חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי פרסום למיתוג עסקים

מאת: אסי כהןמיתוג12/12/20121009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוצרי פרסום למיתוג עסקים

פרסום הוא גורם משמעותי מאוד כשמדובר בהצלחת העסק שלך. לא משנה כמה המוצר שלך איכותי ויכול לעזור לאנשים רבים במהלך היום יום שלהם – אם הם לא ידעו על המוצר שלך ויבינו כמה הוא חשוב להם, הם כנראה לא יקנו אותו ואתה לא תרוויח מזה כמו שרצית בסוף היום. הוספת מוצרי פרסום ממותגים יכולים לעזור רבות לפרסום העסק שלך.

פרסומת שנשארת

פרסומות טלוויזיה או פרסומות באמצעות מודעות גדולות בשלטי חוצות או עיתונים הן משהו מרשים תמיד, אבל ניתן להגיד שהן פעמים רבות גם מפריעות לעין או מעצבנות אותנו במהלך צפייה בתכנית שאנחנו אוהבים. אמנם יש להן את היתרונות האיכותיים והגדולים שלהן, אבל הן גם יקרות ופעמים רבות לא רלוונטיות לקהל היעד שלנו.

אנחנו רוצים לפרסם את חנות האופנה הקטנה שפתחנו בטבריה, האם פרסומת בטלוויזיה רלוונטית? כמה היא תעלה וכמה לקוחות היא כבר תביא? ומי יכול להבטיח לי שאף אחד לא יפסח ובאמת יבחין ויתרשם מאותה מודעה שהטמענו בעיתון?

מוצרי פרסום ומתנות נכנסים בדיוק כאן, בשלב שבו הפרסום צריך להיות רלוונטי לאובייקט אותו מפרסמים. בהתאם לזה אופן הפרסום בו נבחר צריך גם לתת את האפקט הכי טוב שניתן להוציא מהמוצרים השונים אותם אנחנו נותנים בעסק שלנו.

מי לא אוהב לקבל מתנות?

שאלה כזאת אמנם יכולה להישמע ילדותית, אבל היא נוגעת בבסיס העניין שלנו כבני אדם. אנחנו משקיעים כל חיינו בעבודה קשה מבוקר ועד ערב בכדי לרכוש עוד אביזר קטן שיעשה אותם מעניינים או קלים יותר, ואותו דבר גם כלפי הילדים שלנו.

מוצרי קידום מכירות, שנקראים בקיצור גם מוצרי קד"מ, הם מוצרים שמצד אחד מהווים מתנה לכל דבר ובנוסף לזה גם תורמים משמעותית לפרסום העסק שלכם, בין אם בצורה סמויה או בצורה גלויה לגמרי.

התאמה של מוצרי פרסום לא צריכה להיות דווקא לסוג המוצר שהעסק שלך מייצר, אלא לפעמים דווקא לסוג האירוע או קהל היעד. כך למשל, מספרה או חנות שעונים יכולות לחלק כובעים באמצע יום חם ולקבל את אותו אפקט, כאשר הלקוחות הפוטנציאליים לוקחים איתם את המתנה והופכים להיות מפרסמים בעצמם, בכל מקום אליו הם מגיעים עם הכובע.

קידום מכירות בעזרת מוצרי פרסום

מעבר לאותן מתנות שהן יותר רלוונטיות ליום ספציפי, ניתן גם לחלק מוצרי קד"מ שקשורים לעסק כדוגמיות קטנות וכדומה. ניתן לראות דוגמאות חיות לכך באופן קבוע בסופרים השונים, כאשר חברות שונות מוציאות מוצרי מזון חדשים ומחלקות דוגמיות לטעימה בחינם.

הבחירה להשתמש באותם מוצרי פרסום שיתרמו רבות לפרסום העסק שלכם, תלויה בכם ויכולה להתבצע גם על ידי התייעצות עם משרדי פרסום, שיכולים לעזור בבחירת מוצר רלוונטי לאירוע מסוים או לסוג המוצר שאתם מוכרים.

מעבר לכל זה, ישנם עוד מוצרי פרסום ייעודיים לקידום מכירות שעושים את עבודתם נאמנה כבר שנים רבות. ניתן למצוא אביזרים כמו יומנים או לוחות שנה שבהם תמונות של מוצרים של העסק בצירוף הלוגו, כתובת העסק והשירותים אותם הוא נותן, וכדומה.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131278 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131513 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131213 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131071 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131437 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131470 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162011 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica