חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפאות להשתלת שיער

מאת: צוות פורטל ניתוחיםשיער15/03/2013837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיער בריא ומלא נחשב בעבר לסמל סטטוס ולאחד הסממנים המעידים על מעמד חברתי ועושר. הגברים והנשים של פעם ידעו אם האדם שמולם בריא ואפילו עשיר לפי השיער שלו, שכן מלבד הגנטיקה שיער בריא ומלא מעיד על אכילה טובה, חוסן, גיל צעיר ובריאות של הגוף (גורמים שבעבר נקשרו ליכולת כלכלית.

גם במאה ה-18 התיחסו לשיער בכבוד רב, ומלכים, דוכסים ואדונים היו חובשים פאות ארוכות אשר העידו על מעמדם הגבוה. במאות אלו גם הגברים התהדרו בשיער ארוך ויפה ומי שהיתה לו קרחת או שיער גזוז ככל הנראה היה מפשוטי העם ואולי אפילו פושע או חולה.

רק במאות ה-20 וה-21 התחילו גברים לקצוץ את שיערם וללכת עם תספורות קצרות. הפאות והשיער הארוך נעלמו כמעט לחלוטין והאחרונים שמגדלים שיער משוייכים לרוב לקבוצות כגון "היפים". השיער הקצר, על שלל התספורות והתסרוקות שהוא מאפשר תפס את מקומן.

עם זאת, שיער קצר, ממש כמו שיער ארוך יכול להיות מלא או דליל ולחשוף קרחות. הגברים של היום לא השתנו בהרבה מהגברים של פעם - הם מעוניינים בשיער מלא, גם אם הוא קצר. שיער מלא ועשיר שכייף להעביר בו את היד הוא סימן לגבר צעיר ובריא והוא נחשב לסממן מושך.

אך מה לעשות והיום גברים רבים לא נהנים משיער מלא לאורך זמן ורבים מהם מגלים שכבר בגיל 27, פלוס מינוס, השיער מתחיל לסגת ולהיעלם וקרחות קטנות מתחילות לצוץ. מדובר בשלב שהוא קודם כל מבאס. אין לאדם שליטה עליו ואין הרבה מה לעשות עם התוצאה מעבר לגילוח השיער על מנת להסתיר את הקרחות ולהעניק לראש מראה אחיד.

יש בחורים שמתרגלים למצב ואפילו מקבלים אותו (ולמזלם יש לא מעט בחורות שדווקא אוהבות קרחות ושיער קצוץ), אחרים אינם רוצים ומסכימים להשלים עם הגנטיקה והתוצאות. עבור הקבוצה השנייה החלו לפתח טיפולים שונים שמטרתם העלמת הקרחת ועידוד של צמיחת שיער. הטיפול המוביל בתחום ובעל הוכחות מחקריות להצלחה הוא טיפול השתלת שיער.

טיפול זה באופן מעשי לוקח זקיקי שיער ממקום אחד בראש (בדרך כלל מאחורי הראש) ומשתיל אותם באזור ההתקרחות. הזקיקים נטמעים במקומם החדש ומשם מתחילים לצמוח ולמעשה למלא את האזור שבעבר הקריח. כיוון שמדובר בשיער של המטופל הצמיחה המחודשת נראת אחידה וטבעית.

טיפול השתלת שיער הוא טיפול שמאפשר לעשרות ומאות גברים לקבל את מראה השיער המלא והיפה שהם מעוניינים בו, תוך הקפדה על מראה טבעי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל ניתוחים הינו אתר מקיף ומקצועי העוסק בתחום הקוסמטיקה והניתוחים הפלסטיים והאסתטיים. פורטל ניתוחים מציע מידע על כל תחום הניתוחים הפלסטיים וכן מאפשר יצירת קשר עם מרפאות מומחים ללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות פורטל ניתוחים

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין28/05/131270 צפיות
לאחר אבחון של פזילה יש לחשוב על אופן הטיפול בה. אחת ההצעות היא כמובן ניתוח תיקון פזילה, אך זו אינה האופציה היחידה. מי שמעוניין לנסות ולתקן את הפזילה ללא ניתוח עליו ליצור קשר עם רופא עיניים מיומן שיוכל להדריך וללוות אותו בתהליך.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין28/05/13974 צפיות
כיום ישנם טיפולים וניתוחים לפזילה. אך האם מי שלא טופל בעבר וחי כל חיו עם פזילה יכול להמשיך לחיות איתה מבלי לעבור טיפול? או שמומלץ לתקן את הפזילה כעת כאשר הדבר אפשרי?

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131097 צפיות
פתיחת דרכי הדמעות הוא הליך פשוט שמתחיל בניקוי העין. הדמעות שזולגות מעצמן נעלמות לפי רוב, ורק במקרים בודדים יש צורך בניתוח.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131440 צפיות
האם ניתן לטפל בעין עצלה אצל מבוגרים? האם גם אחרי שנים בהן העין והמוח אינם עובדים יחדיו ניתן להחזיר את הגלגל לאחור? נראה כי בעזרת טיפול חדש יש היום סיכוי לטיפולים בעין עצלה אצל מבוגרים.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131123 צפיות
בעבר לא היו טיפולים מתאימים לטיפול בפזילה וכן לא היו מודעות ומשאבים לטיפול. בשל כך ישנם אנשים מבוגרים בעלי פזילה שלא טופלה המעוניינים היום לעבור את הניתוח לתיקון פזילה.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםניתוחים פלסטיים27/05/13854 צפיות
האם חייבים לספר לאדם חדש כי עברנו ניתוח פלסטי? במידה ולא מספרים, האם זה אומר שאנחנו משקרים לו?

מאת: צוות פורטל ניתוחיםניתוחים פלסטיים27/05/13899 צפיות
מרבית מי שעוברת ניתוח הגדלת חזה היא בעלת חזה קטן. אולי עם השנים תעלם כל אוכלוסיית הנשים בעלות החזה הקטן?

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197690 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica