חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום בתחום המשכנתאות- שינויים מטורפים

מאת: דניאל seoשיווק באינטרנט20/07/20121197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתור מקדם אתרים, כבר די התרגלתי לשיגעונות של גוגל וכל הדברים שמשתנים מהרגע לרגע הבא בתור. כנראה שהעולם הוא כזה בתחום הקידום, חיים מעכשיו לעכשיו בלי לדעת מה הולך להיות מחר. איזה אתר יעלה ואיזה ירד. אבל בימים האחרונים, זה כבר ממש בקטע הזוי.

בואו נדבר על אחד הביטויים הכי תחרותיים שיש היום אינטרנט, הכוונה היא כמובן לביטוי משכנתא. האמת היא שאני מקדם שלושה אתרים בתחום הזה ומכיר אותו ממש טוב, עד כדי כך שלא מצליח להתנתק מכל מה שהולך כאן כל יום.

בכלל עולם הקידום הוא דבר מרתק לחלוטין, במיוחד אם אין עליך את הלחץ האדיר הזה של סיפוק הלקוחות הלא מרוצים תמידית. אם מורידים את העניין של הלקוחות זה נהיה מאוד מרתק. בכלל, זה כיף גדול לקדם אתר אינטרנט, תהליך מעניין.

זה אמנם כבר נהייתה כתיבה של בלוג ולא איזה מאמר מידע, אבל האמת לא כזה איכפת לי, היות וזה האתר שלי, אני רושם מה שעולה לי בראש גם ככה.

בכל מקרה נחזור לעניין המשכנתאות, השינוי הכי גדול היה עד עכשיו שהאתר של איגור( חבר יקר) עף מהמקום הראשון, בערך למקום החמישי. הוא היה שם בערך חודש וחצי, מה שלמעשה הפך אותו להיות לא מועיל בעליל.

הרי אתר שהמטרה שלו היא למכור לידים, אין לו הרבה תועלת במקום החמישי. אני מאוד מקווה שאיגור יצליח איך שהוא להחזיר את האתר הזה למעלה. השינוי השני שניתן להגיד שהיה יחסת מעניין הוא של מוטי שמואלביץ. מדובר באחד מיועצי המשכנתאות החריפים ביותר שקיימים היום בישראל. לבחור הזה יש ראש אנליטי שאין דברים כאלו בעולם בכלל. אתם מוזמנים לבקר את האתר שלו כאן.

חברת הום וייז, הגדולה ביותר בתחום המשכנתאות בישראל כולה, עם למעלה משלושים יועצי משכנתאות ממשיכה להישאר עם אתר האינטרנט הישן שלה ואיך שהוא לא מצליחה להגיע כלפי מקומות ראשונים בגוגל. ההגיון אומר דווקא שאם חברה בסדר גודל כזה קיימת בישראל, היא אמורה להיות ממוקמת למעלה, נקוה שאחרי שהאתר החדש יהיה באוויר, היא תחזור למקומות הראשונים שבהחלט מגיעים לה ואפילו יותר מכך.

הדבר האחרון שאני חייב לציין הוא עלייה מטאורית של הבנקים למשכנתאות למקום הראשון( בנק לאומי) וכל השאר לעמוד הראשון( טפחות, פועלים, דיסקונט). האם גוגל החליט שנמאס לו כבר מכל חברות הייעוץ הקטנות האלו, ונראה לו דווקא שהבנקים צריכים לאכלס את העמוד הראשון בגוגל. בכל מקרה עדיין יש שינויים גדולים מאוד בתחום המשכנתאות בגוגל, כך שכל השינויים עדיין לפנינו.

אני באמת אוהב לקדם אתרים, השאלה היא האם גוגל באמת רוצה שאנחנו נקדם אתרים או שהוא מעדיף שאנחנו לא נתערב בכלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196086 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161890 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162137 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162244 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213529 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184488 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172612 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162419 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163287 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153252 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153370 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica