חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מתנות לגבר?

מאת: עידן עסיסקניות 11/11/2012950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשים נאלצות לשבור את הראש איזו מתנה לקנות לגבר, יש נשים שהן יצירתיות ומתחילות לעבוד כשבועיים לפני בכל מיני דברים יצירתיים ועבודות אומנות כאלו ואחרות שהגבר לאו דווקא מעוניין בהם, סה"כ גבר מחפש מתנה שהוא לא יצטרך לשמור עליה ולהיות מחסן וביום מן הימים לשלוף אותו מהכובע ולהגיד "הנה, שמרתי את זה עד היום!" כי האישה שלו עושה לו מבחני פתע כדי לבדוק עד כמה באמת הוא שומר על הדברים שהיא הביאה לו.

מתנות לגבר אהוב

אלו המתנות שהכי קל לבחור ולקנות, הרי כל מה שנביא תמיד יתקבל בברכה ובהערכה רבה. אם הגבר שלך מעשן, אז פאקט סיגריות או מעפרה מעוצבת תספיק ואם הוא אוהב לשתות אז איזה בקבוק וויסקי משובח ואיזה כמה כוסות שוטים מעוצבים ויפים יעשו את העבודה ואם הוא אוהב מותגים אז כמה חולצות מותגים או איזה מעיל יפה והוא יהיה מאושר עד הגג אבל זה לא אומר שבאמת יש חשיבות או ערך למתנה הרי בסה"כ, גבר רוצה כמה שפחות אחריות על הכתפיים שלו וכל יום הולדת הוא כוסס ציפורניים ומקווה שלא יביאו לו מתנות שהוא יצטרך להרים מדף אצלו בחדר ומוזיאון לשמירה על החפצים שקיבל.

 

מתנה לגבר פרקטי עם טעם מתוק בפה

ויש את הגברים שמעדיפים שהאישה תוריד כמה שיותר מהתקציב החודשי עבור המותרות, הרי אם לא נביא מתנה לגבר שלנו אז סביר להניח שהוא ירים גבה ויחשוב ששכחת אבל ברוב המיקרים לא ידבר על זה כל עוד תהי איתו ביום המיוחד ותלכו להשתכר באיזה בר אירי טוב. אבל אם בכל זאת בחרת לשלוח מתנה מתוקה עם כמה שפחות אחריות על הכתפיים של הגבר שבבו היום יצטרך לשלוף את המתנה שלך מהכובע באיכות גבוהה, זר מתוק המתנה המושלמת לגבר, גם יקבל את הרושם שלא שכחת, גם ישאיר לו טעם של עוד ומה הכי מושלם מלשלוח זר שוקולד טעים למקום עבודתו ולפנק אותו ואת חבריו לעבודה בפרלינים משובחים ומתוקים? כל גבר רוצה לקבל מהאישה שלו משהו טעים למקום עבודתו להשתחצן קצת ולהשאיר טעם מתוק בפה. הרי בסה"כ כולנו מחפשים תשומת לב אבל גבר זה לא אישה ורוב הגברים יעדיפו משהו שנגמר ומשאיר טעם טוב בפה על פני משהו עם אחריות.

 

זר מתוק יעשה את העבודה?

ובכן כן, תחשבי על סיטואציה בו את במקום עבודתך ושליח נכנס עם זר מתוק ענק מכיל פרלינים משובחים וטעימים עם כרטיס ברכה להבעת חיבה, אהבה והערכה, איך חברות לעבודה שלך יגיבו? בדיוק, "ואווו!!!", זו המילה המתאימה ואפילו "איזה גבר יש לך!", עכשיו תתארי את הסיטואציה הפוך, יש גבר שלא אוהב שוקולד? לפחות מהכמות הזמנות שמתבצעות אצלנו באתר מדי יום, אנחנו שמחים לומר שאין גבר שלא אוהב שוקולד! זר שוקולד פשוט עושה את העבודה.

טוב, אבל מה עם מתנה לאישה? על זה נדבר במאמר הבא...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142848 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142829 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141062 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141389 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141160 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141250 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141145 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213731 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205186 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186795 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica