חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו בעצם כסף אבוד ? למה הוא מוגדר כאבוד?

כסף אבוד הוא למעשה כסף אשר הופקד למטרת פנסיה - פרישה, באמצעות עובד או עובד ומעסיקו בכל מיני תכניות פנסיוניות (קופות גמל עצמאיות או שכירות, קרן פנסיה ותיקה או חדשה וביטוחי מנהלים שונים). מרוצת הזמן והשינויים אותם עבר חוסך זה במהלך השנים הביאו אותו למצב בו אינו זוכר כלל אודות ההפקדה או לחילופין אינו יודע לאן בדיוק הפקיד כסף זה. בנוסף, ישנם חוסכים אשר במהלך חייהם חסכו לפנסיה אך הלכו לעולמם לפני גיל הגמלאות, כלומר לא נהנו מכספי הפרישה, בשל כך בכל מקום מתוקן אמורים לקבל את ירושתם שאריהם החוקיים או המוטבים בצוואה. אולם אלו, כלל לא יודעים אודות קיומם של כספים אלו, כלומר לעולם גם לא ידרשו אותם.

במדינת ישראל, מנוהלים כספי הציבור בחברות פרטיות וציבוריות (לא ממשלתיות), מצב זה נוצר בעיקר בהמשך להמלצות ועדת בכר בשנת 2006 והסיבה לכך היא לעודד את שוק ההון הישראלי ויצירת תחרות אשר תטיב עם החוסך. המציאות "מעט" שונה, גופים אלו אשר מנהלים את כספינו – כספי הפנסיה, גובים דמי ניהול עבור עבודתם, למעשה הם הגורם העיקרי להימצאותם של כספים אבודים והם כלל אינם מעוניינים במציאת כספים אלו. הסיבה לכך היא למעשה נעוצה בעובדה שדמי הניהול בחשבונות האבודים והרדומים הנ"ל הם מקסימאליים והיקף הנכסים מוערך בכ-20 מיליארד ₪. המשך קיומם של הכספים הנ"ל הוא המשך גביית דמי ניהול מבלי פדיונם של הכספים.

איך נוצר מצב כזה בו קיימים כספים אבודים ?

1)      חוסך אשר החליף מקום עבודה במהלך חייו.

2)      חוסך אשר עבר ממקום מגורים אחד לשני ולא עידכן את החברה אשר מנהלת את כספי הפנסיה שלו.

3)      חוסך אשר מעסיקו במקום העבודה בחר להחליף סוכן ביטוח או חברת ביטוח מסיבה מסויימת.

4)      חוסך אשר מעסיקו החליט לשנות את תנאיו הסוציאליים - שינוי ההסדר הפנסיוני.

5)      חוסך אשר הפסיק להפקיד לתכנית בשל חוסר אטרקטיביות של מוצר פנסיוני – בעיקר עקב רגולציה.

6)      חוסך אשר הלך לעולמו ולא עדכן את מוטביו או יורשיו.

בוודאות גבוהה למדיי, קיומה של סיבה אחת מבין הנ"ל מאפיינת כל חוסך במדינת ישראל אשר עבר את גיל 21. כלומר, יתכן וכל חוסך מעל גיל 21 בישראל סביר שהימצאו כספים אבודים על שמו.

נוסף על האמור אם תבצעו השוואת מחירי ביטוח ושרותים פיננסים תוכלו למצוא מידע מקיף בנושא

איך אפשר למצוא כסף שהלך אבוד ?

ישנן שתי דרכים שבעזרתן תוכלו למצוא כספים אבודים, הדרך הראשונה היא להיעזר באיש מקצוע.  בשל המצב קמו במשק, מס' גופים אשר מאתרים כספים אבודים, גופים אלו פונים לחברות השונות – לגופים המוסדיים, מאתרים כספים אבודים והלקוח נדרש לשלם עבור השירות כפי  שמשלם לעו"ד/ רו"ח וכד'.

אלטרנטיבה ישראל איתור כספים אבודים מבית אלטים ביטוח ופיננסים, מציעה לכם את אותו השירות ונציין ונדגיש כי במחירים ההוגנים והאטרקטיביים הקיימים בשוק הנ"ל. אך נרצה להדגיש כי אנו מבקשים ממכם לנסות לאתר ראשית כל את כספים אבודים אלו באופן עצמאי. על דגלנו חרטנו את הרצון לסייע לפנסיונרים ולכן אנו מציעים לכלל הגולשים באתר אלטרנטיבה ישראל, להיעבר במדריך חיפוש עצמי לחסכונות אבודים, זוהי למעשה הדרך השניה בה תוכלו להיעזר לטובת חיפוש כספי פנסיה אבודים. במדריך תוכלו למצוא מגוון כלים וטיפים אשר אנו סבורים שיסייעו לכם ויקלו משמעותית על החיפוש. כל שנותר לנו לאחר זה בהצלחה !!!

אם בכל זאת תרצו נשמח להעמיד לרשותכם את המומחים באלטים ביטוח ופיננסים-  כספים אבודים אשר יאתרו את כספכם האבוד במהירות, ביעילות ובמקצועיות.

אפשרות נוספת היא בפניה לסוכן ביטוח, המלצתנו היא לפנות לסוכן הפועל באיזור מגוריכם, נסו לחפש בגוגל לדוגמה: סוכן ביטוח כפר סבא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטים ביטוח ופיננסים

072-2112225 / 054-4667772 /

אלטרנטיבה נוספת לכסף שלך...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלטים ביטוח ופיננסים

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161814 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161723 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151971 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142688 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני09/09/142554 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. ימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי23/08/142458 צפיות
כבר יותר מעשור, בכל הפסקת פרסומות בערוצים המסחריים חברות הביטוח הישירות "אוכלות לנו את הראש" וטוענות "למה לממן סוכן?" וכדאי לעשות ביטוח באופן ישיר ולחסוך בכסף.

מאמרים נוספים בנושא יעוץ פנסיוני

מאת: yoni romיעוץ פנסיוני25/06/182099 צפיות
מלגזה נחשבת לאחד מהכלים המשמעותיים ביותר איתה אנחנו יכולים לעבוד. זהו כלי רכב המהווה כלי עבודה חשוב ביותר.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172777 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: שלום כהןיעוץ פנסיוני22/11/161625 צפיות
הבחירה באם להיענות להצעת משרד האוצר לנתב חלק מהכנסתכם השנתית להשקעה בקופת גמל להשקעה תישען מן הסתם במידה רבה על רמת הכדאיות הכלכלית בצעד זה. באופן לא מפתיע אותה רמת כדאיות כלכלית מושפעת באופן ניכר מקיומן או אי קיומן...

מאת: אבי דוידייעוץ פנסיוני20/09/161676 צפיות
מתי כדאי לבצע איתור כספים על שמי ומהם אותם חשבונות אבודים.

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161785 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142838 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: ליאוריעוץ פנסיוני10/06/144643 צפיות
לקראת פרישה לפנסיה, יש לבדוק דברים שונים אשר קשורים ליכולת לשמור על רמת החיים הנוכחית, בתקופה שלאחר הפנסיה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica