חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד חקירות

מאת: tkidumחקירות04/03/2013812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרד חקירות פרטיות

עמית לעבודה שלכם עובד עד שעות מאוחרות בלילה? מנהל שיחות בשקט במשרד וברגע שאתם מגיעים מנתק את הטלפון? מצאתם מיילים שגורמים לכם להסס לגבי אמינותו? משרד חקירות פרטיות רם חקירות יברר אם החשדות שלכם מוצדקות או לא. חוקר פרטי יעשה זאת באופן דיסקרטי על מנת שלא יהיו אי נעימויות עם החשוד, הרי אם החשדות שלכם יופרחו, לא הייתם רוצים שהוא ידע על כך וייווצר מצב שהוא ידע על כך. לכן החוקר יעשה זאת באופן חשאי ללא ידיעתו. הוא יאסוף ראיות, יאזין באופן חוקי לשיחות ויעדכן אתכם בהתפתחויות. החוקר צריך להיות מקצועי ובעל ניסיון, בין אם צבאי או משטרתי או שעבר הכשרה של מספר שנים. אל תוותרו על הניסיון משום שלא הייתם רוצים שהחקירה תמשך יותר מדי זמן או שתתבצע באופן לא חוקי.

משרד חקירות פרטיות

לפני שאתם מחליטים לאיזה משרד חקירות לגשת, עליכם לברר המלצות וביקורות דרך מכרים או רשת האינטרנט. ישנם משרדים שלא עובדים באופן חוקי וללא הכשרה קבילה, כך שהשירות שלהם אינו אפקטיבי עבורכם. וודאו כמה זמן החקירה יכולה להימשך ומה הפרוצדורה, במילים אחרות שהחקירה לא תתעכב יותר מדי זמן או שבאמצע החקירה יבקשו מכם תשלום כספי נוסף. כתבו חוזה ותסכמו על הדברים לפניכן, משום שישנן חברות שמנסות להערים על לקוחות ופתאום נעלמות עם הכסף וללא תוצאות. בקשו לראות הוכחות לכך שהחוקר בעל הכשרה מתאימה וציוד חדשני מתאים עבור החקירה.

ציוד

כדי לבצע חקירה כפי שצריך וכדי לברר ראיות מוצדקות, משרד חקירות פרטיות מוכרח להשתמש במספר כלים אשר יעזרו לו: ציוד חדשני של האזנות, כלי רכב מוסווים, מצלמות מתקדמות ועוד. עליכם לברר שהמשרד בעל כלים מתאימים. במידה והם לא משתמשים בציוד חדשני, כנראה שזה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה, כלומר שהחקירה עלולה להמשך יותר מדי זמן או שהחוקר איננו מקצועי דיו או שהמשרד איננו מתקדם בהתאם לטכנולוגיה ולהתפתחויות. ניתן למצוא הרבה משרדים שמציעים שירות איכותי ומומחה. כדאי לקרוא לפניכן מידע מעמיק על המשרדים השונים ואילו שירותים הם מציעים. הדרך היחידה שבעזרתה תדעו שאכן מדובר על משרד מקצועי הינה לקבוע פגישה ולדבר עם החוקר, לפני שאתם מחליטים להעסיק אותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161498 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153712 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153259 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152535 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152357 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151964 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158247 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171556 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171789 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152864 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152185 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152341 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142862 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143241 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica