חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם אתם אוהבים את העבודה שלכם

האתם אוהבים את העבודה שלכם?

מהו העיסוק שלכם? האם אתם אוהבים את המקצוע או את העבודה שבה אתם עוסקים היום? האם כל יום זה יום חדש, מרגש, כיפי עבורכם, אתם מחכים לו בשביל לצאת לדרך, או שכל יום זה שגרה, שעמום, מונוטוניות - עוד יום ללכת לעבודה, להעביר את השעות שאתם צריכים להיות שם ולחזור הביתה?

כמה אנשים אתם מכירים שעוסקים במה שהם אוהבים? מעטים מאוד, אך יש כאלה. עדיין, הרוב בוחרים מקצוע או עוסקים בעבודה שהם לא אוהבים, הם יודעים שלא טוב להם, אבל עדיין ממשיכים באותו מקום.

רוב האנשים בוחרים מקצוע מסוים לא כי הם אוהבים אותו אלא הם פשוט מתחילים עם כמה שאלות שגויות: האם זה יביא לי כסף? כמה כסף והאם אני יכול לעשות את זה? זה הכל עניין של זמן, עד שהמקצוע הלא מתאים שהם בוחרים מתחיל להימאס עליהם. מופיעה תחושת מיצוי שלא ניתן למנוע.

אז נשאלת שאלה - למה אנשים אלו ממשיכים בעיסוק שלהם?

הרי אף אחד לא מכריח אותם להישאר במקום עבודה הנוכחי. אז מה עוצר אותם? מה מונע מהם לצאת לדרך ולעשות את מה שהם באמת היו רוצים לעשות בחיים, מה שהם אוהבים ופשוט לעשות את זה?

כמה דברים:

דבר ראשון - כי כך הם תוכנתו - ללמוד כדי להביא משכורת. הם לא שואלים אם הם באמת אוהבים את אותו המקצוע שהחליטו לבחור, הם פשוט לומדים מה שיביא להם הכי הרבה כסף לפי דעתם. באותו הרגע הם מוותרים על ההגשמה האישית שלהם!

דבר שני - הפחד. הם מפחדים לעשות שינוי בחיים. שנובע ג כן מאותה התכנות המוקדמת.

האמת גם אני פחדתי לעשות שינוי. אבל עוד יותר פחדתי להמשיך לחיות את החיים שלי בחוסר הגשמה, חיים ריקים וחסרי משמעות, חיים של שעמום ומונוטוניות. רק המחשבה על איך ייראו החיים שלי בעוד 5, 10 שנים אם לא אעשה את מה שאני באמת אוהבת לעשות ואמשיך לעשות את מה שאני לא אוהבת גרמו להרגיש פחד לא נורמאלי.

הפחד סה"כ בא לומר לנו שמשהו הולך לקרות. במקום להתמקד במסר, אנחנו מתמקדים ברגש של פחד עצמו, שמשתק אותנו, שגורם לנו להישאר באותו מקום או ללכת כמה צעדים קדימה ואז לחזור אחורה את כל אותם הצעדים שעשינו קדימה. אבל אם אנחנו מתמקדים במסר עצמו,הפחד הופך להיות הדחף שדוחף אותנו קדימה לעבור ההצלחה האישית והגשמה העצמית שלנו.

כל אחד מאיתנו בא לעולם הזה כדי להגשים את עצמו לעשות משהו שהוא באמת אוהב לעשות. הרי יש הבדל גדול בין - אני אוהב את מה שאני עושה לבין אני עושה את מה שאני באמת אוהב לעשות.

אז אם אתם מרגישים חוסר סיפוק בעבודה, חוסר מימוש עצמי בעיסוק הנוכחי שלכם, זה אומר שאינכם מגשימים את עצמכם ומוותרים על המתנה הכי גדוה שקיבלתם - על החיים, לחיות אותם בלואם, באושר ובהנאה, במימוש והגשמה.

באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים - כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

אז למה לשקר לעצמנו שטוב לנו במקום העבודה הנוכחי? למה לחיות עם השקר הזה? למה לא לחיות עם אושר פנימי, לעשות משהו עם תשוקה אמיתית, רצון ומוטיבציה, לחכות ליום חדש בהתרגשות בשביל לקום ולעשות שוב את מה שאנחנו אוהבים לעשות?

אין זמן אחר מלבד עכשיו! חיים רק פעם אחת אז תחיו אות חייכם בקול רם!!!

זו הסיבה שאנ רוצה להזמין אתכם לבוקר מיוחד שכולו קשור להגשמה אישית - בוקר שבו תגלו מהו סוד ההגשמה האישית. כל הפרטים תוכלו לקבל כאן:

http://www.dianabenzvi.com/landing/secret-of-sucess-special-meetin

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151461 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151392 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151759 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151510 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141844 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143072 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205518 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173134 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162644 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica