חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על ייעות שינה לפעוטות

מאת: emma lionהריון ולידה29/10/2012893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ההרהור שברגע אהפוך לאישה הרה הוא לכל הדעות מעורר בהלה, מרבית הנשים מתות מפחד מהיום המיוחד שמציאותן תשנה ותהפכונה לאמהות. תשומת הלב לתינוק המקסים, והתפיסה שמזמן הלידה ועד שיצמח וימלאו לו 18 הוא לבטח יהיה עימנו בכל עת, מסוגלת להפחיד כל אחת ואחד.

אולי יפתיע שאת רובן של האמהות לעתיד מעצבנות ומטרידות מחשבות אחרות, פחדים ממהלך הלידה, הזרקת האיפידורל, הפחד שיקרה משהו לתינוק ובנוסף גם, את כל המחשבות עלהליך התאוששות. כאישה שחוותה את תהליך מיוחד זה בשלוש לידות, ההארה הכי טובה שתקראו כאן היא רק לחשוב כיצד מצליחים לעבור כל בעיה, והרי השלב הראשון הינו מוכנותיכן ללידה.

עזרה בלידה

חווית הלידה היא כמובן נושא סובייקטיבי מאוד, יש נשים שעבורן הלידה עוברת ברוגע ובקלות, ולצערינו, קימות אלו שסובלות ממש מכאבים יום שלם, יש נשים שתגדנה 'שזה לא נורא'' ושזו ללא צל ספק מתנה, אבל ישנן אלו שהפלאשבקים עשויים לגרום להן בחילה ולחץ, אי לזאת הצעתי הכי משמעותית לאמהות לעתיד שיש היא להיעזר בבעלי מקצוע שיכולים ולהקל ונועדו לנשים לקראת לידה.

הכנה ללידה

ישנם המון טיפים לנותני שירות שמסוגלים לעזור מאוד. ישנם שיעורי הרגעות והכנה ללידה שאפשר לקחת ובנוסף ניתן לשכור תומכת לידה. תומכות לידה הן לדעתי האישית סמכות וגורם בעלי הנסיון שהמטרה שלהם היא לסייע להורים מראשית ההריון ויותר מכך, במהלך הלידה ואחריה.

הדולה עוזרת במספר דרכים מרכזיות: בעלת המקצוע נותנת תחושת בטחון, מקלה בהתמודדות עם כאבי התופת וחלקן בנוסף מדריכה בתהליך ההנקה כשמסתיימת הלידה.

אני ממליצה לזכור, שישנן תמוכת לידה שבנוסף הן מלוות הנקה, אולם לא תמיד. לכן כדאי כבר בהתחלה לחפש ולבחור במלווה ספציפית לכלל הצרכים האלו.

כמו שקראתם, גם שלב ההנקה בשביל חלק מהנשים לא עובר בקלות, הבייבי שלכם לא מוצץ, אין מספיק חלב וכמובן חשוב לזכור את כאב ההנקה. יועצת תסייע מאוד לאמא הצעירה בהדרכה כיצד להניק כבר בפעם הראשונה, ויותר מכך איך אמהות מניקות עם מינימום כאבים.

תהליך ההבראה היא לרוב לא דבר פשוט, בעיקר אם האמא הצעירה ילדה בהליך מסובך, באופן דומה לכל פרוצדורת החלמה שונה תנומה עמוקה היא העיקר. ללא ספק גם באספקט זה ישנה אפשרות לסייע לאם, בהיוועצות משותפת עם מלוות שינה. תסכימו איתי שמוסכם על כולנו שהבייבי הקטנטן ינוח שעות רבות כך גם האישה תיהנה מהאופציה לישון כהלכה, מה שיעודד את ההחלמה שלה.

בתחום השינה לא חסרות דרכים וטכניקות שאמהות יכולות לשקול לעומק, אבל בכל מצב כדאי לדעת שכמו בדברים נוספים גם נושא זה הוא כמובן לא משהו מוחלט, יש את אלו שטכניקה קונקרטית תאפשר להם לישון וכמובן יש פעוטות שלא, לכן כדאי לכולן לפנות אל אשת מקצוע שיודעת ואף מתמחה בשלוש דרכים במינימום.

לסיום אמנה את הנושאים הקריטיים שרצוי מאוד לשקול לעומק לפני הבחירה בנשות מקצוע:

אדיבות מקצועית - חשוב שתהיה הרגשה של קשר וחיבור ליועצת שתחליטו לשכור.

נושא הזמינות -מומלץ מאוד שתפגשו עםדולה / מלווה שינה שתהיה זמינה בשבילכן בכל יום ושעה.

מקצועיות - בכל מצב לא להאמין לדברים בע''פ, בלי להתבייש בקשו תעודות ההסמכה.

בנוסף, אם אתן תרות אחר מידע אחר בתחום אינפורמציה ב-http://www.dmclub.co.il/page.asp?id=-1185559599 ותהנו מלהיות הורים!
 



תגיות המאמר: הכנה ללידה, ייעוץ שינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבלוג של אמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת emma lion

מאת: emma lionטיולים בחו"ל25/11/12852 צפיות
תחילה, יש להבדיל בינות אשרת שהייה לויזת עבודה. אף אם וויזה למטיילים מאפשרת לשהות בחול, ישנו גבול ולא ניתן להישאר שם. הסוג הנוסף לעומת זאת, מתיר את זה. יש אנשים שבכלל לא נדרשים לזה כהלכה ומוצאים עיסוקים בחול ללא אשרה. עם זאת הדבר בעייתי: ראשית משלחי היד שתקבלו יהיו במקצועות לאו רציניים לדוגמא מנעולנות. בנוסף לכך אתם מסתכנים בהרחקה. זה שווה? אין מצב!

מאת: emma lionהורות18/11/12880 צפיות
דוגמא לא רעה הינה כאשר צרכנו בהתרגשות מכשיר שנאמרו עליו מלא חוות דעת טובות ממומחים שרכשו אותו. אך, בצער נראה שכמו לדוגמה שלא לכולם אותו הטעם בקשר לאוכל, ככה בודאות לא כל הפעוטות מפיקים אותה נוחות מהחפץ שהחמיאו לו באוזנינו. ובגלל זה אני מדגישה, אבות ואמהות, לבדוק לעומק לפני הרכישה.

מאת: emma lionטיולים בחו"ל13/11/12887 צפיות
גם אם שהאופנים להוצאת האישורים הוקשחו מאד לאחרונה, תודות להכנה כולם יכולים להגשים חלומות ולבקר בחו''ל. אע''פ כן, יש להקפיד על השלבים וזאת על מנת להרחיק מעצמנו תקלות כגון לדוג' חותמת שחורה. אני מקווה שהשכלתם מזה, עלו והצליחו.

מאת: emma lionצרכנות13/11/12886 צפיות
תרגום עתידני זה נהיה מבוקש בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תוצאה של הסתמכותינו והתבססות טכנולוגיות ברשת, ועקב כך 90% מאיתנו צורכים מידע מאתרים ברשת. מנהלי חברות מסוגים שונים, צריכים לשתף פעולה עם שווקים בנפאל ומדינות אחרות והם נאלצים להראות ולשתף באופן מקוון את כל הנעשה אצלם, אי לזאת ישנם משמעות וערך לתרגום מובן ומקצועי, גם בזמן שלנו.

מאת: emma lionאירועים וחתונות – כללי12/11/12805 צפיות
ארגון אירוע זה ענף השמור למקצוענים, היודעים כיצד להעניק ללקוחותיהם שירות מעולה. אכן, ניתן למצוא מלא מפיקים, אבל עדיין לא שוכרים מפיק חתונות עד שבודקים חוות דעת ובטרם בוחנים פורטפוליו המורכב ממגוון הפקות שונות. רק כך תצליחו לדעת שאכן מדובר במתכנן אירועים אמיתי שאכן ישווה ללקוחות שירות מושלם.

מאת: emma lionקניות 12/11/12848 צפיות
כמו מוצרים משונים נוספים, אוביקט שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן, על פי רוב עולה מלא. ע"כ חשוב לי להסביר לצרכנים ובפרט לצרכנים הכבדים, שלא חייבים להיות ''טחונים'' ע''מ לצרוך שעון של סאב, וחשוב מכך אין יותר צורך למשכן את הדירה בזמן שמתחשק לנו לקנות שעון חדיש.

מאת: emma lionתרגום משפטי08/11/12989 צפיות
אם לקחתם שירותי תרגום בשנים האחרונות, בלי ספק אתם מבינים שתרגום הינו אספקט מסובך. המומחיות החיונית בתחום היא ללא ספק לאו מובנת. התפקיד נחלק ל מספר היבטים מקצועיים:

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214408 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica