חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך משמרים לקוחות

מאת: דורון עמיתשימור לקוחות05/01/20135432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתן שירות לקוחות!

ואוו, כמה שזה לוקה בחסר אצלנו!

בכול השכבות בעסקים גדולים, בעסקים קטנים, ומה שכן משתפר, והרבה, זה השירות שנותנת הממשלה לאזרח. לא. אני לא מדבר על הביטוח הלאומי, גם שם השירות ברמה, רק שהשרות  מסתיר את ההתעללות באזרח.

כמה שלא נלמד על שירות ונסביר כי למעלה מ-70% מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, או לקוחות "מפה לאוזן" זה לא יעזור וזה לא יועיל "רמת השירות בישראל היא מתחת לכול בקורת" אז נכון שהקלטות נעימות מנעימות את זמננו בהמתנה לנציג שירות בחברות קטנות ובינוניות, ונכון שקריינים מוכרים מקריאים לנו את המגילות של המספרים שעלינו ללחוץ על מנת שסוף כול סוף נגיע אל הכתובת המיועדת. אבל בסופו של עניין אנו מגיעים אל מוקד השירות המאויש, ומתייאשים מרמת השירות או המענה.

כ יועץ עסקי זה נכון שנותני השירות כמו בחברות הסלולר או בחברות הכבלים או בחברות הגדולות "שיש להם תחרות עוקבת" כבר מורגלים ללקוחות שאומרים "אנו נעבור לחברה אחרת" והם ממש לא מתייחסים לזה ברצינות. (רק שתרצה להתנתק אולי מישהי מאיזה מחלקה אי שם במבוך מוקד השירות תנסה לברר למה אנו עוזבים) אבל בסופו של דבר אנו עוזבים.

כ-יועץ עסקי אני נוטה לחשוב שבחברות האלה כבר הבינו שאין 100% שביעות רצון מהחברה שלהם וגם למתחרה אין 100% שביעות רצון מלקוחותיו והאיזון ניקר באלה שעוזבים ואלה שנקלטים ולכן זה לא כול כך משפיע עליהם או על נציגי השירות שלהם, שמעניקים את השירות הקלוקל ללקוח.

אנחנו רוצים להיות כמו האמריקאים וכאדם שנתן ייעוץ אסטרטגי למגוון רב של חברות גם בארצות הברית צר לי שאני צריך להכריז שיש לנו עוד הרבה מה ללמוד.

השבוע התקשרתי דרך מנוע החיפוש של גוגל לספקים בתחום מוצר שהייתי זקוק לו באופן מסחרי,  פניתי לראשון שהופיע בתוצאות האורגניות וכאשר ענה לי מישהו מהצד השני והתחלתי להציג את בקשתי ענה זה בחופזה "אנו עסוקים בישיבת צוות תתקשר אחר כך" ברור שלא התקשרתי, או שהתקשרתי אל אחת מחברות הכבלים בעניין תקלה שנמשכה מספר ימים והודעתי כי, זהו, אני מתכוון לעזוב את חברתם ענה לי הנציג "לא נורא אני אדאג שתוך שלוש שעות תתקשר מנהלת" אליכם היא התקשרה? גם אלי לא.

קלות הדעת הזאת שבישראל מאבדים לקוחות היא ממש בלתי נסבלת, אנו מדינה קטנה, עם ריבוי עסקים, תחרות בלתי מתפשרת, ועסקים מרשים לעצמם להתנהג כך בשירות הלקוחות. תבואו ותאמרו כי בוודאי הבעלים לא יודעים כי זו רמת השירות או כך עונים אנשי השירות. ואני אומר לכם שמנכ"ל שלא יושב או מאזין לנותני השירות שלו פעם ב? מבחינתי הוא מנכ"ל גרוע.

חברות משקיעות הון עתק בפרסום, קחו את חברות הסלולר, חברות הכבלים, מיליונים של שקלים מושקעים בפרסום במדיה. ומענה אחד לא נכון של אנשי השירות מוריד את כול ההשקעה לטמיון.

זה הוא אחד מתפקידו של מקצוען הנותן ייעוץ עסקי בעסק. תפקיד אשר מכניס כסף ומונע בריחה של כסף לעסקים באשר הם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141464 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141171 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143306 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141128 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141151 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141062 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141171 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231592 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21871 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201181 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20928 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191437 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191642 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica