חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זה כל כך קל פשוט לקנות בסופרמרקט.למה לגדל מזון בבית?

מאת: Nature.Techגינון03/10/20121071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מה היתרונות?

זה כל כך קל פשוט לקנות בסופרמרקט.למה לגדל מזון בבית?

''כי אנחנו רוצים:

''מזון מקומי, טרי : מדוע יש מגמה עולמית עולה של אכילת מזון מייצור מקומי? דבר אחד בטוח, יותר אנשים מבינים כי מזון טרי, מקומי טעים יותר ממזון שנקטף מוקדם מדי ומאוחסן זמן רב מדי במכולות ומחסנים של סופרמרקטים. תשאלו כל שף טוב. והוא יגיד לכם שאין תחליף לטעם של ירק שהרגע נקטף. ואין שום דבר מקומי או טרי יותר ממזון שגודל מספר מטרים מדלת המטבח שלך.

''מזון בריא יותר: התוצרת הטריה שנקטפה ישירות מההידרופונוס שלך היא המזינה ביותר. יתר על כן, היא פתורה ממזהמי המזון התעשייתיים, הרעלים והתוספים הקשורים למחלות הסרטן, סוכרת, מחלות לב, השמנת יתר, היפראקטיביות, אלרגיות ומחלות כרוניות רבות אחרות.

הגינה שלכם תפתח אצלכם אהבה לצמחים, ותגרום לכם לרצות לצאת החוצה יותר. הילדים ירצו ללמוד יותר על צמחים, בזמן שערכה ידידותית-לילדים תצית את דמיונם.

''פחות בזבוז: מה קורה כאשר אתם קונים חסה ולא הספקתם להשתמש בה? היא מתחילה להירקב. שבוע לאחר מכן, זה כתם עצוב,של עלים נבולים בתוך שקית ניילון. סביר שתזרקו אותה לפח.זה כסף שירד לטמיון. אבל מה קורה כאשר אתם מגדלים את החסה שלא הספקתם להשתמש בה? היא ממשיכה לגדול! כעבור שבוע, היא עדיין גדלה, טריה ופריכה מתמיד, ויש יותר ממנה. הזמן עובד בשבילכם, לא נגדכם.

ואתם לא צריכים לסחוב את הירקות שלכם בשקיות פלסטיק מזהמות כל הדרך מהסופר, תקטפו אותם מההידרופונוס שלכם, ישירות למטבח. ללא אריזות בזבזניות, המזהמות את החופים שלנו ונערמות במזבלות שלנו.

''שליטה על האיכות: מי צריך להחליט בשבילכם מה אתם מכניסים לגוף? אתם צריכים. לא איזה תעשייה ענקית המחויבת למשקיעים שלה. אם אתם בוחרים לא לאכול חומרי הדברה מסרטנים עם סלט המלפפונים שלכם, תצטרכו לקחת צעד אל מחוץ למערכת המזון המיינסטרימיתולגדל בעצמכם כמה שיותר. ההידרופונוס יעזור לכם לקחת (לפחות חלק) מהשליטה על הדיאטה שלכם ושל המשפחה בחזרה. אתם הופכים להיות יצרנים, ולא רק צרכנים. אתם יודעים מה שתלתם ומה נתתם לצמחים לאורך כל הדרך. ההידרופונוס יעזור לכם לקחת צעד ענק לעבר אורח חיים בריא ומודע יותר.

''מפני שזה אפשרי וקל:

''יש לנו מלא שמש ולא מספיק אדמה: אתם לא זקוקים לחלקת אדמה פוריה ומדושנת כדי לגדל לכם תבלינים,ירקות ואף פירות. בעזרת ההידרופונוס אתם יכולים לעשות את זה בכל מקום,ולאורך כל השנה. בזכות המיקום הגיאוגרפי החמים שלנו, השמש זורחת רוב השנה, ללא תשלום. וההידרופונוס עוזר לנו לחסוך עד כ70% מצריכת המים המקובלת בחקלאות קונבנציונלית. בזכות שילוב שני המרכיבים האלה, וקצת אהבה,אתם יכול ליצור חיים ומזון בריא. ואתם יכולים להתחיל עכשיו.

''כי יש לנו גגות,מרפסות וחצרות: מי אמר שאוכל חייב לבוא ממשקי ענק? הוא לא. כמעט בכל בית בישראל יש מרפסת, או גג, או אולי חצר קטנה…אנחנו יכולים לעצב לכם ערכה שתתאים במיוחד לצרכים ולגדלים שלכם. מספר ערכות יכולות להיות מחוברות ביחד, אין גבול לדמיון.

'' וכי אנחנו חייבים:

''גידול מזון היא מיומנות הישרדותית: אנשים המצוידים בצורה הטובה ביותר לשינויים במזג אויר או למשבר הכלכלי – או כל משבר אחר – הם אלו עם מיומנויות בסיסיות בקיימות עצמית. ידע בגידול מזון הוא ללא ספק אחד מהצרכים הבסיסיים ביותר. לפחות כמו הפועל היוצא – בישולו של המזון. רק שחבל שהיינו צריכים מיתון עולמי כדי להביא כישורים אלה בחזרה לאופנה. בימינו בישראל, גידול ביתי של מזון הוא לא רק תחביב מעניין – זה כמעט ציווי כלכלי. וההידרופוס יעשה את המשימה קלה ומרתקת לביצוע.

''תפסיקו לאכול רעלים: החקלאות התעשייתית, כולל התעשייה האורגנית, משתמשת בדלקים מאובנים בכל שלב בתהליך הייצור.מן הדשן בקרקע,למשאית הקירור ועד לחבילות הפלסטיק בהם נעטפים המוצרים שלהם.כשאתם מגדלים בעצמכם, אתם יכול למחוק את הרעלים מן שרשרת המזון שלכם.

''לשתול קצת תקווה לעתיד: בעולם משתנה כמו שלנו, יכולת לגדל מזון, לחלוק וליהנות ממנו, הידע לחיות בעולם בריא, מלא בגנים יפים עשויה להיות המורשת הטובה ביותר שאנחנו יכולים להשאיר לילדינו ונכדינו.

כל היתרונות ב גידול ביתי הידרופוני/אירופוני אורגני | NATURE TECH


''
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Nature.Tech כשטבע פוגש טכנולוגיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nature.Tech

מאת: Nature.Techגינון03/10/121092 צפיות
זכינו לחיות בימים בהן אמיתות רבות יוצאות לאור לאחר שנים ארוכות שהוחזקנו בשבי השקר, הטבעונות היא אחת מהן. השקר הגדול הפריד אותנו מהטבע, שם אותנו כבעליו הבלעדיים, הוא התיר לנו לגדל חיות בסבל נורא.

מאת: Nature.Techבוטניקה03/10/128667 צפיות
במאמצינו להבין את הישראלי הממוצע, את זה שכן חולם שתהיה לו גינה פרטית ומניבה בבית, גילינו שפחד וספקות רבים שוכנים בו בנוגע להתקדמות לגידולים הידרופונים.

מאת: Nature.Techגינון03/10/121088 צפיות
במאמרנו נתייחס לשתילה בערכה הידרופונית / איירופונית , אך את ההתייחסות יש לבצע גם לפני שתילה באדמה. בבואכם לשתול את גינת חלומותיכם עליכם להתחשב במס' גורמים טרם השתילה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811147 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183828 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica