חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התת מודע ומוח האדם

מאת: דניאל seoקופירייטינג14/07/2012985 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוח האדם- המודע והתת מודע

אנשיםיקרים אלו הדברים שאני רוצה להגיד היום, זה בעצם סיפור על הדברים שעובריםעלי בחיים. כמו כולנו, אני מנסה לעבור את חיי וללמוד כמה דברים בדך הזו. אזהפעם הגעתי לכמה תובנות בנושא פעילות המוח האנושי וכמה בעיות שנוצרותכתוצאה מזה. אז קריאה נעימה.

הענייןהתחיל ככה, השבוע יצא לי לשוחח עם זוג אנשים נהדרים, כאש למעשה אין קשרביניהם בכלל, הראשון זה אריה והשנייה היא יעל מומחית בתחום ביו אנרגיה,שעובדת כבר שנים במשך הרבה מאוד שנים( הכוונה היא באמת הרבה שנים, לא כמושנהוג בישראל שאדם עוסק במשהו שנתיים ונהיה מומחה גדול).

אזהנה הדברים, כל הדרך שבה אנחנו מנסים להתמודד עם הבעיות שלנו, הוא בכלל לאנכון. אנחנו משוכנעים שהבעיות כולן נמצאות במוח שלנו, כמו כולנו אומרים: "הכול בראש". אבל זה בעצם לא נכון. אם אני למשל אוהב לראות ולצפות הרבהמאוד ולהתחיל עם בחורות כל הזמן, אתרי מבוגרים ומה לא, אז מה שיציל אותי, זה כנראה לא עבודה על מהשיש לי בראש, אלא בדיוק ההיפך, מה שאין לי בראש, מה שנמצא בכלל בתת מודעשל המוח.

מה בעצם הולך עכשיו בתת מודע?

בואו נניח שאני אדם שכל הזמן רודף אחרי בחורות, אז אני לא באמת יודע איך לפתור את זה, מה בכל זאת ניתן לעשות כנגד זה?

הבעיההיא כנראה בתת מודע שלי, שזה חלק אחורי במוח, כזה שכן שייך אלי אבל אנילמעשה אין לי שום שליטה עליו. הוא למעשה מנהל את החיים שלי אבל אני בכלל לאמודע לכך. מה זה בכלל יכול להיות?

אנילא באמת מומחה בתחום הזה של בעיות פסיכולוגיות אבל אני אנסה לקחת אתהניחוש הזה. בדרך כלל הבעיה הגדולה ביותר שלנו היא שאנחנו בדרך כלל לאמצליחים לראות את הדברים האלו, אבל יחסית קל לראות אותם כאשר מסתכלים מהצדומבינים מעט את הרקע של הדברים מעט לעומק.

במקרה הזה, הייתי מהמר על בעיות של אבא שבוגד או אמא שבוגדת, זה נראה לי כמו מצע מצוין לקבל ממנו בעיות של אי יציבות בקשרים עם בני המין השני. זה כמובן ניחוש ואין שום דרך לדעת שזה האמת לאמיתה במקרה הזה, אבלבהחלט ניתן להגיד שפסיכולוג עם הסמכה מתאימה יפתור את הסיבה הזו בקלות רבה.בדרך כלל הבעיות שלנו הן אטומות בשבילנו אך די גלויות לצד השני.

 



תגיות המאמר: מוח אחד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196072 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193786 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142656 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142801 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138141 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138351 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica