חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שוק ההון- הכסף לא גדל על העצים הוא צומח בשווקים

מאת: simply smartשוק ההון26/11/2012778 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שלא לומדים בקורסים בתחום לימודי שוק ההון עלולים להיכוות גם בצוננין אם ייכנסו אל השוק ללא ידע וכלים מספיקים להתמצא בו ולהפיק ממנו רווח ותועלת. ניתן לקבוע, כי הלימודים מהווים תנאי הכרחי - אף שלא בהכרח גם תנאי מספיק – להשתלבות בשוק ההון.


לימודי שוק ההון במכללה, מאפשר לכם לרכוש בסיס ידע רחב ועמוק בתחומים שונים בשוק, תוך התנסות מעשית במסחר בחדר עסקאות הפועל און ליין במקום. במסגרת הלימודים ניתנת אפשרות לקבלת אימון עסקי אישי, להתנסות בניתוח מניות ובמסחר בהן.

הלימודים מוצעים במכללה עם אוריינטציה יישומית. הלימודים מלווים בהתנסות מעשית במסחר בפיקוחם ובהשגחתם הצמודה של המרצים המשלבים ידע תיאורטי מעמיק וניסיון במסחר בשוק ההון. העדר זיקה ומחויבות כלפי גורם מוסדי כל שהוא הופך את המכללה למרכז הכשרה מקצועי טהור, בלתי תלוי, בלתי מוטה וכזה שאינו משרת אינטרס של כל גוף שהוא. העצמאות המוחלטת מאפשרת לימוד ענייני ונקי מפניות.


לימודי שוק ההון - קורסי יסוד וקורסים מתקדמים


הלימודים מגוונים ובמסגרתם ניתן להתמחות בתחום המועדף והקרוב ללבכם. ניתן לקבוע כי הקורס החשוב והמשמעותי, מבלי לגרוע, חלילה, בחשיבותם ובחיוניותם של קורסים אחרים, הינו קורס לניהול השקעות עצמאי. קורס זה מכשיר אתכם באופן יסודי, הדרגתי, להיות משקיעים מקצועיים במגוון השווקים בפיננסיים לאחר היכרות מעמיקה עם מנגנוניה השונים של הבורסה, לימוד הגורמים המשפיעים עליה ועוד.


לימודי שוק ההון פותחים בפניכם מניפת נושאים רחבה ומגוונת ובהם: מסחר תוך יומי (סקאלפינג), ניתוח טכני, אג"ח (להשקעות סולידיות הנושאות תשואה לטווח ארוך) הכרת מודלים מתקדמים למסחר בשוק מט"ח, אופציות מעוף מתקדם, קורס קואצ'ינג המיועד לסוחרים מתקדמים ובו לומדים את המרכיבים הפסיכולוגיים של המסחר, קורס תעודות סל ועוד.


לימודי שוק ההון עשויים להועיל גם למי שאינם מתכוונים להיכנס כסוחרים לשוק ההון אלא לשמש כיועצים. הקורס עשוי לסייע למי שילמד בו לא לשם עיסוק מקצועי באחד מענפיו כעבודה וכפרנסה אלא בכדי להבין טוב יותר את הנושא ולכלכל, הודות לידע זה, את צעדיו הכספיים בתבונה ותוך יכולת לאמוד ולחזות את התנהגות השווקים הפיננסיים והאופן שבו הם עשויים להשפיע על הכסף שברשותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216135 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212854 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215214 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131200 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131606 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131098 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131121 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214025 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193454 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193240 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910488 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192997 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181750 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica