חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע שימושי על תביעות משרד הביטחון

כל חייל או חיילת אשר נפגעו במהלך שירותם הסדיר, בשרות קבע, או לחלופין אזרח אשר נפגע במהלך שירות מילואים, זכאים על פי חוק לפיצוי הולם. איך מתבצע הליך תביעת וקבלת הפיצוי? במאמר זה תוכלו למצוא סיכום מועיל של הליכי הגשת הבקשה להכרה בזכות לפיצויים. כמו כן, מאמר זה יפנה אתכם, במידת הצורך, לגורמים המוסמכים אשר יוכלו לסייע לכם מבחינה משפטית. על מנת לטפל בנושא כראוי אתם נדרשים קודם כל לשמור ולתעד כל מסמך, תעודה, צילום, או ראייה, הרלוונטיים למקרה. אלה יועילו לכם מאוחר יותר בזמן הגשת הבקשה, או בזמן התייעצות עם עורך דין מוסמך.

הליך קבלת פיצויים

לפני הכל רק נסכם בקצרה את הנסיבות שבגינן מוגשות בדרך כלל תביעות משרד הביטחון: פגיעה במהלך וכתוצאה משירות צבאי, בתאונת דרכים אשר התרחשה בנסיעה הקשורה לפעילות צבאית, נזק מצטבר או החמרה במצב קיים מפאת ובמהלך השירות הצבאי. עוד נוסיף ונזכיר כי על הבקשה להיות מוגשת עד שלוש שנים מעת השחרור, שכן חל עליה חוק ההתיישנות, והיא אינה תקפה עוד. במידה וכל התנאים תקפים מגיש הנפגע את בקשתו לקצין התגמולים של משרד הביטחון באמצעות מילוי הטופס המתאים. במידה והבקשה התקבלה והוכרה מתכנסת וועדה רפואית אשר קובעת מה הוא גובה הנכות. נכות שבין עשרה לתשעה עשר אחוזים תפוצה באמצעות תשלום חד פעמי, בעוד שנכות שמעל עשרים אחוזים תזכה לקצבת נכות חודשית התלויה בחומרת הנכות.

סיוע משפטי

על מנת להבטיח את קבלת הפיצויים, או להשיג פיצויים בגובה מסוים, קיימת האפשרות להיעזר בגורם מוסמך ובעל ניסיון. משרדי עורכי דין רבים עוסקים בתחום תביעות נזקין, ותביעות משרד הביטחון. לעורכי הדין הוותיקים העוסקים בתחום זה זמן רב יש ידע וניסיון ענפים באשר להשגת פיצויים הולמים. לדוגמא, עורך דין רשלנות רפואית- ברג רובין, הוא בין המובילים בייצוג נפגעי הגוף בין אם מדובר ברשלנות רפואית, בתביעת פוליסת ביטוח, תאונות דרכים, או תביעת משרד הביטחון. סיוע מקצועי ייטול מכם חלק מהנטל והטרדה שבעיסוק בתביעה, ויקנה שקט נפשי וביטחון במנוסים מכם שיטפלו בתביעתכם באופן הטוב ביותר. כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת עליכם לשמור כל מסמך או ראייה רלוונטיים למקרה, גם עבור התייעצות עם גורם משפטי מוסמך, על מנת שכל הפרטים והעזרים יעמדו לשירותו. לפני שתשכרו את שירותיו של עורך דין כזה או אחר מומלץ לברר עד כמה הוא מנוסה ובקיא בתחום, ואילו הצלחות נחל בעבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144856 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144844 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144890 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144896 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144985 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148402 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172227 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161712 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161746 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161762 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152781 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152049 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152038 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica