חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרדים להשכרה בתל אביב – אזור רמת החייל

מאת: מוריה דהןנדל"ן21/02/20131005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעשור האחרון מצוקת משרדים להשכרה בתל אביב שברה כל שיא. הביקוש הרב להשיג משרדים במרכז הארץ ובייחוד בת"א הקפיץ בהתאם את המחירים משמעותית ביחס לפריפריה הסמוכה לעיר. נוצר ביקוש רב לאזורים מועדפים בת"א אליהם יש גישה תחבורתית וכן מרכזיות מסוימת שתאפשר ניהול מסחר הולם. מבין האזורים הפופולאריים להשכרה בתל אביב ניתן למנות את אזור מרכז העיר והסיטי, עזריאלי, אזור בית המשפט, דרך מנחם בגין והמסגר וכן אזור משרדים ברמת החייל ומגדלי פאר ברחבי העיר.


החברות הגדולות רוכשות או משכירות עבורן משרדים, קומות ואפילו בניינים שלמים באזורים המבוקשים ביותר וזאת בעיקר כיוון שהם יכולים להרשות לעצמם תקציבית. אך מלבדם ישנם מגוון רחב של עסקים ומשרדים בסדרי גודל משניים המחפשים משרדים להשכרה בגדלים שונים ולהם פונקציות שונות וטווח מחירים רחב.


משרדים להשכרה ברמת החייל


אזור רמת החייל ממוקם בצפון תל אביב אך אינו מנותק כלל. כיום נמנה אזור זה מבין המובילים בפופולאריות והדרישה ממגוון אזורי המשרדים בתל אביב וזאת בעיקר בשל היותו אזור מפותח, בניינים מרשימים ואיכותיים הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית, ואולי יותר מהכל בשל היות של האזור ממוקם בין כביש 5 לכביש 4, קרובה לצירים המרכזיים בתל אביב וכן לכבישים המהירים כמו איילון. כל אלו הפכו אותה לאחת השכונות הפופולאריות לחברות ועסקים ולכן מתנהל שם מתחם שלם ומשגשג של בניינים למשרדים ומסחר.


חברות המחפשות משרדים להשכרה ברמת החייל יגלו שהמבחר אינו גדול וזאת כיוון שמתחמים אלו נמצאים בתפוסה מלאה ברוב הזמן. למתעקשים ישנה אפשרות למצוא משרדים להשכרה בהזדמנות אך זה יתאפשר כמעט אך ורק דרך מתווכי נדל"ן מסחרי המתמחים בתחום ונמצאים בקשר שוטף עם כל מנהלי הבניינים ובקיאים ברמת החוזים, אורכם ומשכיריהם של הנכסים השונים באזור.


תיווך נכסים


קיימים בשוק מגוון מומחי תיווך נכסים אך לא רבים מתעסקים בתיווך נכסים מסחריים. יש לאתר חברה המבצעת תיווך נכסים מסחריים או חברה שמקיימת ניהול נכסים ודרכה להגיע למשרדים ולשטחים פנויים באזורים השונים בארץ ובכלל זה גם כאשר מחפשים משרדים להשכרה ברמת החייל או אזורים אחרים ספציפיים.


מומלץ להגיע למשרד תיווך נכסים כאשר יודעים מה מחפשים ומה יכולות החברה או העסק לממן. על כן חשוב לשאול את השאלות הבאות:

  • מה צרכי החברה וייעודה?
  • מהו גודל המשרד הרצוי וכמה אנשים יעבדו בו?
  • האם יש צורך ממשי בהסדרי חנייה?
  • האם זהו משרד ייצוגי (אליו מגיעים לקוחות) או לא?
  • מהן הפונקציות החשובות ביותר לקיום המשרד?
  • מהו התקציב המקסימאלי אותו יהיה ניתן לממן?

כל אלו ועוד ימקדו את המתווך במציאת נכסים המתאימים ביותר אך לפני הכל ימקדו אתכם מבין ההיצע ויסייעו לכם לבחור את האופציה האידיאלית עבורכם. משרדים להשכרה בתל אביב ובמיוחד באזורים המבוקשים והיקרים יותר כמו משרדים ברמת החייל הם החלטה חשובה וארוכת מועד ולכן חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולמצוא את ההתאמה ההולמת ביותר עבור צרכי העסק או החברה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוריה דהן

מאת: מוריה דהןנדל"ן10/12/131012 צפיות
חברות ובעלי עסקים המחפשים אחר מודעות להשכרה משרדים בתל אביב, מבצעים השוואת מחירים באופן טבעי ומתבקש. עיון קצר בעיתון סוף השבוע ובאתרי האינטרנט המיועדים עבור משרדים להשכרה בתל אביב ושאר ערים בארץ, מעלים תוצאות רבות ומגוונות. מחירי המשרדים להשכרה משרדים בתל אביב יקרים יותר מאשר בשאר אזורים בארץ. מדוע?

מאת: מוריה דהןנדל"ן03/10/13968 צפיות
בטקסט הקצר שלפניכם נסקור בקצרה את התחום של משרדים להשכרה בתל אביב על האספקטים השונים שלו. הנקודה הראשונה שאנחנו מעוניינים לעסוק בה היא הפרדוקס התל אביבי. הפרדוקס מתייחס למצב לפיו ככל שהמבנה ממוקם במקום יותר מרכזי ויותר שוקק ולכאורה יותר אטרקטיבי, כך הוא נגיש פחות, הסיכוי שתימצא חנייה בקרבת מקום קטן וכך הוא גם הופך לפחות נוח. הקושי לגשר על הפער בין הנוחות לבין המיקום המרכזי הוא קושי בו נתקלים לא מעט בעלי חברות שמעוניינים למצוא משרדים להשכרה בתל אביב.

מאת: מוריה דהןנדל"ן03/10/13972 צפיות
מיותר לציין שאם אתם רוצים למקם את החברה שלכם באזור התעשייתי הטוב ביותר, הקרוב ביותר לתל- אביב שלא לדבר על היוקרה שבדבר, אין אף בעל חברה שמתבייש להגיד שהחברה שלו נמצאת בהרצליה פיתוח.

מאת: מוריה דהןנדל"ן02/09/13864 צפיות
מאחר ואתם קוראים את הטקסט הזה עכשיו, ככל הנראה אתם מעוניינים להתרחב ולמצוא משרדים להשכרה בתל אביב. ישנן לא מעט נקודות שיש לקחת בחשבון כאשר מנסים לאתר משרדים להשכרה בתל אביב למעט האספקטים הברורים של מסגרת התקציב והשטח המבוקש. אחד ההיבטים החשובים בתחום הוא למשל העניין של המיקום. מן הסתם גוש דן היא בירת העסקים של ישראל בדגש על העיר תל אביב, אבל ראשית גם בתל אביב ישנם אזורים שונים (דמיינו את פלורנטין לעומת רמת אביב) ושנית - ערי הלווין של תל אביב הופכות פופולאריות יותר משנה לשנה ולא בכדי.

מאת: מוריה דהןנדל"ן29/05/13983 צפיות
אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לברר בתחום של משרדים להשכרה הוא מי הם השכנים שלכם במבנה. לעתים קרובות עסקאות רציניות יכולות ליפול דווקא על הסעיף הזה שנראה בתחילה שולי. חשוב לדעת כי שכנים איכותיים יכולים להעלות את הרמה של הנכס בעוד שכנים גרועים יכולים להוריד אותה למטה.

מאת: מוריה דהןנדל"ן04/04/131238 צפיות
כל נכס: בניין מגורים, שטחים מסחריים המיועדים לעסקים ולמסחר, מבני ציבור ותעשייה וכן מוסדות ציבור וממשל - מחייב אחזקה שוטפת ושירותי ניהול הכוללים תחומי אחריות שונים. אדם פרטי או חברה שמחזיקים בנכס, מן הראוי שיפקידו את הניהול השוטף של הנכס בידי חברת אחזקת מבנים שזהו תפקידה. במאמר זה נסקור את תחומי הניהול שמציעה חברת אחזקת מבנים ומה כולל השירות.

מאת: מוריה דהןניהול20/03/131512 צפיות
ניהול ואחזקת בניינים הם נישה עסקית התופסת תאוצה בשנים האחרונות. בעקבות הדרישה והביקוש העולים של בניית מבנים מסחריים ובנייני משרדים עולה הצורך של אותם הבניינים באשר הם לתחזוקה שוטפת וכן ניהול השכירות.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222673 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica