצליחה כלל להתקיים והייתה קורסת כל הזמן ללא הפסק!

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica