חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוח ליולדת משולב

מאת: tkidumהריון ולידה28/03/2013829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משלוח ליולדת זר ליולדת

אחותך ילדה את בנה הראשון. את מאושרת עד השמיים ובחזרה, את רוצה להרעיף עליה את כל השמחה והאהבה. זאת תוכלי לעשות בעזרת משלוח ליולדת או זר ליולדת, אך עלייך להשקיע מחשבה מעמיקה בכל הקשור לכך כי לא היית רוצה להביא לה מה שאנשים אחרים מביאים לה, שפחות קרובים ממך. הכוונה היא החשובה מכל, אך עם זאת גם התחושה שהשקעת מבחינת מקוריות וסמליות במתנה. זהו אירוע שלא קורה כל יום, כך שצריך להתנהל בהתאם ולבחור לה את המתנה המושלמת. את חיכית ליום שתהיי דודה, אז תראי זאת ותביאי זאת לידי ביטוי במתנה וגם בברכה שתכתבי לה. המשלוח יכול להיות גם עבור התינוק וגם עבורה, תלוי מה תבחרי ותרצי.

משלוח ליולדת משולב

את יכולה לשלב את הפינוקים שלך עבורה ועבור התינוק. הרי את דודה וכבר מהלידה את רוצה להוכיח זאת. בנוסף לכך אחותך תעריך זאת שהשקעת מחשבה גם בו ולא רק בה. זר ליולדות יכול להיות מפנק ומשמח, אך זה לא מספיק, עדיף שתוסיף לה עוד מתנה כמו למשל: לבנים, סבונים, קרמים או מוצר מסוים שאת יודעת שהיא רצתה ולא היה לה זמן לקנות. אם את יודעת שהיא רצתה לאכול מאכל מסוים, אך לא יכלה בגלל ההיריון, תפתיעי אותה ותקני לה. כמו למשל סושי, ישנן בנות שאוהבת לאכול סושי אבל אי אפשר לאכול במהלך ההיריון. תנסי לחשוב אם היית במקומה, מה היית רוצה.

פרקטיות זה הסוד

בנוסף לכך שאת רוצה משלוח ליולדת שיהיה יפה מבחינה וויזואלית, את רוצה שזה גם ישמש אותך לטווח הרחוק או לפחות שיהיה פרקטית באופן כללי. במידה והיא רוצה להניק, רצוי שתקני לה סינר הנקה, מה שישמש אותה במקומות ציבוריים כאלה או אחרים. תוכלי לתפור על הסינר או לבדוק אופציה אחרת של ברכה או כמה מילים חמות. זר ליולדת יכול להינתן לה ישירות לאחר הלידה, אך מספר ימים לאחר מכן כשהיא תחזור הביתה, תתני לה את המתנה האמתית שכל כך טרחת והשקעת בלהכין אותה ולחשוב מה היא תרצה ושיהיה לה מתאים. תתכונני להפתיע אותה ולכך שהחיוך יתפשט על פנייה וזה יהיה רק בזכותך. שיהיה במזל טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161494 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214428 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica