חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנחמוב מציגים את החמישייה הפותחת של הערים המבוקשות בישראל

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן21/03/2014910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה פורסמו באתר גלובס תוצאות הסקר השנתי של מכון סמית. הסקר עוסק בסוגיות נדל"ן שונות ומה דעת הקהל בנושאים אלו. עבור משקיעי נדל"ן ואנשי מקצוע בתחום, ישנה חשיבות גדולה להבין מהו הלך הרוח הציבורי ואילו מיקומים אטרקטיביים יותר או פחות.

מיקומה של קרקע חקלאית או פרויקט נדל"ן להשקעה מהווה אלמנט מכריע, במיוחד אם האטרקטיביות של המיקום נחשבת ליציבה, כמו במקרה של סמיכות לחוף ים וכדומה. הסקר של מכון סמית קבע את חמשת היעדים האטרקטיבים ביותר על הישראלים לשנת 2014 והם:

1. תל אביב - השנה מככבת תל אביב בראש הרשימה כאשר רבע מהנשאלים בחרו בה כיעד המועדף. האטרקטיביות של העיר תל אביב היא דוגמה לאטרקטיביות יציבה, מפני שגם אם העיר תשנה את פניה ואופיה, היא עדיין ממוקמת בסמוך לקו חוף, מה שמעלה את שווי הנדל"ן בעיר.

2. ירושלים - היעד השני המועדף על הישראלים היא עיר הבירה ירושלים, אותה בחרו כ-16% בתור היעד הראשון. נתון מעניין מראה כי 60% מבין התושבים המתגוררים בסמוך אליה, בחרו בה כיעד המועדף ביותר.

3. נתניה - אל המקום השלישי מגיעה נתניה, שהפכה לפופולארית בשנים האחרונות, גם בגלל תנופת הפיתוח שלה וגם בגלל הסמיכות אל החוף והמרכז.

4. חיפה -  במקום הרביעי נמצאת בירת הכרמל חיפה, שגם שוכנת על קו החוף וגם מציעה אוויר הרים גלילי.

5. יבנה -  העיר יבנה סוגרת את החמישייה.

קבוצת מנחמוב (גד מנחמוב,מיכאל מנחמוב,חן מנחמוב,יורם מנחמוב) עוסקת בייזום פרויקטים יוקרתיים הבולטים בייחודם בענף הנדל"ן בישראל. החברה מתמחה בזיהוי אתרים פוטנציאליים לבנייה, פיתוח והקמה של פרויקטים למגורים, למשרדים ולמסחר מהיוקרתיים ביותר בארץ הנבנים בסטנדרטים שטרם נראו.

לפרטים נוספים - מנחמוב :

ז'בוטינסקי 1

(בניין מכבי- קומה 7)

רמת גן, 52520

טל': 03-7516566

פקס: 03-7515122


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת מנחמוב מבטאת קונספט ייחודי, בלעדי ויוצא דופן בבנייה למגורים, משרדים ומסחר.
בין השאר מתמחה החברה בבניית מגדלי מגורים מהיוקרתיים ביותר בישראל
המובילים תרבות מגורים חדשה העונה לדרישות היוקרה הגבוהות ביותר.
הפרויקטים בהם מעורבת החברה מצטיינים באיכותם הבלתי מתפשרת,
החל במיקומים היוקרתיים המבוקשים ביותר בישראל, דרך התכנון
הארכיטקטוני הבולט ביופיו וייחודו, במפרטים הטכניים הגבוהים,
רמות הגימור, ועד שימת דגש על פיתוח סביבתי יוקרתי.
מענה מושלם לאיכות החיים הגבוהה בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל מנחמוב

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן15/12/13931 צפיות
בשנים האחרונות, יחד עם עליית הוצאות המחייה, השתנתה המחשבה הכלכלית של רבים. כיום, לא מעט אנשים מעוניינים לשפר את מצב חשבון הבנק שלהם באמצעות השקעות נדל"ן, כשבמצב הדברים הנוכחי, נראות אידיאליות. מהם היתרונות של השקעת נדל"ן? אנו במנחמוב יזמות והשקעות, עם התשובות.

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן18/11/13853 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית, גם אם כוללת בתוכה סיכונים מסוימים, עשויה להיות מכרה של זהב. כמעט בכל המקרים, מועד הפשרת הקרקע ואופי ההפשרה הוא שיגדיר, במידה ניכרת, את הצלחת ההשקעה. לכן, ראוי לשאול בדיוק במה בדיוק תלויה הפשרת קרקע חקלאית. קבוצת מנחמוב עם כל המידע הרלוונטי בנושא.

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן09/10/131030 צפיות
במציאות הכלכלית של היום, כל אדם מחפש הזדמנויות להגדיל את ההכנסות שלו. השקעות נדל"ן מסחרי, בהקשר הזה, מהוות פתרון מצוין. אלא שהדרך לרווחים אינה קצרה כלל, והיא מצריכה תכנון מוקפד, יצירתיות, ובעיקר – בחירה מושכלת של הנכס להשקעה. כיצד בדיוק עושים זאת נכון? מנחמוב יזמות והשקעות עם התשובות.

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן10/09/13935 צפיות
בענף הנדל"ן ישנה אפשרות לעשות עסקים טובים ולהגיע לרווחים מרשימים באמצעות יזמות ובנייה של פרויקטים חדשים. פעמים רבות, ההבדל בין השתתפות בפרויקט מצליח לבין השתתפות בפרויקט שאיננו כזה נובע מזיהוי נכון של פוטנציאל הקרקע.

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן22/08/13914 צפיות
בקרב אנשים רבים שמנהלים משרד פעיל בתחומים כגון ייעוץ פיננסי, עריכת דין, עסקי הביטוח וכיוצא באלה, רווחת הנחה מוטעית שמקורה לא ברור – "עדיף לשכור משרד ולא לרכוש אותו". למעשה, במקרים רבים, דווקא ההפך הוא הנכון. במיוחד כשמדובר על רכישת משרד במגדל משרדים, שמציע ערך מוסף מבחינת איכות החיים בעבודה, ישנם יתרונות נוספים שמטים את הכף לטובת הרכישה.

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן11/06/13903 צפיות
כל חברה קבלנית או קבלן יכול לבנות בניין ולשווקו כמגדל יוקרה למגורים. אך האם באמת כל מגדל שנבנה יכול להיות מסווג כמגדל יוקרה למגורים רק בגלל שמערך השיווק של החברה הקבלנית החליט על כך? התשובה היא כמובן, בוודאי שלא.

מאת: מיכאל מנחמובנדל"ן21/05/134948 צפיות
ארבעת האחים, יהלומים ומשקיעי נדל"ן, הניחו השבוע אבן פינה לפרויקט ב- 80 מיליון דולר גד מנחמוב חושף לראשונה את מערך עסקי המשפחה

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222671 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica