חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטר ככלי להצלחה שיווקית לעסק קטן

איך תדעו שאתם צריכים קופירייטינג?


הנה כמה כללים לעסק קטן שזקוק למלים הנכונות בדרך להצלחה.

* לא מדובר רק בסיסמאות. כן, גם קופרייטר איננו מדבר רק בסיסמאות (או בסלוגן). הוא צריך לחשוב איתכם ובשבילכם ולהבין בדיוק את הייחודיות והיתרון המעשי של העסק שלכם.
קופרייטר טוב הוא כזה אשר מציף את לקוחותיו בשאלות, מחפש אינסוף מידע ומגיע למצב בו הוא מכיר את העסק אותו הוא מפרסם יותר טוב מאשר את העסק שלו עצמו. כשאתה מהווה את הפה הדובר של מישהו אחר, האחריות על כל מילה שלך היא כבדה. קופרייטר שואל, קופרייטר חוקר, קופרייטר מעמיק הוא קופירייטר טוב.

* יצירתיות– החשיבה החופשית, המתקדמת, הרב-כיוונית הבלתי מסוייגת היא התכונה אשר מולידה קופירייטרים טובים. נכון, לפעמים בעסקים אפשר ללכת בנתיב המוכר, זה שהמתחרים כבר הלכו בו, זה שכולם מכירים וכולם עושים – ולהגיע להצלחה. אבל, בעידן בו אנחנו נמצאים כיום, לכל עסק קטן יש הזדמנות לבצע מהלכים גדולים  בעמצאות המדיה החדשה. כאן נדרש הברק, האומץ, והיצירתיות הבלתי מתפשרת של קופירייטר טוב שיודע לחבר בין הצורך הצרכני האנושי הקיים בחוץ לרעיון גימיקי מושך, אטרקטיבי, אשר מכיל בתוכו את המסר הנכון החולף אל תוך תודעתו של קהל היעד.

* הבנה כוללת של כלי המדיה – יש המון אפרויות לפרסם כיום. אתר תדמית, קידום אתרים, סרטנים ביוטיוב פעילות ברשתות חברתיות, מודעות בעיתון, שלטי חוצות, פרסום פלאיירים ועוד.
קופרייטר אמיתי יודע לזהות את המקום הנכון למפגש עם קהל היעד.
לעסקים מסוים יחסי ציבור יכולים להביא בקלות לאייטם טלוויזיוני אבל קידום אתרים בלתי אפשרי – ולהיפך. בעלי העסקים הקטנים עומדים כיום מול מגוון של אפשרויות ומדיות ולא תמיד מזהים את הכתובת הנכונה לפנות אליה.

כתיבה כתיבה ככתיבה – כוחה של העט עדיין קיים. נכון, המקלדת הפכה למסך מגע וכיום הרעיונות הדיגיטליים, ההברקות הטכלונולוגיות הן אלו אשר מוציאות את ה"וואו" מפי הקהל הרחב, אבל העברת המסרים, התקשורת עם הצרכן נשארה ותישאר דומה בהרבה מאוד מובנים – לתמיד.
שיווק, פרסום, הוא בסופו של דבר שיחה עם צרכן. משרד פרסום לעסקים קטנים נדרש לקיים את השיחה עם הצרכן ולהביא את המותג לחבק את הצרכן שלו בתקשורת עם מגע אנושי כל האפשר.
הצרכן לא רוצה להרגיש תמיד שהמותג שלו הוא נשגב ובלתי מושג, לפעמים מספיק להיות שם, נגישים רלוונטיים ופותרים צורך או בעיה. וכאן תפדקידו של הקופירייטר הכותב. לזהות, להבין ולפתוח את הדלת לצרכן באמצעות המילים הנכונות.

נכתב בידי מומחה לרעיונות לעסקים

 



תגיות המאמר: קופירייטר, משרד פרסום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת www.copy-writer.co.il

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143502 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: www.copy-writer.co.ilניהול ידע02/12/137989 צפיות
מה עושים עם אלבומי התמונות הישנים? שירות סריקת מסמכים מפנה מקום לקדמה ומנציח את ההיסטוריה של המשפחה שלכם בדרך מתקדמת

מאת: www.copy-writer.co.ilיבוא ויצוא06/11/137817 צפיות
מה זה בעצם תמלול ומה עושים עם זה

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138390 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: www.copy-writer.co.ilאדריכלות נוף 06/11/13992 צפיות
על האופנה החדשה שמרטיבה את היובש העירוני

מאת: www.copy-writer.co.ilחברה ומדינה - כללי03/11/131270 צפיות
על קורותיו של מנעולן בירושלים - האיש שפותח דלתות ופותר בעיות לבני דתות שונות ומעמדות שונים ומציץ לחייהם ברגע של לחץ הנוגע לבית שלהם - הטריטוריה הפרטית.

מאת: www.copy-writer.co.ilמשפחה וזוגיות - כללי03/11/131126 צפיות
סריקת מסמכים מאפשרת לכם להפוך את אלבומי התמונות מהעבר לנחלת העתיד. כך תשמרו את ההיסטוריה בתמונה

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192945 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica