חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כאשר האמת איננה גלויה לפניך עליך לשכור חוקר פרטי

מאת: רונן חזיחקירות06/01/2013949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר האמת איננה גלויה לפניך עליך לשכור חוקר פרטי

לשלוט מרחוק על מידע חשוב

יש מצבים בחיים בהם חייבים לשלוט במידע ובמתרחש במקום בלי להיות נוכחים בו. החוק בישראל מחשיב כערך את צנעת הפרט ולכן רק מי שמוגדר חוקר פרטי יכול לעסוק בפעולות הנראות כבילוש וריגול . לא כל מי שראה סרטי בילוש ויש לו ציוד אכן מוכשר לכך, אלא מי שיש לו תעודה כחוק. על סמך המידע שמציג חוקר פרטי לפני בית המשפט ניתן להניע תהליכים לטובתך כגון גירושים על סמך בגידה ועוד.

לאמת את החשש ולהתמודד עם התוצאות

גם כאשר עולה חשש לבגידה או מעילה בין אם במערכת זוגית ובין אם ביחסי עובד מעביד לא תמיד הלקוח מסוגל להכיל את התוצאות והמשמעות של החקירה. לכן חוקר פרטי צריך יכולות בין אישיות והבנה מעבר לשורות, מלבד יכולות חקירה טובות. כאשר חקירה מסתיימת והגיע מועד הפירעון, על החוקר להציג את התוצאות באנושיות ומקצועיות כאחד ולבצע חקירת בגידה רצינית. תכונה זו תוכל למצוא על סמך הרגשה אישית כיוון שהיא אינה עומדת למבחן בעת הענקת רישיון של חוקר פרטי.

אילו תחומים נקשרים באחריותו של חוקר פרטי

אמנם בגידה בזוגיות היא בין החקירות הפופולריות אבל ישנן גם חקירות בתחומים שונים. לפעמים עבור זיהוי אמינות של גוף אתו תיכנס למערכת עסקית, עבור עדויות אופי של אדם או גוף ציבורי. כאמור חקירות אלו יכולות להטות את הכף בדיון משפטי. בעוד שהקלטה עצמאית אסורה על פי חוק, והצד המוקלט חייב להיות מיודע בהקלטה, ולכן בהקלטה פיראטית בית המשפט איננו מתייחס לראיות, בהקלטה וממצאים של חוקר פרטי הראיות אמינות ויש להם מקום מכובד. כאשר חוקר פרטי מסריט או מקליט הוא לא חייב ליידע את הצד השני על פעולה זו, ועדיין ניתן להתבסס על כך במשפט. לכן אם אתם מעוניינים בעדות מוקלטת או מצולמת אל תנסו לעשות זאת לבד. במקום להיות לצדכם בית המשפט ישפוט אתכם. חוקר פרטי אשר מגיע מטעמו של משרד חקירות אחראי יעשה את העבודה ביעילות , בזריזות ובלי שהצד השני יוכל להרגיש במעקב, בפרט כאשר המעקב הוא אנושי ובולט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141229 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141328 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141256 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171778 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152856 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152177 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143233 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica