חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר אינטרנט - מדוע בעצם ?

מאת: Nirit Shalomאחסון אתרים01/11/2009994 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים – למה, בעצם?

מי צריך בניית אתרים?
האינטרנט הוא כיום כלי הכרחי למגוון רחב ביותר של צרכים ופעולות, ביניהן קידום מכירות, ביצוע עסקאות מכירה, הפצת מידע ורעיונות, תקשורת אישית ומקצועית ועוד. לכן, בניית אתרים משרתת מגוון רחב ביותר של גורמים, וביניהם עסקים קטנים וגדולים, מוסדות ללא כוונת רווח, מוסדות ממשלתיים, בתי ספר ואוניברסיטאות, עיתונים וערוצי טלוויזיה, אומנים, קבוצות ושחקני ספורט ועוד. בנוסף, ישנם כמובן אתרים רבים שמספקים שירותים שהם באופיים "אינטרנטיים" – קהילות מקוונות (כמו פייסבוק), בלוגים, דואר אלקטרוני, פורטלי חדשות ומידע בתחומים שונים וכולי. במילים אחרות – כל עסק או מוסד, וגם אנשים פרטיים רבים, צריכים בניית אתר אינטרנט משלהם.

בניית אתרים וחשיפה לקהל
היתרון הגדול של בניית אתר אינטרנט הוא כמובן החשיפה האדירה שהוא יכול להעניק לכל אדם ועסק. החשיפה הזו גם זולה הרבה יותר מחשיפה באמצעים מסורתיים יותר, כמו פרסומות בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות. עם זאת, ברור שעל מנת להשיג חשיפה אפקטיבית, בניית אתר אינטרנט צריכה להתחשב בגורמים רבים, כמו עיצוב האתר, שיווקו, קידומו במנועי חיפוש, כתיבת התוכן ועוד. בנוסף, החשיפה גם תלויה בשימוש שהאתר עושה בקישורים – אל אתר האינטרנט, אל הניוזלטר וכן הלאה. יתרון נוסף של בניית אתרים, מעבר לחשיפה האדירה, אשר בא לידי ביטוי בעיקר באתרי אינטרנט דינאמיים, הוא שניתן לעדכן אותם כל הזמן, להוסיף ולשנות תכנים. אין צורך לשלם סכום נוסף עבור העדכון או לעצב מחדש את האתר. שינוי והוספת תכנים מגבירים מאד את החשיפה לקהל הגולשים, ומושכים אותם לחזור שוב ושוב אל האתר.

בניית אתרים ורווחים כספיים 
אתרי אינטרנט יכולים להרוויח כסף במספר דרכים. דרך מרכזית אחת היא קניית שטחי פרסום באתר על ידי גורמים חיצוניים, למשל באמצעות באנרים. דרך חשובה נוספת היא פשוט לגבות כסף תמורת השימוש באתר. גביית כסף נפוצה במיוחד באתרים המכילים מידע ייחודי ומעניין בעזרת מערכת ניהול תוכן. בנוסף, אם האתר מייצג עסק שמוכר מוצרים, ניתן למכור את המוצרים גם און-ליין, דרך האתר. האתר יכול גם לשמש מתווך, ולמכור מוצרים של עסקים שונים תוך גביית עמלה מסוימת על כל מכירה, ואז הוא ייקרא "חנות וירטואלית".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112743 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101241 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101528 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101450 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101695 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152546 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica