חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול כספים לעסקים

ניהול כספים לעסקים

לכאורה, עסק אשר מתנהל באופן יומיומי חייב לנהל את כספיו בעצמו כדי לשרוד. בפועל, המציאות מסובכת בהרבה: אדם העומד בראש עסק קטן ובינוני לא מסוגל לתת יחס מלא לכל ההיבטים ש'יוצרת' הפעילות העסקית. לרוב, הצד הכלכלי הוא הראשון שנפגע מכך. ניהול כספים לעסקים על ידי גורם מוסמך, יכול לסייע מאוד בשיפור ביצועיו של העסק.

ניסיון, ידע וזמן: לך תמצא אותם...

כל בעל עסק קטן סובל מאותם קשיים: עשרות ומאות משימות מידי חודש, כל אחת מהן תובענית מאוד וקריטית להמשך פעילותו של העסק. כל טעות או הזנחה עלולה לעלות לאותו מנהל באיבוד לקוחות או בהפסדים כספיים – אך אין לו שום ברירה. הוא לא מסוגל להתמודד עם הכל לבדו.

כאמור, התחום בו עניין זה בא יותר מכל לידי ביטוי הוא התחום הכספים והכלכלי. מדוע? בעיקר משום שלצד המחסור בזמן, סובל לרוב בעל העסק מחוסר ידע וניסיון בתחום זה. הוא אמנם מקצועי מאוד בתחום העיסוק שלו, אך בכל הנוגע לניהול הכספים אין לו הרבה מושג. לכן, בעלי עסקים רבים זקוקים לסיוע – מנהל כספים חיצוני.

ניהול כספים חיצוני – בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים

כעת בודאי תשאל את עצמך: מדוע ההתייחסות כאן היא רק לעסקים קטנים ובינוניים? הרי ניהול כספים לעסקים הוא משהו שכל עסק, קטן כגדול, זקוק לו. זה נכון, אך כאן יש משקל גדול לנפח העסק ותזרים המזומנים שלו.

חשוב שתבין: גם ניהול כספים לחברות הוא דבר שכיח ונפוץ, אך הדרך בה הוא נעשה אחרת לגמרי. חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן רואה חשבון, מנהל כספים או מנהל חשבונות במשרה מלאה – ואפילו כמה כאלו - אשר מנהלים את כספיהן מבפנים. עסק קטן, שכמות המזומנים שברשותו גם כך מוגבלת, לא יכול להרשות זאת לעצמו.

לכן, הוא זקוק לשירותיו של מנהל כספים חיצוני, שיגיע פעם בשבוע, חודש או שנה ויעשה סדר בדברים. ניהול כספים לעסקים במיקור חוץ (outsourcing) הוא הדרך הטובה ביותר של עסק קטן או בינוני להבטיח התנהלות כלכלית תקינה מבלי לבזבז כסף מיותר.

ניהול כספים לעסקים על ידי קרנות סיוע לעסקים

מי מעניק את השירות הזה? ישנם כיום אינספור גופים שישמחו לנהל את כספיך בצורה חיצונית ומקצועית. אלו גופים המעסיקים אנשים בעלי ידע רב בתחום וכשתתחיל לעבוד איתם, תוכל להיות בטוח שאתה בידיים טובות.

בשנים האחרונות התרחבה התופעה וכך נוצרה עבור בעלי העסקים הקטנים אפשרות נוספת, שמספקת את אחד הפתרונות העסקיים הטובים ביותר שקיימים היום: ניהול כספים על ידי קרנות סיוע פרטיות. בדרך זו הגוף ממנו תוכל ללוות סכום כסף גדול, ייעץ לך גם מה לעשות עם אותם כספים שקיבלת.

נדמה כי אפשרות כזו היא אחת המומלצות היום לסקטור הפרטי, בדגש על בתי העסק הקטנים והבינוניים (בהם ישנם עד 70 עובדים). ניהול כספים לעסקים במסגרת 'חבילה כללית' לסיוע כספי, הוא אמצעי יעיל במיוחד שמבטיח יציבות לזמן ארוך.

 



תגיות המאמר: ניהול כספים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131513 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131212 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131071 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131435 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131470 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211350 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208655 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172018 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica