חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אולמות חתונה לעסקנים

מאת: משה יוריאתיקה07/10/20121395 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירועים ואתם.

בחיים ישנם ציוני דרך מרגשים, ובארצנו אנו נוטים לציין כל אירוע כזה במסיבת ענק. בין אם מדובר בנישואין, במסיבת חינה או במסיבת בר מצווה, כשאנו מוצאים אפשרות לחגוג ולשמוח - אנחנו נעשה זאת.

אירועים ושמחות הפכו לאחרונה להפקות של ממש. איש לא מסתפק היום בהזמנת כמה חברים לחצר בבית למסיבה קטנה. ההיפך הוא הנכון, עכשיו כולנו רוצים להרשים את המוזמנים שלנו באמצעות כל החידושים והאטרקציות שיש לתחום הארועים להציע. לדוגמה, אולם אירועים מדהים, אטרקציות ייחודיות מנות גורמה ועוד הפתעות ופינוקים שיותירו את האורחים המומים ונדהמים.

ארוע מתחיל עם בחירת אולם האירועים המושלם עבורכם!

ההחלטה הכי חשובה שתבצעו כשתארגנו ארוע חשוב, נוגעת למיקום בו תחגגו יחד עם האורחים. המתחם שלבסוף ייבחר חייב להיות בהתאם לכמה פרמטרים בסיסיים; סגנון האירוע, כמות האנשים, המיקום בארץ, איכות האוכל ורמת הסאונד במקום. מקום איכותי יכול לשדרג את החגיגה לחוויה בלתי נשכחת.

אחרי שאספתם פרטים טכניים על האירוע, אתם מוזמנים להתחיל לאתר את המקום שיתאים לכם. סננו לפי האזור ואחרי זה הגיעו לסיור מקדים והתרשמו מהמקום עצמו. הקדישו תשומת לב לרמת השירות של הצוות, לרמת האוכל המוגש, לגודל המקום, למצב התחזוקה שלו ולשירותים הנלווים שנכללים בהצעת המחיר.

אולמות חתונה

יש איזשהו מקום שהתאהבתם בו מהרגע הראשון? ע"מ לבדוק שזה המקום בשבילכם, רצוי להגיע במהלך ארוע כלשהו ולבדוק היטב איך הוא מתמודד עם העניינים. האם המוסיקה חזקה מדי? האם אנשי השירות עומדים בלחץ? האם האורחים שבעים ומרוצים? אם הארוע ההוא מתנהל חלק - אז יש על מה לחשוב.

גן ארועים או אולם ארועים?

עוד משהו שיש לבדוק הוא אם לבחור באולם מקורה או בגן פתוח. אם הינכם מתלבטים, אלה הם השיקולים שכדאי להתחשב בהם -

כמות האורחים - גנים מסוג זה מתאימים לרוב לאירועים בינוניים וגדולים יחסית. יש סיכוי שאם תרצו להזמין אורחים בודדים, תהיה תחושה שהגן שומם. לכן, גני אירועים פתוחים לרוב אינם כל-כך מתאימים לארועים קטנים. אך, אם הינכם שוקלים לערוך ארוע גדול, מומלץ לשקול לחגוג בגן ירוק ופתוח בו כל המוזמנים יוכלו לנוע חופשי.

קיץ \ חורף - מקום שאינו סגור תלוי באופן טבעי במזג האוויר השורר בחוץ. בעונת החורף הגשומה, עשויה להיות בעיה לערוך את האירוע תחת כיפת השמיים. לפיכך, חשוב לקחת בחשבון את מזג האוויר שצפוי להיות בתאריך האירוע לפני שאתם מחליטים סופית.

הפתרון הטוב ביותר הוא לחגוג במקום שיש בו גם גן ירוק ופתוח וגם אולם. מקום שמכיל את שני אלה יאפשר לכם לשמוח ולחגוג גם בחורף וגם בקיץ. מעבר לכך, ככה אפשר לחגוג באולם ובגן בו זמנית, כאשר בתוך האולם יתרכזו האנשים שיעדיפו לשתות ולאכול, ואילו מחוץ לאולם יבלו האנשים שדווקא רוצים לדבר.

אסור לשכוח שאחרי הכל שאירועים רבים אנו מציינים פעם בחיים. בדיוק בגלל זה צריך להשקיע בבחירת גן האירועים המושלם. לבירור פרטים על תכנון אירועים - קבלו פירוט נוסף כאן. למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137705 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127673 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127739 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155478 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142778 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128746 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128771 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128709 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica