חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוי קירות גרניט פורצלן

מאת: אסי כהןשיפוצים14/08/2012931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוי קירות גרניט פורצלן

מקובל לחשוב כי חדר האמבטיה הנו אחד החדרים החשובים ביותר בבית. מעבר לכך שהוא מאפשר לבני הבית לשמור על ניקיון והיגיינה אישית, הוא מסייע לדיירים ליהנות מחוויית רחצה נהדרת המאפשרת לנקות את דאגות היומיום. עקב כך, רבים מבקשים לעצב אותו באופן מרהיב. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות גרניט פורצלן.

ניתן לעצב באופן ייחודי את חדרי האמבטיה באמצעות כיורים משודרגים, אמבטיות מעוצבות, ארונות מהודרים וכלים סניטריים נוספים. עם זאת, באמצעות גרניט פורצלן אפשר לעשות זאת בדרך יצירתית במיוחד. בזכות שלל דוגמאות וצבעים, ניתן להפוך את קירות חדר האמבטיה לקנבס ציור וליהנות מרחצה איכותית ומופלאה כאחד.

מה זה גרניט פורצלן?

לפי שניכנס לעובי אריח הקרמיקה, כדאי לבחון מהו הגרניט פורצלן הזה. בדרך כלל, חומר זה עשוי רק מפורצלן, אולם בכדי לבטא את חוזקו ועמידותו של החומר מכנים אותו גרניט פורצלן. מחומר זה מכינים אריחי קרמיקה משובחים, אשר משמשים לריצוף וחיפוי הרצפה והקירות, בין אם תוך שילוב קרמיקה לבית ובין אם מחוצה לו, על גבי הקירות החיצוניים.

מאחר וחומר זה הנו זול יחסית לחומרים אחרים כמו שיש, הוא נהפך לנפוץ ביותר בתעשיית הבנייה והעיצוב. במהלך השנים, נהגו לבצע ריצוף קרמיקה באמצעות גרניט פורצלן עם דוגמאות מרהיבות. לאחרונה חיפוי קירות באמצעות אריחי קרמיקה נהפך לפופולארי אפילו יותר.

מגוון יתרונות בחומר אחד

גרניט פורצלן נחשב לחומר חזק ועמיד במיוחד, ויכול לשמור על צורתו לאורך זמן. לרוב, מחלקים בין אריחי קרמיקהמזוגגים (בעלי שכבת זכוכית חיצונית) לאריחי קרמיקה שאינם מזוגגים, המתבלים בזמן קצר. לכן, נעזרים באריחים מזוגגים בבתים פרטיים בעוד את האריחים הלא מזוגגים משלבים במבנים ציבוריים.

מעבר לכך, מאחר וחומר זה עמיד בטמפרטורה נמוכה, בדרך כלל מחפים את קירות חדרי הקירור באריחי קרמיקה מגרניט פורצלן. מדינות רבות ברחבי אירופה, בהן החורפים הם קרים במיוחד, נעזרות אף הן בחומר זה. על אף כל זאת, אחד היתרונות הגדולים ביותר של הגרניט פורצלן הוא שהוא מגיע במגוון צבעים ומרקמים. ניתן אף לחקות באמצעותו חומרים טבעיים אחרים כגון שיש, עץ, בד ועוד.

מגוון סגנונות וצבעים המתאימים לכל אחד

עקב תכונותיו הססגוניות של החומר, כל אחד יכול ליצור את חדר האמבטיה המושלם ביותר עבורו. כל זאת, רק בזכות קרמיקה לבית. בצורה זו, ניתן להתאים את עיצוב חדר הרחצה ואת מראה הבית כולו אל אישיות הדיירים והסגנון הייחודי להם.

לדוגמא, ארכיאולוג מדופלם האוהב פסיפסים ועתיקות, יכול ליצור את חדר אמבטיה מקורי ביותר באמצעות יצירת פסיפס מגרניט פורצלן או על ידי שילוב של אריחי קרמיקה במראה שיש עתיק. באופן דומה, ציירת יכולה ליצור לעצמה את חווית הרחצה הטובה ביותר בזכות אריחים בצבעים בוהקים ועזים. בזכות חיפוי קירות באמצעות גרניט פורצלן ניתן לעצב את חדר האמבטיה המתאים לכם ביותר, כזה שיעניק רחצה נהדרת ומרגיעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131211 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica