חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתילה לפי עונות השנה בהיידרופוניקה ואיירופוניקה

מאת: Nature.Techגינון03/10/20121088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראשית , עלינו לוודא כי אנו שותלים צמחים המתאימים לעונה. לא כל צמח מסוגל לצמוח כראוי בכל עונה, לכל צמח צרכים שונים מבחינת כמות האור, החום והמים הנדרשים, למרות שעם הערכות ההידרופוניות ניתן להתאים את התנאים גם שלא בעונה אם נגדל בתוך חדר.

בנוסף עלינו להבין כי נוכל להתחיל את התהליך משלב הזרע (ולשם כך לחצו כאן כדי לעבור למדריך הזריעה) , או לחלופין נוכל לרכוש שתילים צעירים מהמשתלה הקרובה , בכל אחד מהמקרים נדרשת שתילה בזמן מעט שונה , שתילה לפי עונות השנה הינה גורם ראשון וחיוני לשתילה מוצלחת.

מבחינת מה ניתן לשתול בערכה הידרופונית /אירופונית – במידה ואין ברשותנו ערכה ייעודית לצמחי שורש, מומלץ שלא לשתול אותם משום שהם יסתמו את מערכת הסירקולציה הפנימית של הערכה, בנוסף לא ניתן לשתול עצים אשר גם להם ניתן לרכוש ערכה ייעודית מעולה..
מעבר לכך ניתן לשתול כל דבר, תבלינים וירקות עליים הינם אופטימלים עבור ערכות מתקדמות משום שניתן להנות מתנובתם יום יום למשך זמן רב מאוד (הקפידו להסיר את הפרחים למען ריבוי עלים).

בנוסף גם ירקות כמו עגבניות , חצילים , פלפלים , שעועית ועוד מתאימים לגידול בערכה ואף יניבו יותר מגידולי אדמה.

שתילה לפי עונות השנה בהיידרופוניקה ואיירופוניקה

לפניכם טבלה המרכזת את הירק \תבלין\פרי שניתן לשתול בערכה הידרופונית לפי עונות השנה , מזרע או משתיל. לשימושכם.

להמשך הכתבה וטבלת השתילה כנסו לאתר Nature.Tech כשטבע פוגש טכנולוגיה.

Nature.Tech הוקמה בשל צורך בסיסי שקיים לו לאדם- לגדל את מזונו ולשלוט בחייו. במסעותינו בעולם נדהמנו לראות כמה מפותח התחום ,את הטכנולוגיות המדהימות ,הכבוד אל הטבע וכמה עצמאים התושבים בחייהם.

הפיגור של מדינת ישראל לעומת שאר העולם לספק לאזרחים החיים כאן את היכולת הזו, גרמה לנו לפתוח את העסק מתוך רצון אמיתי להביא עתיד חדש לאדם הפשוט ולעסקים הקטנים בישראל.

מחירי המזון שמרקיעים שחקים, המחסור באדמת גידול, מים, זמן וכסף.. הם שהובילו אותנו אל ההבנה שה'הידרופוניקה', היא הדבר שיפתור לישראלי כ"כ הרבה בעיות במרוץ החיים ואף תכניס צבע, בריאות, חסכון כסף, זמן ושלווה לחייו.

מצאנו את הערכות ההידרופוניות המתקדמות והיעילות ביותר בעולם ואנו מביאים אותן לארץ.

מטרתנו היא לאפשר לכל בית במדינת ישראל לגדל את מזונו הבריא והטרי , תוך שימוש ב20% בלבד מכמות ההשקייה הרגילה, לא משנה היכן – בבניין קומות,בית פרטי, מרתף, חצר, גגות, חממות.. בכל מקום.

זה כ"כ פשוט וכ"כ יעיל.

המערכות מבוססות על חכמתו של הטבע, והטכנולוגיה מאפשרת להביא את זה הביתה.

אנחנו בNature.Tech נחושים לאפשר את העצמאות הזו לכל בית בישראל, לכן אנו מסבסדים את שתי ערכות הדגל – המגדל, וההידרופונוס, על מנת שתעבדו פחות,תאכלו בריא, תחסכו במים ותפיצו את בשורת האקולוגיה בסביבתכם.

חשוב לנו שהישראלים יחזרו לשורשים , עיזרו לנו לעזור לכם.

באהבה רבה וברכת פריחה ושגשוג לכולם

Nature.Tech

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Nature.Tech כשטבע פוגש טכנולוגיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nature.Tech

מאת: Nature.Techגינון03/10/121072 צפיות
מה הם היתרונות של גידול מזון לעצמכם בבית? חסכון, יעילות, קיימות עצמית, חינוך לעתיד, מזון בריא יותר, ללא ריסוסים וכימיקאלים מסוכנים, בימינו הטכנלוגיות מאפשרות לנו לגדל מזון בריא בקלות רבה בעזרת טכנולוגיות מתקדמות...

מאת: Nature.Techגינון03/10/121093 צפיות
זכינו לחיות בימים בהן אמיתות רבות יוצאות לאור לאחר שנים ארוכות שהוחזקנו בשבי השקר, הטבעונות היא אחת מהן. השקר הגדול הפריד אותנו מהטבע, שם אותנו כבעליו הבלעדיים, הוא התיר לנו לגדל חיות בסבל נורא.

מאת: Nature.Techבוטניקה03/10/128672 צפיות
במאמצינו להבין את הישראלי הממוצע, את זה שכן חולם שתהיה לו גינה פרטית ומניבה בבית, גילינו שפחד וספקות רבים שוכנים בו בנוגע להתקדמות לגידולים הידרופונים.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811188 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174189 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica