חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנחמוב - מהם הקריטריונים שקובעים את המיקום למגדל יוקרה?

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן11/06/2013903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל חברה קבלנית או קבלן יכול לבנות בניין ולשווקו כמגדל יוקרה למגורים. אך האם באמת כל מגדל שנבנה יכול להיות מסווג כמגדל יוקרה למגורים רק בגלל שמערך השיווק של החברה הקבלנית החליט על כך? התשובה היא כמובן, בוודאי שלא.

למגדל יוקרה למגורים יש מאפיינים מובהקים דוגמת חומרי הגלם בהם השתמש

ו, מיהו האדריכל המתכנן, מי הם מעצבי הפנים של הלובי והדירות? מי היא חברת האחזקה שתטפל באחזקה השוטפת ובצרכי הדיירים, ועוד לא מעט מאפיינים שמשפיעים כמכלול על עצם היותו של הבניין, מסתם בניין למגורים למגדל יוקרה. אך מעבר למאפייני מגדל היוקרה, ישנם 5 קריטריונים אשר קובעים היכן כדאי לבנות את מגדל היוקרה.

חמשת הקריטריונים הקובעים היכן כדאי לבנות מגדל יוקרה למגורים:

  • מיקום – העיקרון הראשון אשר נלמד במבוא לכל קורס העוסק בנדל"ן הוא מיקום, מיקום ושוב מיקום. אין די מילים כדי להסביר על חשיבותו של המיקום, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבניית מגדל יוקרה אשר מתעתד לאכלס דיירים אשר נחשבים לאוכלוסייה אמידה. ככל שהמיקום יהיה מרכזי יותר, קרי תל אביב, כך יהיה קל יותר לסווגו ולשווקו כמגדל יוקרה למגורים. הפרויקטים השונים מבית מנחמוב נבנים באזורים אטרקטיביים במיוחד.
  • דרכי גישה – קריטריון נוסף אשר משפיע על היכן כדאי לבנות מגדל יוקרה למגורים הוא דרכי הגישה אל הבניין וממנו. מכיוון שקהל היעד הוא אוכלוסייה אמידה, יש לספק לה לא רק פרטיות, אלא גם דרכי גישה נוחה. ככל ששטח המגרש יהיה קרוב יותר לכבישים ראשיים ולעורקי תחבורה מרכזיים, כך הבניין ייחשב ליוקרתי יותר.
  • תשתיות – אחד הקריטריונים המשפיעים על בחירת המיקום הוא כמובן קיומן של תשתיות דוגמת מערכות חינוך, מרכזי קניות ועוד, על מנת למשוך את קהל היעד הפוטנציאלי.
  • אוכלוסייה אמידה – כאמור, קהל היעד אליו פונים החברות הקבלניות לצורך רכישת הדירות, בין אם למגורים ובין אם להשקעה. כאשר בוחרים את מיקומו הפוטנציאלי של מגדל היוקרה, מתחשבים בדעתו של קהל היעד הפוטנציאלי.
  • ביקוש – מגורים במגדל יוקרה הם אחד מסמלי הסטטוס החדשים. ככל שהביקוש לגור בקרבת אוכלוסייה מסוימת ובמיקום מסוים יהיו גדולים יותר, כך יהיה ניתן לסווג את הבניין כמגדל יוקרה למגורים ביתר קלות.

  • קבוצת מנחמוב עוסקת בייזום פרויקטים יוקרתיים הבולטים בייחודם בענף הנדל"ן בישראל.
    החברה מתמחה בזיהוי אתרים פוטנציאליים לבנייה, פיתוח והקמה של פרויקטים למגורים, למשרדים ולמסחר מהיוקרתיים ביותר בארץ הנבנים בסטנדרטים שטרם נראו.
    לפרטים נוספים - מנחמוב :
    ז'בוטינסקי 1
    (בניין מכבי- קומה 7)
    רמת גן, 52520
    טל': 03-7516566
    פקס: 03-7515122

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    קבוצת מנחמוב מבטאת קונספט ייחודי, בלעדי ויוצא דופן בבנייה למגורים, משרדים ומסחר.
    בין השאר מתמחה החברה בבניית מגדלי מגורים מהיוקרתיים ביותר בישראל
    המובילים תרבות מגורים חדשה העונה לדרישות היוקרה הגבוהות ביותר.
    הפרויקטים בהם מעורבת החברה מצטיינים באיכותם הבלתי מתפשרת,
    החל במיקומים היוקרתיים המבוקשים ביותר בישראל, דרך התכנון
    הארכיטקטוני הבולט ביופיו וייחודו, במפרטים הטכניים הגבוהים,
    רמות הגימור, ועד שימת דגש על פיתוח סביבתי יוקרתי.
    מענה מושלם לאיכות החיים הגבוהה בישראל.

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת מיכאל מנחמוב

    מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן21/03/14911 צפיות
    מהם חמשת היעדים המבוקשים למגורים בישראל?

    מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן15/12/13931 צפיות
    בשנים האחרונות, יחד עם עליית הוצאות המחייה, השתנתה המחשבה הכלכלית של רבים. כיום, לא מעט אנשים מעוניינים לשפר את מצב חשבון הבנק שלהם באמצעות השקעות נדל"ן, כשבמצב הדברים הנוכחי, נראות אידיאליות. מהם היתרונות של השקעת נדל"ן? אנו במנחמוב יזמות והשקעות, עם התשובות.

    מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן18/11/13854 צפיות
    השקעה בקרקע חקלאית, גם אם כוללת בתוכה סיכונים מסוימים, עשויה להיות מכרה של זהב. כמעט בכל המקרים, מועד הפשרת הקרקע ואופי ההפשרה הוא שיגדיר, במידה ניכרת, את הצלחת ההשקעה. לכן, ראוי לשאול בדיוק במה בדיוק תלויה הפשרת קרקע חקלאית. קבוצת מנחמוב עם כל המידע הרלוונטי בנושא.

    מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן09/10/131030 צפיות
    במציאות הכלכלית של היום, כל אדם מחפש הזדמנויות להגדיל את ההכנסות שלו. השקעות נדל"ן מסחרי, בהקשר הזה, מהוות פתרון מצוין. אלא שהדרך לרווחים אינה קצרה כלל, והיא מצריכה תכנון מוקפד, יצירתיות, ובעיקר – בחירה מושכלת של הנכס להשקעה. כיצד בדיוק עושים זאת נכון? מנחמוב יזמות והשקעות עם התשובות.

    מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן10/09/13935 צפיות
    בענף הנדל"ן ישנה אפשרות לעשות עסקים טובים ולהגיע לרווחים מרשימים באמצעות יזמות ובנייה של פרויקטים חדשים. פעמים רבות, ההבדל בין השתתפות בפרויקט מצליח לבין השתתפות בפרויקט שאיננו כזה נובע מזיהוי נכון של פוטנציאל הקרקע.

    מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן22/08/13914 צפיות
    בקרב אנשים רבים שמנהלים משרד פעיל בתחומים כגון ייעוץ פיננסי, עריכת דין, עסקי הביטוח וכיוצא באלה, רווחת הנחה מוטעית שמקורה לא ברור – "עדיף לשכור משרד ולא לרכוש אותו". למעשה, במקרים רבים, דווקא ההפך הוא הנכון. במיוחד כשמדובר על רכישת משרד במגדל משרדים, שמציע ערך מוסף מבחינת איכות החיים בעבודה, ישנם יתרונות נוספים שמטים את הכף לטובת הרכישה.

    מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן21/05/134958 צפיות
    ארבעת האחים, יהלומים ומשקיעי נדל"ן, הניחו השבוע אבן פינה לפרויקט ב- 80 מיליון דולר גד מנחמוב חושף לראשונה את מערך עסקי המשפחה

    מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

    מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
    מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

    מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
    תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

    מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
    יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

    מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
    קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

    מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
    התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

    מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
    אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

    מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
    התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica