חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משמעות של קידום אתר לעורכי דין

מאת: דניאל seoחוק ומשפט - כללי25/11/2012884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם חשבתם שעורכי דין נחים על זרי הדפנה ונהנים ממקצוע יוקרתי, שכר נאה ועבודה מעניינת, כנראה שראיתם יותר מידי סדרות אמריקאיות. בשנים האחרונות סובל מקצוע עריכת הדין מירידה משמעותית ביוקרתו, בין היתר משום שכמות עורכי הדין בישראל היא מהגבוהות בעולם.

בכל שנה עולה בהתמדה מספר מסיימי הפקולטה למשפטים במכללות ובאוניברסיטאות ואלפי עורכי דין צעירים וחדורי מוטיבציה להגשים את החלום של אימם הפולניה צובאים על התחום ומנסים להשתלב בו.

מה משמעות המספר?

מעבר לירידה ביוקרת המקצוע, המשמעות היא שכל משרדי עורכי הדין, בין אם קטנים ובין אם גדולים בכל בתחומים נלחמים על כל לקוח הצורך לפרסם ולהשיג לקוחות מסובך במיוחד במקרה של עריכת דין משום שכאן נכנסות לתמונה מגבלות שחלות על עורכי הדין באשר לפרסום. לא כל דבר מותר לפרסם ויש הגבלות ברורות של לשכת עורכי הדין לגבי פרסום בכלל ופרסום באינטרנט בפרט.

הפרסום ברשת

משום שהאינטרנט הפך שחקן מרכזי בענף הפרסום, כל עורך דין וכל משרד רוצים להקים אתר אינטרנט ולשם כך עליהם לפנות לחברה שמכירה לא רק את עולם השיווק האינטרנטי אלא גם את המגבלות של הפרסום בתחום עריכת הדין. משום כך יש לנות לברה מקצועת שבונה אתרי אינטרנט וכאן המקום להסביר על קידום אתרים. קידום אתרים הוא החמצן שזורם באתר של כל בעל אתר אינטרנט. אין משמעות לקיום אתר אם אין מי שרואה אותו ונחשף אליו. משום כך קידום אתרים הוא חשוב כל כך.

איך עובד מנוע חיפוש?

כדי להבין זאת נרחיב מעט על נושא החיפוש ברשת. אדם שעבר עבירה של נהיגה בשכרות וזקוק לייעוץ משפטי בתחום זה יחפש במנוע החיפוש גוגל למשל "עורך דין פלילי" או "עורך דין נהיגה בשכרות". התוצאות שהוא יקבל יתפרשו על פני עשרות עמודים והגולש יבחר לאילו אתרים להיכנס. חשוב להבין כי רוב הגולשים מסתפקים בתוצאות הראשונות בעמוד הראשון ולכן האתרים הראשונים בכל תוצאת חיפוש הם אלה שזוכים לחשיפה הגבוהה ביותר.

קידום האתר= הגדלת מספר הלקוחות

אתר שנחשפים אליו הרבה גולשים מקבל פניות רבות ובוודאי מגדיל את מערך הלקוחות של אותו העסק. משום כך קידום אתרים הוא כה חשוב בייחוד בענף התחרותי של עריכת דין.

 



תגיות המאמר: עורכי דין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196097 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231601 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211575 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211252 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201801 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201532 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica