חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים - כל הסודות נחשפים (הנוכלויות הגדולות בשוק נחשפות)

לפני שניכנס לעומק העולם האזכר של קידום האתרים - אני אשמח להקדים ולומר כי המאמר הזה נכתב במטרה לאפשר לבעלי עסקים ואתרים, ללמוד מניסיוני את כל השטיקים, טריקים, נוכלויות ורמאויות שיש באינטרנט, לאחר ניסיון עם מאות לקוחות שעברו חברות קידום והגיעו לבסוף אלינו לטיפול ושיקום כוויות מדרגה גבוהה ביותר - האמת יוצאת לאור וחושפת את הלכלוך בתעשיית הקידום והפרסום בגוגל.

חשוב להדגיש כי מאמר זה אינו מתייחס לחברה מסויימת - אלא שופך אור על מגוון רחב של עסקאות שלעיתים עשויות להיות בעייתיות ועוזר להתגונן מפני נוכלויות בעולם קידום האתרים.

נורת אזהרה מספר 1 - קידום אתרים מבוסס תוצאות - זאת אומרת שתשלמו רק אחרי שתראו תוצאות בגוגל, ובכן מהן תוצאות? האם הבטיחו לכם את העמוד הראשון? השלישיה הראשונה או המיקום הראשון? בכל אחת מההבטחות הללו אין ביטחון ואמת - את האלגוריתם של גוגל אף מקדם אתרים לא מכיר ב - 100% מעבר לכך, ישנם פרמטרים שלא נמצאים בכלל בשליטה של מקדם האתרים ובניהם - התנהגות הגולש באתרכם, אחוז נטישה ועוד עשרות פרמטרים.
מה עושים כאשר ניגשים לעסקת קידום אתרים לפי תוצאות - תוכלו לקרוא כאן על קידום אתרים לפי תוצאות .

התרגיל בקידום אתרים לפי תוצאות:
1. הרבה פעמים משתמשים בשיטות קידום אתרים פסולות, בניהן קידום אתרים כובע שחור המתאפיין בהפצצת קישורים והפעלת כלים אוטומטים שמטרתם לרמות את מנועי החיפוש - העונש: זריקה מהאינדקס של גוגל הרחק לעמוד 30 או יותר (למקום שבו איש לא יראה אתכם).
2. קניית קישורים רבים מאתרים חזקים (לעיתים במדינות שונות בעולם) במטרה לחזק את האתר ולהראות לגוגל שהאתר חזק מאוד וממליצים עליו מכל העולם - התוצאה: זריקה מהאינדקס של גוגל לאחר שתקציב קניית הקישורים נגמר.

נורת אזהרה מספר 2 - מחיר קידום אתרים זול במיוחד \ חינם - מקדמים אתרים חדשים מוכנים לעבוד עבור מחיר מגוחך או זול במיוחד, מה שהם עוד לא יודעים בשלב זה בניסיונם בקידום אתרים מקצועי הוא שקידום אתרים חייב להעשות בצורה הבנויה מהרבה מאוד תוכן שכתוב בצורה מסויימת מאוד, העשרת האתר המקודם במדיה (וידאו \ תמונות) שכמובן כולן חייבות להיות מאושרות לשימוש על ידי היוצרים שלהם, אחרת ישנה אפשרות של הפרת זכויות יוצרים וחשופים בפני תביעת זכויות יוצרים של עד 100K ש"ח.
כל החומרים הדרושים לקידום אתרים שנעשה בצורה מקצועית עולים מאות ולעיתים אלפי שקלים בחודש למקדמים, לכן מקדם אתרים ששכרו הוא כמה מאות שקלים בודדים בחודש, לא יוכל לספק את העבודה הדרושה בשביל לקדם אתר בצורה יציבה לראש תוצאות החיפוש.

3. המיקום האמיתי שלכם בתוצאות החיפוש - חברות קידום אתרים לא דואגות לעדכן את הלקוחות שלה שיש דבר שנקרא "תוצאות חיפוש מותאמות אישית", למעשה מדובר בתוצאות שגוגל זיהה שאתם רוצים לראות ולרוב מדובר באתר שלכם. מה שאומר שכאשר תחפשו ביטוי שתואם לאתר שלכם, גוגל יתעדף את החיפוש ויציג את האתר שלכם כמה מקומות מעלה ממה שהוא ממוקם באמת (כמובן שרק אתם תיראו את הסדר של תוצאות החיפוש כך), בכדי לבדוק מיקום אמיתי של האתר שלכם בגוגל תוכלו לקרוא על בדיקת מיקום האתר בגוגל ולעקוב אחר ההוראות.

פרסום בגוגל ADWORDS

1. פרסום ללא הגבלת קליקים - הזהרו משיטה זו, יש לכם רק מה להפסיד, לכל מונח חיפוש יש כמות חיפושים ולכן גם כמות ההקלקות היא מוגבלת בחודש, לשם כך תוכלו לבדוק בכלי המפתח של גוגל כמה  חיפושים יש לכל ביטוי ולעשות זאת בעצמכם או באמצעות תשלום לחברת קידום אתרים שמתעסקת גם בפרסום בגוגל ADWORDS, בכל מקרה המנעו מתשלום עבור "הקלקות ללא הגבלה".

מפתיע לגלות אך רוב מקדמי האתרים בישראל אינם חושבים כלל על הגולשים באתר האינטרנט של הלקוח והם מפנים את רוב תשומת הלב שלהם לשיטות קידום שמנסות לרמות את גוגל. גוגל היא חברה עם תקציבים של מאות מיליוני דולרים שמושקעים רק בפיתוח תוכנות ואלגוריתמים לזיהוי מניפולציות של מקדמי אתרים. חשוב לשים לב שמקדם האתרים שלכם לא מתכוון לרמות את גוגל, אלא מתכוון להיטיב עם הגולשים ולהראות להם בדיוק את מה שהם מחפשים בצורה רחבה, מקיפה ומוצגת יפה לעין - ריציתם את הגולשים = גוגל ימקם אתכם גבוהה בתוצאות החיפוש, אמנם זה נשמע מאוד פשוט, עם זאת ישנה הרבה מאוד עבודה של ניסוי וטעייה במטרה להגיע לתוצאה הרצויה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult - קידום אתרים מקצועי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webresult - קידום אתרים

מאת: webresult - קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי01/01/131346 צפיות
אחד הרכיבים החשובים ביותר עבור כל רכב הנוסע כיום על כבישי הארץ הוא המצבר.

מאת: webresult - קידום אתריםביטוח - כללי01/01/13947 צפיות
בפרסומות רבות אנו שומעים את המידע על כך שסוכן ביטוח ועבודה מול סוכנות ביטוח זה נושא מאוד מיושן, בזבזני ועולה הרבה מאוד כסף לחינם.

מאת: webresult - קידום אתריםצימרים01/01/13947 צפיות
מה מייחד את הצימרים בצפון לזוגות צעירים? כל מה שחיפשת בצימרים לזוגות.

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121066 צפיות
אחד המוצרים המובילים בשוק האוטומטים הן המכונות האוטומטיות המאפשרות רכישה של סיגריות בצורה מהירה ופשוטה בכל שעה!

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121046 צפיות
המודרניזציה המובילה את תעשיית הפלסטיק אל המפעל וממנו אל הצרכנים, מידע מורחב בנושא מפעלי פלסטיק במאמר זה.

מאת: webresult - קידום אתריםרכב13/11/121333 צפיות
כיצד לבחור פירוקיה לקניית מראות לרכב, גם אם מדובר ברכבים ישנים וגם אם מדובר ברכבים חדשים, מומלץ ללמוד על קניית מראות בצורה נכונה.

מאת: webresult - קידום אתריםאופניים12/11/121530 צפיות
איך למצוא קופונים ודילים לקניית אופניים חשמליות כך שתוכלו לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר פשוט משתלם!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172520 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica