חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים לתעשייה או למקרר

מאת: אסי כהןמיתוג14/08/20121145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגנטים למקרר או לתעשייה

אפשר למצוא אותם על כל מקרר, וגם בתעשייה מוצאים להם אינספור שימושים. מגנטים נודעים כבר משחר ההיסטוריה האנושית, אך נוצר הרושם שעם השנים למד האדם כיצד לנצל את היתרונות הטבועים בהם לצרכיו. כתוצאה מכך, הפכו גורמים המייצרים מגנטים למבוקשים עד מאד, כמו גם חברות המציעות הדפסת מגנטים לכל מטרה.

ראשית: מהו מגנט?

ברמה הבסיסית ביותר, מגנט הוא גוף בעל שדה מגנטי. התכונה הבולטת ביותר שלו היא העובדה שהוא מושך אליו מתכות מכל סוג, לרבות ברזל. לכל מגנט שני קטבים, אשר יגדירו את רמות המשיכה והדחייה שלו עם גופים אחרים, הסמוכים לו.

מאז שחר ימי ההיסטוריה, כלים בסיסיים התבססו על פעולת המגנטים- לרבות מצפנים. כמובן שהחומר ממנו עשוי המגנט ועוביו יהיו הפרמטריים העיקריים שיגדירו את העוצמה שלו. מגנטים חזקים יהיו לרוב עשויים מסגסוגות שונות של מתכות, ובעיקר כאלה המכילות ברזל, בור או ניקל.

השימושים הנפוצים של מגנטים

ניתן למצוא כיום מגנטים למספר מטרות עיקריות. שימוש מרכזי הוא הדפסת מגנטים למקרר. לרוב, יהיו אלה בעלי עסקים או נותני שירותים אשר יצרפו את המגנט לכל עסקה או משלוח. כך, כאשר יזדקק הלקוח לשירות עתידי נוסף, תהיה לו את הכתובת האידאלית תלויה על המקרר. ואין שירות קידום מכירות טוב מזה.

טרנד נוסף, נפוץ מאד בשנים האחרונות, הוא מגנטים לאירועים. פה התהליך פשוט: צלם מסתובב באירוע (חתונה, בריתה, אירוע קידום מכירות ועוד) ומצלם את הנוכחים. בסוף האירוע, יהיה להם מגנט מוכן עם שמם ועם הקדשה מיוחדת, אותו יתלו על המקרר. זוהי פשוט מזכרת נפלאה מכל אירוע.

מגנטים מהווים שחקן מרכזי בעולם התעשייה

יחד עם אלה, אין להתעלם ממטרה נוספת של המגנטים, אשר נוגעת לשימוש המעשי יותר שלהם. כך, ניתן לראות ייעוד של יותר ויותר מגנטים לתעשייה דווקא- וזאת בעיקר לשם הפרדת מתכות בעת תהליכי הייצור, עד ליצירת המוצר המוגמר.


לא קשה למנות את תחומי התעשייה אשר נעזרים במגנטים לצורך פעילותם: טכנולוגיה, תרופות, מזון, מוצרים פלסטיים, הייטק- כולם גילו כבר מזמן את המגנטים. כמעט בכל המקרים, מורכבים מגנטים במקומות שנים לאורך פס הייצור, ומונעים "התנגשות" בין החומר המיוצר לרכיבים השונים של פס הייצור.

כך תמצאו מגנט

גורמים רבים מציעים כיום מגנטים למקרר או לתעשייה. בעוד חלק מן החברות האלה יתעסק בעיקר בהדפסה ובייצור המוצר המוגמר, אחרות יספקו את חומרי הגלם הבסיסיים לכל אותם גופים- ולרוב בכמויות שלא היו מביישות שוק סיטונאי. המחירים, אגב, נוחים עד מאד: מגנט אינו חומר יקר באופן יחסי.

לכן, פנייה אל חברה המתעסקת במגנטים היא צעד ראשון בדרך לניצול אחד האוצרות המעניינים יותר של הטבע. מגנטים הם אולי ותיקים, אבל תמיד יימצא להם שימוש. בין אם בבית, בתעשייה או בבית העסק, אי אפשר להתעלם מהמשיכה שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131513 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131213 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131071 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131437 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131470 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica