חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להשיג יותר LIKE, SHARE,COMMENT לתוכן המופץ ב FACEBOOK ?

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות25/10/20121794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבוא

איך נרצה לעודד / לקבל משוב על תוכן בעל עניין וערך לקוראי הפוסטים שלנו בפייסבוק ?

מתי לגולשים יש את הזמן הפנוי להעמיק ולתת משוב ,להפיץ ולאהוד את המידע הרב הזורם בעמודי העסק ב Facebook?

כאשר יש משוב Like, תפוצה ויראלית Shareותגובות Comment,

אנו מרגישים שאכן אנו מספקים "את הסחורה"  וגורמים  לקהל הקוראים לרצות לקרוא עוד ,לשתף , לשאול ולהתעניין

לפתח יחסים וEngagement-  נאמנות הנוצרת בין כותב התוכן לבין הצרכנים המפיקים מידע וידע וצמאים לקרוא יותר ויותר .

החלטתי לתרגם נאמנה מאמר מרתק ומועיל (ראה קרדיט בסוף המאמר )  , הנכון ל אוקטובר 2012 ,

על מנת להציף מספר טיפים שיכולים לסייע לכותבים החדשים והקיימים ,הפעילים בערוץ ניו-מדיה המוביל כיום ברשת Facebook .

הממצאים מבוססים על מחקר של יותר מ 1.3 מליון פוסטים ,

שפורסמו  ב 10,000 דפי העסק האהודים ביותר ב Facebook.

בפוסטים האלה נמצא מתאם גבוה בביצועים (גבוהים או נמוכים ) של מספר פרמטרים מובילים שנבדקו עבור תגובות  מסוג   :

אוהב / לא אוהב ( like) .

הערות /תגובות  (comments ) .

שיתוף ( share) .

הפרמטרים המובילים שנבדקו לתגובות ( Like , comment, share )  הם :

סוג הפוסט

סוגי הפוסטים שנבדקו היו : תמונות , טקסט , וידאו , לינקים .

פוסט מסוג תמונה מביא הכי הרבה (באחוזים מצטברים ) : like , comments, share.

פוסט מסוג טקסט מביא הכי הרבה  הערות /תגובות  (comments ) .

פוסט מסוג לינק מביא הכי פחות (באחוזים מצטברים ) : like , comments, share.

אורך הפוסט

פוסטים קצרים מאוד או ארוכים מאוד אהודים בקרב הקוראים ומקבלים הרבה like.

פוסטים ארוכים מאוד  (בני 400-800 תווים) יהיו מועמדים טובים לשיתוף רב share.

התייחסות אישית

Facebook הוא כלי הניו-מדיה שבו הזוית האישית, שימוש (כמותי) במילים "אני ", "שלי " וכדומה יזכו את הכותב באהדהlike.

סגנון כתיבת הפוסט

סגנון כתיבה ניטראלי (לא חיובי ולא שלילי ) אהוד על קהל הקוראים ומביא הרבה like.

סגנון כתיבה שלילי מאוד עשוי להביא הרבה תגובות comments.

שעה ביום שבה מופץ הפוסט

פרסום פוסטים בשעות אחרה"צ ,הערב המוקדמות זוכים לתשומת לב הגולשים .

פוסטים המתפרסמים סביב השעה שמונה בערב יזכו את הכותבים בהרבה אהדה like.

פוסטים המתפרסמים סביב השעה שש בערב יזכו את הכותבים בתפוצה רחבה יותר share .

יום בשבוע שבו מופץ הפוסט

פרסום פוסטים בימי סוף שבועזוכים לתשומת לב והתייחסות הגולשים לעומת פרסום במהלך ימי העבודה הרגילים .

אם אתם רוצים לקבל אהדה like מקוראי התוכן שלכם , הפיצו את התוכן עם תום שבוע העבודה ,עת שכולנו מתפנים לקרוא

ולהגיב לתוכן איכותי ומעניין .

לסיכום

אם אתם רוצים לספק ערך תוכני , ולקבל תגובות  (like , comment , share) מקהל הגולשים /האוהדים המבקרים בעמוד העסקי מומלץ :

להציג פוסטים עם תמונה המלווה במלל איכותי וממוקד .

רוצים שהתוכן שלכם יופץ ויראלית – פוסטים ארוכים  " יעשו את העבודה"  ויבוצע עבורם שיתוף רחב share.

תוכן קצר ולעניין , או ארוך ואיכותי יזכה אתכם  בהרבה אוהדים like.

כתבו את הפוסטים בגוף ראשון ובסגנון ניטראלי , קהל הקוראים אוהב את זה ויחזיר לכם ב like ,כי אין כמו ניסיון אישי והדגשתו מספר פעמים לאורך הכתבה ..אבל שלא יהיה כבד מידי .

כתבתם פוסט מרתק ואיכותי ,מומלץ להפיץ אותו בסוף השבוע ובשעות הערב המוקדמות, כך תוכלו לספק ערך לגולשים ולקבל משוב אוהד like ותפוצה רחבה share.

קרדיטים ותודות :

1. מאמר שמקורו כאן (mashable.com)

2. קהילת עורכי התוכן בישראל

כתיבה נעימה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דליה בן-דוד |   http://www.bendavidalia.com/myservices | 052-3827225

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דליה בן-דוד

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310765 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: דליה בן-דודCRM31/01/131453 צפיות
החלטת שזה הזמן לרכוש וליישם מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק שלך , ראשית איחולי .צעד מבורך . כל אחד יכול להריץ שאילתא בגוגל ולקבל רשימת מערכות CRM חינם , ובשלב הבא להירשם לאינסוף אתרים עם הדגמות לחודש ולהתבשם בכיף . ולמי שיש הזמן והתקציב להתחיל לחקור במשך חודשים ארוכים מה מתאים ומה לא. ובמציאות ... זה לא גורף יש כאלה שמצליחים ,אבל רובם ... מזמינה אתכם לקרוא איזה סעיפים חשובים וקריטיים בבחירת מערכת מידע לניהול קשרי לקוחות ולהחליט לבד האם זה חינם או ש ...אולי שווה חשיבה נוספת .

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות04/12/121624 צפיות
כנס "לקוחות כמנוף שיווקי" הביא בשורה וחדשנות בתחום ניהול שיווק ושירות לקוחות ,בעידן הרשתות החברתיות . מאמצי השיווק המסורתיים שהתמקדו ברצון להבאת לקוחות חדשים על מנת להגדיל מעגל מכירות באמצעות : קמפיינים נוצצים , נדנוד מתמיד של טלמרקטינג , פרסומות יפות ומושקעות , עובד פחות .. שירות לקוחות ארכאי לא קשוב ללקוח הנותן מענה חלקי ולא אישי עובד פחות .. מאמר זה מציע המלצות ודוגמאות לרענון גישה עסקית לתפיסת עולם השיווק והשירות בעידן ההמלצות , השיתוף וחכמת ההמונים .

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות22/11/121841 צפיות
השימוש בכלי מדיה חברתית כאחד מערוצי ההפצה המרכזיים ,למטרת ניהול שירות הלקוחות בעסקים וארגונים , צובר תאוצה ומייצר ערך עסקי רב . במאמר יוצגו מספר תובנות העשויות לסייע לעסקים בדרכם למימוש יעיל ומניב של ניהול שירות לקוחות "דיגיטלי".

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות06/11/121462 צפיות
ניהול שירות לקוחות ממוקד ומנוטר היטב באמצעות Facebook עשוי לתת מענה מדויק וזמין, תוך אפשרות למנף קריאות שירות שטופלו כראוי - למכירות בפועל .

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות26/10/121871 צפיות
לסקרנים שבינינו שצריכים להבין איך הדברים עובדים מאחורי "הוילון" החלטתי קצת לחפור בפייסבוק, ולנסות להבין מה זה Facebook open graph

מאת: דליה בן-דודתנועת מבקרים26/10/128011 צפיות
פוסט המסביר מה זה RSS ואיך נשתמש ב Google reader כבסיס נתונים לכל עדכוני האתרים שאנחנו רוצים לקבל ביומיום .

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica