חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנה ללידה בצורה הטובה ביותר

מאת: בני דואניהריון ולידה01/07/20131072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלידה היא הליך לא צפוי כל כך, אולי בין הלא צפויים שאנחנו חווים. זו אחת הסיבות שמומלץ קצת להבין את העניינים ולהירשם לקורס הכנה ללידה. לרוב זוג שחווה הריון בפעם הראשונה אינם מודעים למה הם מגיעים, ונראה כי יש להם חששות. מרבית הזוגות אינם מודעים להליך הלידה, הם לא היו בחדרי לידה מעולם, ואינם מוכנים להליך. הקורס הוא שיכין אותם בצורה הטובה ביותר ללידה. הקורס בעצם מכין את הזוג ללידה ומלמד אותם על השינויים הפיזיולוגיים והרגשיים הצפויים במהלך הלידה וגם אחריה. כמו כן על רגישויות שונות שהאישה יכולה לסבול לאחר הלידה, על תרגילים שונים שיסייעו לכם במהלך הלידה ולהקל על סבל האישה. כמו כן גם על התרופות המוצעות במהלך הלידה תוכלו ללמוד, וכיצד הן יסייעו לכם. ובנוסף הקורס גם מלמד על הזכויות שמגיעות לזוג בלידה.



מדוע הקורס חשוב?


כמה פעמים בחייכם עמדת לחוות חוויה שחששתם מפניה? וכמה פעמים בחייכם לאחר שחוויתם חוויה פעם אחת או שקיבלתם רקע, ניסיון ועומק לגביה, החשש ירד? ובכן לידה היא מאחת החוויות שטבעי לחשוש מפניהן. זו אומנם חוויה טבעית, שבעבר חוו נשים ללא מילדות וללא טכנולוגיה, אך היום ללא ספק חשוב לשני הזוג ביחד להתכונן לחוויית הלידה. קורס הכנה ללידה יעניק לכם רקע וניסיון לגבי כל ההליך. כמו כן תוכלו להכיר בקורס זוגות שבאותו מצב כמוכם, זוג בלידה הראשונה. תוכלו לחלוק איתם את המרגש ולשתף, כמו כן לתת עצות אחד לשני. אין ספק שהקורס יעניק לכם מגוון רחב של יתרונות, ומומלץ לכל זוג העומד בחוויית ההיריון בפעם הראשונה.



הקיץ הגיע – זמן לקייטנה 2013


אז הקיץ כבר כאן, והילדים יצאו לחופש הגדול. אם יש משהו שמאפיין ילדים ללא מסגרת בחופש הגדול זה שעות רבות מול הטלוויזיה, המחשב והפלייסטיישן. בכדי שהילדים יפיקו את התועלת מהחופשה, חשוב לרשום אותם למסגרת, שתקנא להם פעילות גופנית וחברתית. ואין ספק שאין מסגרת יותר מתאימה מקייטנה 2013. מבין הקייטנות המומלצות עבור ילדיכם קיים מגוון רחב: קייטנת הישרדות – המחלקת את הילדים לקבוצות ופעילויות רבות הדורשות שיתוף פעולה, קייטנות גלישה – בהם לומדים הילדים גלישה ועוסקים בפעילות ספורטיבית יום יומית, קייטנות כל בו – עוסקות במגוון רחב של תחומים החל מימי כיף בפארקי מים, ועד עבודות יצירה ולימוד.



כיצד לבחור קייטנה?


אז אומנם זה הזמן לקייטנה 2013 ומגוון הקייטנות השנה רחב במיוחד, אך בכל זאת יש מספר טיפים שחשוב שתשימו לב אליהם לפני שאתם רושמים את הילדים לקייטנה:
•    ותק הקייטנה – ותק מעיד על ניסיון, ולכן חשוב מאוד שתדאגו שלקייטנה יש מספיק ותק ושהיא לא חדשה בתחום.
•    רישיון עסק לקייטנה – חשוב לבדוק שאכן יש לקייטנה רישיון עסק, ובתוכו גם אישור ממשרד החינוך, רישיון עסק לבריכה אם יש, אישורי משרד הבריאות ובדיקות בטיחות חשמל.
•    ביטוח – חשוב לזכור שהבטיחות של הילדים שלכם היא החשובה ביותר, ולכן חשוב לדאוג גם לביטוח.
•    מדריכים בעלי ניסיון – חשוב שיהיו מדריכים בעלי ניסיון, מעל גיל 18, ובעלי תעודת מד"צ (מדריך צעיר). חובשים, מאבטחים מורשי משרד החינוך, מציל וכו'.

זכרו שוב, שבריאות ובטיחות היא החשובה ביותר לילדים שלכם לפני הכל. בכל זאת אתם שולחים אותם למקום יום יום, בהסתמכות על הצוות שילווה אותם לאורך כל היום. לכן חשוב לדאוג שכל הפרמטרים שציינו לכם אכן כלולים בקייטנה. לאחר שתראו שאלו כלולים תוכלו לרשום את הילדים שלכם בראש רגוע לקייטנה 2013.

 



תגיות המאמר: הכנה ללידה, קייטנה 2013


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172057 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164288 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163492 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214407 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192029 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica