חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרן קורת ישראל

קרן קורת ישראל

המקור של קרן קורת ישראל (או קרנות קורת ישראל בשמן המלא) הוא בסן פרנסיסקו, שם החליטו מספר נדבנים מהקהילה היהודית להקים קרן לתמיכה כלכלית, בדגש על המגזר הפרטי בישראל. הכינוס הראשון של אנשי הקרן בישראל היה ב-1994, אז גם הוחלט על מתן ההלוואה הראשונה מטעם הקרן – בגובה 15,000 דולרים, אגב.

הכינוס הראשון התקיים בבאר שבע, ויש לכך משמעות סמלית רבה מאוד: ראשי הקרן לא רואים לנגד עיניהם רק את הסיוע למגזר הפרטי, אלא בעיקר את עידודן של השכבות החלשות בצורה הזו. לכן, הם משתדלים להפנות לא מעט משאבים לתמיכה בעסקים בפריפריה, לבתי עסק המנוהלים על ידי נשים ולמיזמים ישראליים-ערביים משותפים.

המטרה של קרן קורת ישראל

כאמור, קרן קורת הוקמה במטרה לסייע ולתמוך במגזר הפרטי בישראל. מקימיה ביקשו להפנות תרומות מנדבנים בארץ ובעולם לא רק לטובת פרויקטים גדולים ומיזמים מהם האזרח הפשוט נהנה רק לאחר שנים של השקעה, אלא בצורה ישירה – בעזרה לאותו אזרח עצמו.

התרומות וההשקעות שנאספות על ידי אנשי קרן קורת (בראשה עומד כיום תא"ל במילואים עיבל גלעדי) מוקצות, לפיכך, רק לבקשות סיוע מצד עסקים קטנים ובינוניים בישראל. הסיוע הזה יינתן לטובת הקמת עסק חדש או התרחבותו.

לאורך השנים, חילקה הקרן כבר כמעט 200 מיליון דולרים לעסקים בכל רחבי הארץ, בהתאם לקריטריונים שקבעה מראש. העסקים הללו יכולים, בעזרת התמיכה של הקרן, לגדול ולהתפתח ללא הפרעה או דאגות כלכליות כלשהן.

התנאים שמציעה הקרן

נדמה כי קרן קורת ישראל 'אספה' אליה יתרונות משלל קרנות סיוע לעסקים שפועלות בישראל וגיבשה את התנאים הטובים ביותר לעסק – או שמא היו אלו הקרנות שלמדו ממנה מה הכי כדאי להציע לעסקים הקטנים והבינוניים.

כיום, תנאי הקרן כוללים העמדת ערבויות מול הבנקים (במקרה זה, בנק הפועלים הוא הגוף הפיננסי מולו הקרן עובדת) – יתרון גדול שמספק יציבות גדולה, אשר לרוב ניתן ליהנות ממנו רק במסגרת הלוואות מטעם קרן בערבות מדינה.

קרן קורת מעניקה הלוואות של עד 300,000 ש"ח בדרך כלל, כשבמסלולים 'המורחבים' ניתן ליהנות מהלוואה של עד 600,000 ש"ח. התוכניות כוללות ריבית מוקטנת (פריים + 1.95% לכל היותר) ותקופת גרייס של עד חצי שנה. ההון העצמי שצריך להציג בעל העסק הוא רק 10% מההלוואה עבור עסקים קיימים, ו-25% עבור עסקים חדשים.

יחד עם כל אלו, מציעה קרן קורת ישראל ליווי וייעוץ עסקי ללווים. בתוספת העידוד והתמיכה לעסקים הפועלים בפריפריה – בדומה למה שמציעות קרנות הסוכנות היהודית – מדובר בתנאים נפלאים, המתאימים למאות עסקים קטנים ובינוניים פוטנציאליים.

לא לשכוח שקרן קורת ישראל, כמו רוב קרנות הסיוע לעסקים, מתנה הלוואות לעסקים במספר קריטריונים, שבראשם כמובן היציבות הכלכלית של העסק. אם חשבון העסק מעוקל או מוגבל, ההלוואה לרוב לא תתקבל. כמו כן, חשוב לזכור כי הכספים המתקבלים באמצעות ההלוואה יוקצו אך ורק למטרה שעבורה ניתנו – הקמת או הרחבת עסק.

מודולר יזמות והלוואות לעסקים http://www.modular.co.il/

 



תגיות המאמר: קרן קורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131211 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131435 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211348 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208625 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica