חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם אתם מקשיבים לקול הפנימי שלכם?

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי29/12/2012990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד כמה אתם מקשיבים לקול הפנימי שלכם? האם אתם מקשיבים לא בכלל? מזהים אותו? פועלים לפי מה שהוא לוחש לכם? לפני שנענה על שאלות אלו, אני רוצה קודם כל להסביר למה אני מתכוונת בקול פנימי.

יש כאלה שקוראים לקול הזה אינטואיציה או חוש השישי אבל זה לא כל כך משנה איך נקרא לו, זהו קול שתמיד נותן לנו תשובות על שאלות שיש לנו, מכוון אותנו, ממקד אותנו, במצבים שבהם אנחנו מחפשים תשובות או פתרונות, אבל לרוב אנחנו פשוט לא שומעים אותו, מתעלמים ממנו או עושים את ההיפך ממה שהוא לוחש.

הרבה פעמים, כשאנחנו מוצאים את עצמנו במצבים מסובכים, מצבים לא פשוטים, רוצים לעשות שינוי, לקבל החלטה מסוימת, אנחנו מתחילים להתייעץ עם עשרות אנשים ולשמוע מה דעתם, מה כדאי או לא כדאי לעשות, מה יביא לנו לדעתם את התצאה הטובה ביותר. ולרוב, כל אחד מאנשים אלו נותן תשובה משלו שרק מבלבלת אותנו עוד יותר.

במקום לפנות לכל האנשים האלו ולבקש מהם להביע דעתם, אנחנו יכולים לקבל את התשובה המדויקת מהקול הפנימי שלנו. כל התשובות כבר נמצאות בתוכנו, אין צורך לחפש אותם במקום אחר או אצל אנשים אחרים. צריך רק לפתח את היכולת לזהות ולשמוע את הקול הפנימי וללכת אחריו.

אני חייבת לציין שכל פעם שלא הלכתי לפי מה שהקול הפנימי לחש לי, תמיד טעיתי. ואני לא אומרת שזה לא בסדר לטעות. מותר לנו לטעות, זה אנושי לטעות. אבל אם נהיה קשובים לקול הפנימי שלנו, להכוונה שלנו, נוכל למנוע מאיתנו דברים לא רצוים ולקבל את התשובות הטובות והנכונות ביותר עבורנו.

אתם יכולים לקבל תשובות בכל תחום בחיים - אם זה קשור לעבודה, לקריירה חדשה, לגבי בן או בת זוג, לגבי שינוי או החלטה חשובה וקריטית בחיים, בתחום של הגשמה אישית ועוד.  אם תקשיבו טוב טוב ותשימו לב, עמוק בפנים אתם כבר יודעים מהי התשובה אבל עדיין ממשיכים לחפש אותה בחוץ - בציפייה אולי תמצאו אותה.

למשל, לפני שיצאתי לדרך של שינוי במשך תקופה ארוכה הקול הפנימי לחש לי שכל המקומות עבודה הם לא בשבילי, נועדתי לעשות משהו אחר. אבל לא שמעתי אותו, התעלמתי ממנו, הלכתי לפי מה שהיה מקובל ולפי מה שאמרו לי - מקצוע טוב, עבודה מסודרת. עד שזה הגיע לרמה מטורפת של תסכול, חוסר סיפוק. הקול הזה פשוט צעק לי - את יכולה להיות יותר, צאי לדרך של שינוי, שם תמצאי את עצמך ושם תצליחי.

ואכן, התחלתי לעשות שינוי ויצאתי לדרך מדהימה שאותה אני עוברת וממשיכה עד היום, צומחת ומתפתחת. הקול הפנימי שלי ממשך לכוון ולהדריך אותי לאורך כל הדרך. מאז, אני יותר מקשיבה לו, מזהה אותו ופועלת לפי מה שהוא אומר ומכוון גם בתחומים אחרים.

אז חברים, תקשיבו לקול הפנימי לכם, ללב שלכם, שם נמצאות כל התשובות. אין צורך לחפש אותן במקום אחר ולא אצל אף אחד אחר.

ועכשיו, רציתי לשתף אתכם בשיר וטיפ שצילתי בדיוק בנושא זה, שיר של זמרת מדהימה ביונסה שנקרא - LISTEN. מקווה שתאהבו את הביצוע שלי.

http://www.youtube.com/watch?v=9IimJoIn9Zw

אז תהנו ואשמח לתגובות. מוזמנים גם לשתף את החברים שלכם.

דיאנה בן צבי

מורת דרך להגשמה עצמית

http://www.dianabenzvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרה של 10 טיפים - "כיצד לפרוץ דרך ולהגשים את עצמנו" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ואימייל והם מיד יישלחו אליך, טיפ אחד כל 4 ימים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה

כושר בכיף

https://www.facebook.com/DianaFunFitness

לקבלת  קורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף - 10 שיעורים בוידאו - צעדי  בסיס של סלסה וצ'ה צ'ה, כנסו לאתר עכשיו,תרשמו שם ומייל בתיבת הרישום שמופיעה בצד שמאל של האתר וכבר למחרת תתחילו לקבל את השיעורים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים24/02/131135 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים - בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביפעילות אירובית12/02/131781 צפיות
סוף-סוף מישהו גילה פורמולה מנצחת לשמירת הגזרה ועשיית פעילות גופנית בשיא הכיף! פורמולה זו מורכבת משלוש מילים - מוזיקה, פשטות וכיף או במילה אחת זומבה.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי23/12/121327 צפיות
מה שעוצר את השפע מלהגיע אלינו זה האמונות שלנו, אמונות שאנחנו מחזיקים במוח לגבי הכסף, אמונות שחוסמות את זרימת הכסף אלינו. במאמר זה אני רוצה לגעת במספר אמונות ואולי תגלו שחלק מהאמונות גם אתם מחזיקים בהם ואולי תגלו גם אמוות אחרות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי18/12/121395 צפיות
קיימות היום אין ספור חברות שמציאות פתרונות לירידה במשקל, דיאטות למיניהן. אבל האם זה באמת עובד? במאמר זה אני רוצה לגעת ב-3 טעויות קריטיות שרוב האנשים שרוצים לרדת במשקל ולהגיע למשקל אידיאלי עושים.

מאת: דיאנה בן צביאימון לכסף15/12/121167 צפיות
מה זה כסף? ומה זה כסף בשבילכם? כסף זה אמצעי שבעזרתו אנחנו יכולים לרכוש או לקבל כל מה שאנחנו צריכים על מנת להתקיים, להתפתח, לצמוח, לנהל חיים שאנחנו רוצים לנהל ועוד. זה אומר - מצרכים, אוכל, בית, מכונית, השכלה וידע, טיולים, ועוד.

מאת: דיאנה בן צביתזונה09/12/128112 צפיות
אז "לסתום את הפה" זה לא אומר להפסיק לאכול, מה שרוב רובן של נשים עושות אלא להפסיק לאכול מאכלים שאינם מוסיפים כלל לאנרגיה שלנו, לבריאות שלנו, לגוף שלנו, מאכלים שמשמינים ואינם תורמים כלל שום ערך תזונתי לגוף. הרי מה זה אוכל? כמו שאוטו צריך לתדלק כי הוא לא יוכל לנסוע ללא דלק, כנ"ל גם הגוף שלנו - אוכל זה הדקל לגוף, האנרגיה. אבל הכל תלוי בסוג של דלק.

מאת: דיאנה בן צביתזונה09/12/127800 צפיות
אז "לסתום את הפה" זה לא אומר להפסיק לאכול, מה שרוב רובן של נשים עושות אלא להפסיק לאכול מאכלים שאינם מוסיפים כלל לאנרגיה שלנו, לבריאות שלנו, לגוף שלנו, מאכלים שמשמינים ואינם תורמים כלל שום ערך תזונתי לגוף. הרי מה זה אוכל? כמו שאוטו צריך לתדלק כי הוא לא יוכל לנסוע ללא דלק, כנ"ל גם הגוף שלנו - אוכל זה הדקל לגוף, האנרגיה. אבל הכל תלוי בסוג של דלק.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213608 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205242 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174125 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica