חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשרוף בין 500-800 קלוריות - זו רק סיבה אחת למה לעשות זומבה!

בפוסט הקודם סיפרתי על איך זומבה התחיל. היום, אני רוצה לספר מה יתרונותיו של זומבה ולמה כדאי לעשות זומבה.

אז מה זה זומבה?

זומבה זה אירובי דאנס המשלב מקצבים לטיניים כגון : סלסה, צ'ה צ'ה, מרנגה, קומביה, סמבה ועוד, ביחד עם מקצבים בינלאומיים כמו היפ הופ וריקודי בטן, בשילוב עם אירובי וכושר.
ומה שהכי חשוב עושים זומבה עם הרבה אנרגיות גבוהות, מוזיקה מדליקה, מצב רוח טוב וכיף.

במשפט אחד זומבה זה כמו ללכת למסיבה ספורטיבית בשיא הכיף.

מה שמייחד את זומבה הוא שהקומבינציות הן מאוד קלות וקליטות, כך שכל אחת יכולה לבצע אותן. הקומבינציות מורכבות מצעדים בסיסיים של מקצבים לטיניים, בכל מיני וריאציות המשלבות גם תרגילי כושר ותנועות של ריקודי בטן והיפ הופ.

אז למה דווקא זומבה?

יתרונותיו של זומבה רבים, גם מבחינת הפעילות הגופנית וגם מבחינת הנפש.

* קודם כל לעשות כושר בכיף

* לחטב ולעצב את הגוף

* לשרוף בין 500-800 קלוריות לשעת פעילות

* לשרוף שומנים בכל הגוף ובמיוחד במקומות כמו יריכיים, ישבן, זרועות וכו'.

* לשפר תנועת הגוף

* להפעיל את השרירים הגדולים: בטן, גב, רגליים

* להעלות את הביטחון העצמי

* להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את מעגל החברים

* להשתחרר מהמתחים של היום ולהרגיש רעננה ונינוחה

* והכי חשוב לצאת מהשיעור עם הרגשה נהדרת וחיוך על הפנים :)

ואכן,עם כל היתרונות שהזכרתי, לא פלא שזומבה הפך להיות אחד הסגנונות המובילים והלוהטים בעולם ולאט לאט מתפשט גם בארץ. השילוב של המוזיקה הכיפית והאנרגטית עם הריקודים המלהיבים ובאותו זמן פשוטים וקלים לביצוע, מאפשרים לכל אחת להשתלב בשיעור, גם ללא רקע בריקוד ותנועה. זומבה זה פעילות אידיאלית למתאמנות בכל הגילאים.

למה להתעמל כשאפשר ליהנות?

זומבה מביא קונספט אחר : באים למסיבה ומרוויחים אימון אירובי ושריפת שומנים.

את השיטה של הזומבה צריך לנסות כדי להאמין.

אז למה את מחכה? בואי לשיעור זומבה שלי, למסיבה מלהיבה, כיפית, אנרגטית. זה באמת הולך להיות כיף לא נורמאלי והכי חשוב,תצאי מהשיעור עם הרגשה נהדרת וחיוך על הפנים. :)

כל הפרטים על פעילויות באתר דיאנה כושר בכיף.

www.DianaFunFitness.com

לקבלת  קורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף - 10 שיעורים בוידאו - צעדי בסיס של סלסה וצ'ה צ'ה, כנסו לאתר עכשיו,תרשמו שם ומייל בתיבת הרישום שמופיעה בצד שמאל של האתר וכבר למחרת תתחילו לקבל את השיעורים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה

כושר בכיף

https://www.facebook.com/DianaFunFitness

לקבלת  קורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף - 10 שיעורים בוידאו - צעדי  בסיס של סלסה וצ'ה צ'ה, כנסו לאתר עכשיו,תרשמו שם ומייל בתיבת הרישום שמופיעה בצד שמאל של האתר וכבר למחרת תתחילו לקבל את השיעורים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים24/02/131135 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים - בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביפעילות אירובית12/02/131776 צפיות
סוף-סוף מישהו גילה פורמולה מנצחת לשמירת הגזרה ועשיית פעילות גופנית בשיא הכיף! פורמולה זו מורכבת משלוש מילים - מוזיקה, פשטות וכיף או במילה אחת זומבה.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי29/12/12990 צפיות
עד כמה אתם מקשיבים לקול הפנימי שלכם? האם אתם מקשיבים לא בכלל? מזהים אותו? פועלים לפי מה שהוא לוחש לכם? לפני שנענה על שאלות אלו, אני רוצה קודם כל להסביר למה אני מתכוונת בקול פנימי.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי23/12/121326 צפיות
מה שעוצר את השפע מלהגיע אלינו זה האמונות שלנו, אמונות שאנחנו מחזיקים במוח לגבי הכסף, אמונות שחוסמות את זרימת הכסף אלינו. במאמר זה אני רוצה לגעת במספר אמונות ואולי תגלו שחלק מהאמונות גם אתם מחזיקים בהם ואולי תגלו גם אמוות אחרות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי18/12/121395 צפיות
קיימות היום אין ספור חברות שמציאות פתרונות לירידה במשקל, דיאטות למיניהן. אבל האם זה באמת עובד? במאמר זה אני רוצה לגעת ב-3 טעויות קריטיות שרוב האנשים שרוצים לרדת במשקל ולהגיע למשקל אידיאלי עושים.

מאת: דיאנה בן צביאימון לכסף15/12/121167 צפיות
מה זה כסף? ומה זה כסף בשבילכם? כסף זה אמצעי שבעזרתו אנחנו יכולים לרכוש או לקבל כל מה שאנחנו צריכים על מנת להתקיים, להתפתח, לצמוח, לנהל חיים שאנחנו רוצים לנהל ועוד. זה אומר - מצרכים, אוכל, בית, מכונית, השכלה וידע, טיולים, ועוד.

מאת: דיאנה בן צביתזונה09/12/128112 צפיות
אז "לסתום את הפה" זה לא אומר להפסיק לאכול, מה שרוב רובן של נשים עושות אלא להפסיק לאכול מאכלים שאינם מוסיפים כלל לאנרגיה שלנו, לבריאות שלנו, לגוף שלנו, מאכלים שמשמינים ואינם תורמים כלל שום ערך תזונתי לגוף. הרי מה זה אוכל? כמו שאוטו צריך לתדלק כי הוא לא יוכל לנסוע ללא דלק, כנ"ל גם הגוף שלנו - אוכל זה הדקל לגוף, האנרגיה. אבל הכל תלוי בסוג של דלק.

מאמרים נוספים בנושא פעילות אירובית

מאת: ויקיפעילות אירובית30/03/147805 צפיות
מהו אימון אירובי? במה הוא שונה מאימון כוח? כיצד מבצעים אותו נכון?

מאת: דיאנה בן צביפעילות אירובית12/02/131776 צפיות
סוף-סוף מישהו גילה פורמולה מנצחת לשמירת הגזרה ועשיית פעילות גופנית בשיא הכיף! פורמולה זו מורכבת משלוש מילים - מוזיקה, פשטות וכיף או במילה אחת זומבה.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית31/12/128583 צפיות
דומה כי אין מי שלא שמע היום על הזומבה, טרנד האירובי והריקודים החדש, ולא בכדי. הזומבה היא שילוב מנצח של כיף והנאה עם ספורט, כושר וחיטוב הגוף. כל זה לרקע זומבה שירים - מוזיקה בסגנון לטיני קצבי ובוער שמעוררת את כל הגוף בקצב ובריקוד.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית26/12/128589 צפיות
ריקודי זומבה מגיעים אלינו עם הרבה ניחוחות לטינים. אכן, ריקודי זומבה מגיעים מברזיל והם מאופיינים במקצב ובתנועות של התרבות במקום. כיום, ריקודי זומבה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשיעורים הניתנים לקבוצות בחדרי הכושר השונים. הפופולאריות הרבה של ריקודי זומבה מיוחסת כמובן לאופי של הפעילות הגופנית.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית25/12/128300 צפיות
ריקודי זומבה הינם הפיתרון! זומבה הינו תחום בספורט אשר נהיה נפוץ מאוד בשנים האחרונות בארץ בפרט וברחבי העולם בכלל. למעשה, זומבה מחליף את האירובי הישן והממוצה וגורם לכולם להיכנס לכושר בכיף ובהנאה. במהלך שיעור זומבה רוקדים ונהנים וכל הזמן שורפים קלוריות.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית25/12/128330 צפיות
אם אתם מעוניינים לשמוע מעט על זומבה, ריקודי זומבה , זומבה שירים הגעתם למאמר הנכון. אנו כתבנו עבורכם קצת מידע על זומבה, ריקודי זומבה , זומבה שירים שיוכל לעניין אתכם ולסקרן אתכם עוד. במיוחד כיום שזומבה הפכה לנפוצה בכל מקום וכולם מדברים עליה, מעט ידע על הנושא לא יכול להזיק.

מאת: רונן חזיפעילות אירובית09/12/128338 צפיות
השעה כבר מאוחרת, אתם אחרי יום עבודה מתיש במיוחד. הטלוויזיה פתוחה, אכלתם ארוחת ערב והנה כל מה שבא לכם לעשות הוא לשקוע בספה ולנוח. בכל זאת, כדאי לכם לקום. אם אתם שואלים למה, כדאי שתדעו ששיעור ריקודי זומבה, על אף הוצאת האנרגיות הרבה שהוא כולל, יכול לספק לכם שפע של כוחות ואנרגיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica