חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קקאו אז ושוקולד היום

מאת: עידן עסיסקפה11/11/20121160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא אוהב שוקולד? שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד עם פצפוצים. כידוע, כיום קיימות המון וריאציות לשוקולד, אך בעבר זה לא היה ככה. השוקולד עשוי מפולי קקאו, שטעמו מר. אנחנו נוהגים להוסיף לשוקולד סוכר כדי לעדן את טעמו. הראשונים שהשתמשו בפולי הקקאו היו בני שבט המאיה. הם היו מכינים משקה מר שהיה נחשב כתרופה למחלות שונות ולכאבי בטן, לעיתים בתוספת צ'ילי חריף. המשלוח הראשון של פולי הקקאו היה לאירופה והם אלה שהחליפו את הצ'ילי החריף בסוכר.
רבים וטובים עזרו בפיתוח השוקולד ובינים היה דניאל פטר אשר  שיווק את שוקולד החלב הראשון ב-1875. בישראל, בשנות ה-20 וה-30, פעלו שני מפעלים מרכזיים לייצור שוקולד.
1. ליבר.
2. עלית.
מידת הפופולאריות של השוקולד בתקופה זו ובתקופת מלחמת העולם השנייה לא הייתה גבוהה, והמחירים היו גבוהים. לאחר כשנתיים המחירים ירדו אבל הייצור המשיך לרדת.
ב-1965 כבר ייבאו לארץ שוקולד באופן חופשי והצריכה בקרב התושבים עלתה. לאחר 20 שנים נוסד מפעל נוסף- "ורד הגליל". ב-1996 החלה לפעול חברת "מקס ברנר" בעלת השוקולדים המשובחים וב-2001 נרכשה החברה ע"י "עלית" עקב הצלחתה המסחררת.

ישנם שלושה סוגי שוקולד עיקריים:

  1. שוקולד מריר - מכיל מוצקי קקאו (גבוה מ 35% - ובכך ככל שאחוז הקקאו עולה מעיד הדבר על טיב ואיכות טובה יותר), סוכר, לציטין ולעיתים ונילין אך אינו מכיל חלב. שוקולד מריר נמס בטמפרטורת הגוף בסביבות 37 מעלות.
  2. שוקולד חלב - מכיל מוצקי קקאו, סוכר, לציטין ולעיתים ונילין ובניגוד לשוקולד המריר מכיל רכיבי חלב ועל כן גם שמו. טעמו מתוק יותר והוא נמס בטמפרטורת 34 מעלות.
  3. שוקולד לבן - מכיל חמאת קקאו, סוכר, לציטין ולעיתים ונילין. אחוז חמאת הקקאו בו הוא פחות מ-30%. בשוקולד לבן אין עיסת קקאו (לכן צבעו אינו חום) ויש כאלה שטוענים שהוא לא נחשב לשוקולד.


בנוסף לצורות הקבועות הללו היום יש המון תוספות לשוקולד כמו: מנטה, תפוז, תות שדה או אגוזים, שקדים, צימוקים, קרמל.

מדוע אנשים אוהבים כל כך לצרוך שוקולד? ואיך זה שקשה להפסיק?

השוקולד מכיל חומר ממריץ הנקרא תאוברומין, אנאנדמיד שהוא מוליך עצבי, טריפטופן וכן קפאין המוכר לנו. השוקולד גורם לשחרור אנדורפינים במוח ולכן משרה תחושה טובה ולעיתים אף ממכר.ישנם מחקרים בהם נמצא כי צריכה קטנה של שוקולד בכל יום מפחיתה במידה רבה סיכונים ללקות בשבץ מוחי והתקף לב, ולעיתים אף להקל על שיעול! אז בוודאי הצצתם קצת באתר ושאלתם את עצמכם מהם הפרלינים המפורסמים. הפרלין בהגדרתו במקור הינו שקד במילוי קרמל אולם במרוצת הזמן קיבלה המילה משמעות נוספת כוללת וכיום היא מתארת שוקולדים ממולאים. כמובן שיש תוספות שונות כמו אגוזים, קרמל וכו'.הפרלינים שלנו הם תוצרת עבודת יד, כולם נעשו בקפידה עם חומרים האיכותיים ביותר שיש.כל זר מתוק נעשה באהבה, והושקעה בו חשיבה רבה. כפי שניתן לראות העיצובים שלנו יחודיים ככה שלא רק הפה טועם אלא גם העיניים. זרים מתוקים ניתן להביא לכל אירוע ובכל מצב: ימי הולדת, לידות, חגים, לאחל החלמה מהירה, יום האהבה או סתם כדי לרגש אדם אהוב ויקר.אנחנו מזמינים אתכם לגלוש באתר ולראות איך שוקולד אחד קטן הופך לזר יפייפה וענק!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142848 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142829 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141062 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141389 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141160 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141250 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141145 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146291 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147327 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148330 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138310 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131808 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica